משחקים לתינוקות במבצע באתר אנדנדינו

הילדים שלנו הם הדבר החשוב ביותר, אלו שכל מה שאנו עושים הוא בשבילם.
מעבר לדאגה לכל צרכיהם, אנו צריכים גם לדאוג למילוי הזמן הפנוי שלהם וחשוב שנמלא אותו באיכות מה שאומר במשחקים שיכולים לתרום להתפתחות שלהם.
יש אין סוף משחקים בגדלים שונים ולמטרות שונות, משחקים שמפעילים את הגוף והמוח בצורה זו או אחרת, ואנו כהורים עלולים להתבלבל וללכת לאיבוד בין המשחקים הרבים שיש.
הנה קצת מידע על צעצועי ההתפתחות והאם הם מועלים לתינוק או שלא, כמו גם דוגמאות למשחקים שונים מומלצים.

צעצועים לתינוקות – לבחור מה שטוב לתינוק

אנו כהורים רוצים כמובן את הטוב ביותר לילדים שלנו, אך לעיתים אנו עושים בחירות שלא במודע בעודנו חושבים על עצמנו.
כשמדובר על משחקים לתינוקות, זה יכול להיות משחק שמנגן הרבה זמן ותופס את תשומת ליבו של התינוק מה שייתן לנו ההורים מעט שקט אך בפועל לא ממש יתרום להתפתחותו של התינוק.
זה יכול להיות משחק שנקנה כפיצוי מהורה שלא מספיק להיות עם הילד שלו זמן רב במהלך שבוע העבודה ומרגיש צורך לפצות על כך, או כל צורך אישי אחר של ההורה שבגללו הוא קונה צעצוע ספציפי כזה או אחר.
חשוב אם כן להתמקד בצרכים של הילד ופחות בשלנו.

הנה כמה דוגמאות למשחקים שיכולים לסייע להתפתחות התינוק

  • נלמד סיפור בלול התרנגולות – משחק המסייע ללמוד את שמות המשחקים כמו גם צורות ובעלי חיים. הוא מפתח את חוש השמיעה והמישוש בכך שהילדים צריכים להכניס כדורים בהתאם לצלילים ורעשים שהם שומעים. מתאים לגילאי 9 חודשים ומעלה.
  • רעשן מסתובב – זהו רעשן עם תופסן ואקום המאפשר את תלייתו בקלות. המשחק מתאים לגילאי 6 חודשים ומעלה.
  • קוביות פאזל לתינוק – עוד משחק מצוין, ערכה ובה 4 קוביות פאזל רכות כשבכל אחד מהן מודפס חלק אחר של חיה וצריך כמובן להתאים אותם האחד עם השני.
  • פעלולון חיות קופצות דובר עברית – משחק בו החיות שקופצות שרות שירים ואומרות משפטים בעברית.
  • פליימוביל ג’וניור תיבת נוח – תיבת נוח עם המון חיות שיכולות להיכנס לתיבה. זו היא תיבה שיכולה לצוף במים ויש לה ידית נשיאה נוחה. מתאים לילדים בני שנה וחצי ומעלה.

משחקים לפעוטות – תינוקות בוגרים

תינוקות בוגרים שונים כמובן בצרכים ההתפתחותיים שלהם ולהם יש כבר משחקים ברמה גבוהה הרבה יותר.
אלו יכולים להיות משחקים כמו לגו המורכב מגדלים שונים, בימבה שמתאימה לתינוקות שכבר הולכים ללא כל בעיה, משחק השחלה עם טבעות ומוטות בגדלים שונים שמתאים לילדים בני תשעה חודשים ומעלה וכמובן, מכוניות צעצוע מדגם איכותי שמתאימים גם הם מסביבות גיל השנה.
אם כבר משקיעים במשחקים, כדאי שהם יהיו איכותיים ומתאימים לגילו של הילד ולשלב ההתפתחותי שלו, בכדי שהשקעה שלנו ההורים תנוצל בצורה הטובה ביותר.
באתר האינטרנטי של חנות הצעצועים אנדנדינו תוכלו למצוא מבחר גדול של משחקי התפתחות לתינוקות במחירי מבצע מיוחדים לאתר בלבד. כך תוכלו לרכוש במשלוח אחד (חינם) מספר צעצועים לשלבי ההתפתחות השונים של תינוקכם ולחסוך כסף. משחקי התינוקות בחנות כולם איכותיים, עומדים בתקנים ואין ספק שיחזיקו מעמד זמן רב.
PIcture credit – Bigstock