מה צריך לבדוק לפני רכישת טלוויזיה 4K

טלוויזיות מעניקות לנו גישה לשפע גדול ורחב של תכנים וערוצים מהארץ ומכל העולם, וכל זה באמצעות מוצר בודד. אף על פי שלמרביתם כיום קוראים טלוויזיה חכמה ניתן לומר באופן חד משמעי כי עדיין קיימים הבדלים גדולים ביניהם, מבחינת האיכות וגם מבחינת המחיר שתשלמו עליה. במידה ועדיין לא רכשתם לעצמכם טלוויזיה חכמה ואינכם יודעים מה מומלץ לבדוק טרם רכישת טלוויזיה חכמה קיבצנו כאן עבורכם מספר דגשים שחשוב לבדוק טרם רכישת הטלוויזיה.

התאמת המסך לסביבה

רוחב המסך הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם בזמן בו אתם מתאימים את מסך הטלוויזיה שלכם לחדר או לחלל שבו היא תשהה. בעבר היו נוהגים להמליץ על ביצוע חישוב ולהכפיל את הגודל של המסך שלכם במרחק הצפייה שאנו נמצאים בו, זאת על מנת שנוכל לקבל את חוויית הצפייה הטובה ביותר במסך. אך כיום המלצה זו די איבדה חשיבות כיוון שרזולוציית התמונה עלתה בצורה משמעותית מה שהוביל לכך שגם בצפייה מטווח קרוב עדיין אפשר להנות מתמונה באיכות גבוהה. בימים אלה, בעת בה אנו צופים בטלוויזיה 4K ,ניתן לומר כי מחקרים רבים בנושא ממליצים לעשות את החישוב הבא על מנת לקבל את חוויית הצפייה המקסימלית – עבור צפייה בשידור טלוויזיה רגיל שלרוב יכלול תנועה זריזה של המצלמה, רצוי שמסך הטלוויזיה יתפוס 30 מעלות מכלל שדה הראייה, אך עבור סרטים רצוי שמסך הטלוויזיה יתפוס 40 מעלות מכלל שדה הראייה. על מנת לבצע חישוב של המרחק עליכם לבצע הכפלה של גודל הטלוויזיה בארבע.

האם כדאי להתקין את מסך הטלוויזיה באופן עצמאי?

התשובה היא חד משמעית – מומלץ ורצוי לא להתקין את מסך הטלוויזיה שלכם בעצמכם. מסכי הטלוויזיות שיש לנו כיום הם מאוד דקים בליווי מסגרת מאוד דקה מה שעלול לגרום בכל לחיצה הכי קטנה על המסך לנזק בלתי הפיך שלרוב לא יהיה עליו אחריות, ממש חבל לשלם כמה אלפי שקלים עבור מסך טלוויזיה 4K חדש ובסוף בגלל שלא רציתם לשלם כמה שקלים נוספים עבור התקנה, משהו במסך ישבר או יתקלקל ולא יהיה לכם מה לעשות בעניין. חשוב לציין כי במיוחד בעת בה אתם רוכשים טלוויזיה גדולה ורחבה רצוי שתזמינו מתקין מקצועי שיבצע את העבודה עבורכם.

מסך טלוויזיה קעור

הצורה הקעורה של הטלוויזיה בקרב מגוון צרכנים ישראלים הפכה בעשור האחרון לחידוש אשר היה זמין לפרק זמן די קצר ובימים אלה אפשר לומר כי קיימים דגמים בודדים מסוג זה. מסך קעור מעניק לכם חוויית צפייה עשירה ונעימה יותר. צורתו הקעורה יוצרת מעין תחושת עומק שמרגישה כאילו היא שואבת את הצופה פנימה. נוסף על האמור, למסך הקעור יש גם חסרונות כמו לדוגמא שעל מנת שנוכל להנות מתמונה טובה יותר יש להימנע מתאורה ישירה על המסך כיוון שמסכים קעורים סובלים מהשתקפות יחסית גבוהה.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *