מעברי דירה, רענון ושדרוג חדר הילדים לקראת הקיץ

אמנם אנחנו רק בחודש מאי, אבל רבים מההורים מוצאים את עצמם עושים שינויים לקראת החופש הגדול בחדרי הילדים – בין אם בשל מעבר דירה, שינוי החדר בעקבות שינוי מסגרת הלימודים של אחד הילדים – מעבר לכיתה א’, תיכון וכו’. בדיוק בגלל זה עכשיו זה הזמן להתארגן על ריהוט לחדר הילדים ולהתחיל לבדוק עיצובים רלוונטיים מאחר שכשמזמינים חדר ילדים לוקח בד”כ שבועות עד אספקה.
רכישה של חדר ילדים או ריהוט לילדים היא מהרכישות הללו שכדאי להקציב להן זמן לחשיבה ותכנון מראש מאחר ומדובר במוצרים שישמשו את הילדים למשך מספר שנים וצריך לקחת בחשבון כל מיני פרמטרים כגון גובה הילד, גודל החדר, מעבר דירה, צורך בשולחן כתיבה, אחים עתידיים, תדירות האירוח בבית ולפעמים עדיף להשקיע קצת יותר במיטה שתהיה לכם פרקטית במקרה של אירוח חברים או בני משפחה.
 
כשקניתי לתאומות שלי מיטה בגיל 3, בחרתי בדגם פינתי שהוא בצורת ר’, הדגם הוא למעשה שתי מיטות שאוכל להפריד בעתיד במידה ונרצה , והמיטה התחתונה גם נפתחת לעוד מיטה נוספת ויש לה 2 מגירות איחסון. השתדלתי לחשוב קדימה ולבחור בדגם שיהיה לנו פרקטי.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מיטת ר פינתי לתאומים או אחים של משכל
מיטת ר פינתי לתאומים או אחים של משכל

כבר השנה יצא לנו להשתמש מספר פעמים במיטה הנפתחת כשהבן הגדול שלי רצה לישון עם האחיות שלו בחדר ועוד פעם אחת כשאחותי ישנה אצלנו וזה נוח מאוד. לכן אני ממליצה להגיע בראש פתוח לבחירת הרהיטים שתקנו לילדים מתוך מחשבה עתידית על כל מיני אפשרויות ובמיוחד על האופציה של הרחבת המשפחה.
ולגבי הרחבת המשפחה – המלצה – אל תצאו בהצהרות שלא יהיו עוד ילדים, מנסיון של חברים סביבי שאמרו שהם מסיימים בילד השני, במרבית המקרים אחרי כמה שנים הגיע גם הילד השלישי ולפעמים גם הרביעי..
יתרון נוסף של מיטות הקומותיים של משכל הוא שמרבית מיטות הקומותיים גם ניתנות להפרדה לשתי מיטות במידה ותרצו להפריד בין הילדים בעתיד כדי לסדר את החדר בצורה קצת שונה וליהנות מהמיטה למשך שנים רבות יותר.
 
מעברי דירה בקיץ 
במידה וגם אתם מתוכננים לעבור דירה במהלך הקיץ – החופש הגדול, כדאי כבר עכשיו להיערך עם מידות החדר החדש לילדים, להחליט איזה ציוד נשאר ואיזה ציוד הולך, לבדוק רעיונות והשראה באינטרנט לחדרי ילדים, ולהזמין כבר עכשיו.
זה הרי ידוע שבד”כ כל הלחוצים בקיץ בסוף צריכים להמתין יותר זמן מבחינת המשלוח ומועדי האספקה. 
לכן, עדיף לייצר התנהלות כלכלית חכמה יותר ולהשקיע את החשיבה הדרושה יחד עם הילדים כדי לקנות בצורה נכונה ולא בספונטניות באופן שאולי תצטערו עליו אחר כך.
 
מקומות אחסון בחדר
אחת הדרכים לשמור על חדר ילדים מסודר ומרווח, היא באמצעות שימוש ברהיטי אחסון שונים.
אפשר לשים בחדר ארון קיר גדול ולהחליט שאתם מקצים מספר תאים לטובת צעצועים ומשחקים, אפשר להחליט שמגירת המצעים מתחת למיטה תשמש לאחסון של צעצועים. מניסיון זה מאוד נוח ונגיש, הבנות שלי סידרו לעצמן במגירות מתחת למיטה את הצעצועים שנמצאים בשימוש שכיח יותר והמגירה הזו נפתחת בד”כ מדי יום ונוחה להן.
עוד פתרון אחסון נהדר הוא ארונית כוורת שתוכלו לשים בתוכו סלסילות או קופסאות אחסון ולאחסן בתוכו מגוון צעצועים, נעליים, כלי כתיבה ופריטים שונים. כוורות לאחסון הן מהפריטים שאני באופן אישי יותר אוהבת מאחר והן תופסות ממש מעט מקום בחדר ומכילות המון מקום לאחסון. יש לי בבית 2 כוורות שבהן אני מאחסנת ספרים ועוד המון פריטים וציוד, וזה מאוד נוח לשימוש ולשליפה.
ב”משכל” אפשר להזמין כוורות עומדות או תלויות – לפי הצורך.
 
שולחן כתיבה בחדר הילדים 
במידה ואתם עורכים שינויים בחדר הילדים ואחד הילדים צפוי להכנס למסגרת לימודית במהלך השנה- שנתיים הקרובות, קחו בחשבון פינה עם מקום לשולחן כתיבה כאשר אתם מתכננים את חדר הילדים. במידה ואתם מזמינים ריהוט חדש, כדאי כבר להזמין מראש יחד עם החדר שולחן תואם שלרוב גם יצא משתלם יותר במסגרת החבילה ולא יפגע בצבעים ובקו העיצובי של החדר.

כדאי לחשוב תמיד על הקיר מעל השולחן:
בד”כ זה מקום מבוזבז, וכדאי לנצל אותו לאיחסון, מדפים, ספריות שולחן ועוד. אפשר ליצור פינת לימודים מהממת אם מקדישים קצת זמן וסבלנות לבחירת פריטי “קיר” תואמים מעל השולחן.
279שולחן בייסיק  על ארונית במה עם כוורת מדורגת 3_2 וכוורת תלויה חדשה42825
צבע ועיצוב חדר הילדים 
במידה ואתם עוברים לבית משלכם, כדאי לחשוב מראש על שילובי הצבעים שתרצו בחדר הילדים ובהתאם לכך לבחור את הריהוט וצבע הקירות. כשנערכים מראש יש מספיק זמן לחשוב ולתכנן ולקבל רעיונות והשראה וגם להזמין מחו”ל מדבקות קיר שזה פתרון מצוין גם על גבי קיר צבעוני, וגם על גבי קיר לבן במידה והבית הינו בשכירות.
אני מזמינה כבר במשך כמה שנים לילדים ולבית מדבקות קיר במחירים מאוד זולים מחו”ל. אפשר לייצר חדר מעוצב או בקונספט מסוים בעלויות מאוד נמוכות היות ועלות של גליון של מדבקות קיר עולה בין 3-10$ כולל משלוח, וכדאי להזמין מראש כי לוקח לזה בין שבועיים לחודשיים להגיע. אז אם תזמינו בתקופה הקרובה זה יהיה מעולה מבחינת טיימינג. והכי חשוב – הילדים מאושרים.
גם טפטים כדאי להזמין מחו”ל. גליל של טפט יעלה לכם בסביבות ה-100 ש”ח בחו”ל ולעיתים אף פחות, לעומת גליל של טפט בארץ שיעלה לכם ביו 400-1000 ש”ח. אז כדאי להזמין מחו”ל.
 
לסיכום, 
כשעורכים שינויים בחדר הילדים, מומלץ להיערך מראש כדי לא להגרר לקניה ספונטנית שתהיה בסופו של דבר פחות פרקטית ופחות משתלמת ולקחת את הזמן כדי לבדוק, לתכנן ולהזמין.
 
 *רהיטי הילדים והנוער של  MISKAL נמכרים אך ורק בחנויות רשת “משכל” ברחבי הארץ – ירושלים, ת”א (מול איילון), נתניה (פולג), חיפה, פתח-תקווה (סגולה), אשדוד, מודיעין וכרמיאל.  
*** ברוב סניפי MISKAL  ניתן ומומלץ לתאם פגישת ייעוץ עם מעצבת הבית לקבלת ייעוץ אישי. מומלץ לבוא עם צילום או שרטוט של מידות החדר.

טלפון ארצי: 1599-599-888
רשימת הסניפים:
  • ת”א/ר”ג – דרך ששת הימים 10 (מול קניון איילון)
  • פתח תקווה – רחוב גליס 9, סגולה
  • נתניה – גיבורי ישראל 5א, פולג (ליד איקאה)
  • מודיעין – רבי יהודה הנשיא 30, מודיעין עילית
  • כרמיאל – החרושת 47, אזור התעשיה
  • ירושלים – יד חרוצים 18, קניון אחים ישראל, קומה עליונה
  • חיפה – שד’ ההסתדרות 20 (צמוד ל”מוצצים”)
  • אשדוד – האורגים 2 (בנין הבאולינג), קומה א

 
הכנסו לעמוד הפייסבוק של משכל 

לפרטים ומבצעים נוספים לחצו כאן

 
 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]