מקלדת קומפי לפעוטות – המלצה חמה לימי החורף הגשומים

Comfy_Keyboard_hiresכשיובל היה בן שנה, חשבנו לקנות לו את המקלדת של קומפי כמתנה ליומולדת.
בכל זאת ילד ראשון, ומתלהבים, וכבן של חננת מחשבים הגיוני שגם לילד יהיה משהו משלו.
התחלנו לחפש ולברר, כמעט קנינו עד שיום לפני הרכישה המתוכננת היינו אצל חברים שהיתה לבן שלהם מקלדת של קומפי, ויובל ישב על המחשב ובהתחלה הראה התלהבות רבה, אבל אחרי 10 דקות הרגיש שמיצה את העניין ופנה לשחק במשחקים אחרים.
גם הזוג הזה וגם זוגות חברים נוספים המליצו לנו להמתין לגיל שנתיים כי אז זה יותר יתאים לו.
הקשבנו לעצתם והמתנו בסבלנות.


חלפה לה שנה, לאחרונה הייתי איתו במשחקייה שהיו שם עמדות של קומפי, יובל פשוט החליט שהוא מתנחל על העמדה, לא עניין אותו שום דבר אחר, ובמשך 3 שעות למרות שהיה איתנו בן של חברים  שהוא אוהב לשחק איתו , כל פעם הייתי צריכה להוציא אותו מעמדות הקומפי. באחת הפעמים כל העמדות היו תפוסות, אז הוא טיפס על השולחן, לקח לאיזה ילד ששיחק את המקלדת ואמר לו “זוז, שלי”..


אז השבוע קנינו לו סוף סוף את המקלדת , יחד עם 7 תוכנות כמתנה ליומולדת יחד עם סבתא.
כבר כשהוא ראה את הקופסה הוא צעק בהתלהבות “ואוווו רוצה קומפי זה!!” (כמובן שבקריאות חוזרות).
התקנתי לו את הדיסק הראשון, והוא ישב כ-45 דקות ברציפות !!!! מבלי לזוז מהכיסא.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

יובל ברגע של התלהבות
יובל ברגע של התלהבות



מעבר ליתרון הגדול שזה מצליח לרתק אותו למסך המחשב ולהעסיק את הילד שלי שהוא קצת היפר עם קוצים בתחת, הוא גם לומד תוך כדי. אחרי חצי שעה הוא כבר דיקלם כמו תוכי את כל המילים שלימדו בשלב הראשון והשני, ישבתי איתו והסברתי לו כל דבר, והוא שיתף פעולה והיה ממש צמא ללמוד דברים חדשים.
יש לקומפי מספר תוכנות שמקנות לפעוטות בגילאים שונים מושגים מסביבתם הקרובה, הדיסקים האחרים מכילים בתוכם מעין סיפור אינטראקטיבי שהילדים משתתפים בתוכו באמצעות הכפתורים עליהם הם מתבקשים ללחוץ.
המקלדת מכילה טלפון, והילד יכול ללחוץ על התמונות של הדמויות ולנהל איתן שיחה, מהקטע הזה יובל דווקא די התלהב.
בינתיים אחרי 4 ימים נרשמה התלהבות רבה בקרב יובל שהוא בן שנתיים,היום בבוקר הוא קם ב7 וחצי, רץ אלינו לחדר והתיישב מול המחשב ואמר “אמא מה קרה קומפי לא עובד??”
הילד עוד לא פתח את העיניים ולפני הבקבוק דייסה של הבוקר וכבר הוא רץ לקומפי..
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
יובל עסוק בשיחה עם אחת הדמויות
יובל עסוק בשיחה עם אחת הדמויות

מקווה שההתלהבות הזו עוד תימשך לפחות למשך החורף הקרוב. קיבלנו 7 תוכנות יחד עם המקלדת, ואני מאמינה שזה יכול להוות פתרון נוח לימים קרים וגשומים שבהם אי אפשר לצאת איתו מהבית.
המחיר למקלדת +6 תוכנות – הכי זול שמצאתי ב625 ש”ח כולל משלוח (ניתן למצוא דרך זאפ)
ומקלדת+ תוכנה בסיסית עולה כ-300 ש”ח.
בהתחשב בעובדה שכל תוכנה בנפרד עולה בסביבות ה-100 ש”ח ובכך שהתוכנות יחסית קצרות ולא ארוכות מדי מבחינת כמות הפעילות שהן מציעות לילדים, אני חושבת שעדיף לקחת את החבילה הגדולה של כל התוכנות. הילדים לומדים די מהר את אוצר המילים ומשתעממים אחרי כמה זמן אז רצוי שיהיה עם מה לגוון להם.
אמנם מדובר בעסק לא זול, אבל אני זוכרת שהתקשרתי בהתלהבות לבעלי באותו ערב שבו קיבלנו את התוכנה ואמרתי לו שהילד השובב שלו ישב 45 דקות ברציפות, ולדעתי זה שווה כל שקל מאחר ומדובר בחוויה שגם תורמת לילד וגם מעסיקה אותו.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (1)
  1. אלונה פברואר 20, 2012

    כתבה מעולה , כל מילה במקום .
    אחרי שעשיתי סקר שוק מקיף לגבי מחיר רכשתי לבת שלי את הקומפי באתר פורקיד , הם גם היו הכי זולים השירות שלהם היה מצויין וגם קיבלתי מתנה משחק נוסף לקומפי .
    ממליצה בחום .

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *