מוצרי איפור טבעיים ובטוחים לילדים לפורים מ – אייהרב IHERB ו- Vitacost – פוסט ראשון!

2
את רויטל אנחנו מכירות כבר כמה שנים. בחורה מקסימה מקסימה שגם היא התמכרה לשופינג און ליין ולאפשרויות הגלומות בו ובעיקר לחיסכון הנפלא! רויטל מומחית לקניות בויטהקוסט ובאיי הרב (שתי חנויות השולחות ישירות לישראל ובמחירים מצוינים) ואנחנו שמחות לבשר לכן שהיא תחלוק עימכם כאן את הרעיונות, המוצרים האהובים והדילים שהיא מוצאת. 
והנה מה שרויטל מספרת על עצמה:
אמא לשני ילדים מאיזור השרון, בעלת תואר ראשון בחינוך (לא עוסקת בהוראה).
גיליתי את עולם השופינג אונליין כשבתי נולדה (לפני כשנתיים וחצי) ומאז אני לא מוותרת על התענוג.
במהלך שיטוטיי באתרי הקניות, הכרתי את האתרים IHerb.com ו- Vitacost שנתנו לי מענה מצויין לבעיית הרגישות לחלב של בני, מצאתי תחליפים איכותיים למוצרי החלב שהיינו צורכים בארץ במחירים מעולים! עם הזמן גיליתי את הקרמים הנהדרים שלהם, מוצרי הקוסמטיקה ותוספי המזון של חברות שנמכרות גם בישראל במחירים מטורפים ממש!
הבנתי שאין לי מה לחפש יותר ברשתות הפארמים וברשתות הטבע בישראל.
החלטתי שצריך להכיר את האתרים הנפלאים הללו לכמה שיותר אנשים במדינה כדי שיידעו שיש אלטרנטיבות זולות יותר ושאפשר לקנות מוצרים איכותיים יותר מבלי לשלם הון!
בשנת 2013 הוקמה בפייסבוק קבוצת VITA-HERB, שאני אחת ממנהלותיה שם אנחנו משתפות המלצות, דיס-המלצות, תמונות של מוצרים שרכשנו וחוות דעת. הקבוצה גדלה וצמחה והתפתחה לכיוונים נוספים, ניתן למצוא בה מידע על אתרים מעולים נוספים שאנחנו מגלות, רוב המשתתפים בקבוצה מאוד מעורבים ותורמים מניסיונם והדינמיקה ממש נהדרת!

 _20150127_232426

אז חג פורים קרב ובא!

דאגתם להזמין תחפושות לילדים? אני בטוחה שהתחפושות כבר על המטוס בדרך אליכם! ומה עם מוצרי איפור שמכילים חומרים טבעיים ובטוחים לילדים שלכם? כמה קליקים וגם הם יהיו בדרך אליכם מאתר אייהרב  הנפלא הזה שאני כלכך אוהבת!

ריכזתי לכם כאן גוונים שונים של לקים מחומרים טבעיים – על בסיס מים וללא ריח!! כך שאפשר להסיר אותם עם מים חמימים ולקלף!

אפשר למרוח ללא חשש למתוקה שרוצה להיות היום “נסיכה” או “פיה” או פשוט רוצה להיות  “כמו אמא” – אלה בבקבוקים בצורת כוכב!! הבת שלי כבר מחכה שיגיעו כמה מהגוונים הללו.  ואלה לקים בבקבוק רגיל של חברת Hugo Naturals ועולים קצת פחות: כאן_20150127_232403

צבעי פנים מחומרים טבעיים של אותה חברה – מגיעים באריזת ליפסטיק נוחה. נשטפים בקלות עם מים וסבון כמו כאן  וסטים מיוחדים שכוללים צלליות, סומק ושפתון גם כן מאותה חברה נהדרת  וסטים נוספים עם הרבה נצנצים תוכלו לראות כאן.

ומה עם איפור שווה גם לכן?! תוכלו למצוא את מוצרי איפור הידועים של חברת E.L.F Cosmeticsבמחירים מעולים החל מ- 2$ לפריט ומברשות איפור מעולות ב 3$ האחת, סטים של צלליות ועוד! הכל כאן._20150127_232521

למי שלא מכיר את אתר אייהרב, הנה כמה פרטים: אייהרב הינו  אתר אמריקאי מוכר ובעל מוניטין רב שנים, הוא משלב בתוכו סופר מרקט ובית מרקחת ואפשר למצוא בו כמעט הכל: מוצרים טבעיים, אורגניים, תוספי מזון, מוצרים איכותיים לתינוקות וילדים, מוצרי קוסמטיקה ואיפור טבעיים, מוצרי פארם וטואלטיקה, חומרי ניקוי אקולוגיים לבית, מוצרים לבעלי-חיים, מוצרים שלא נוסו על בעלי-חיים, מוצרים ללא גלוטן,

מוצרים לצמחונים וטבעונים, במחירים שפויים!

מוצרים שרובם עולים בארץ פי שניים ואפילו פי שלושה!! _20150127_232501

למי שזו הזמנה ראשונה מהאתר יש קוד שנותן הנחה של 10$ בקניה מעל 40$ או הנחה של 5$ בקניה בסכום נמוך יותר. פשוט תכניסו את הקוד SCL681 בסל למטה ותראו איך המחיר יורד ואם לא מתחשק לכם להתאמץ, פשוט תכנסו דרך הלינק הזה J

אייהרב שולחים ישירות לישראל, מחיר המשלוח משתנה בהתאם למשקל החבילה ולסכום ההזמנה (הזמנות מעל 20$ במחיר משלוח זול יותר) מחיר המשלוח יכול להתחיל מ 2$ לחבילה שמשקלה 0.45 קילו- 1 LBS ועד 10$ לחבילות ששוקלות יותר מ- 2 קילו!

לשאלות או מידע נוסף תוכלו לפנות אליי כאן:  או כאן.

אז שיהיה חג צבעוני ושמח!!

רויטל ברוך J


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *