מה חשוב לדעת כשבוחרים ריהוט לתינוק

יש כל מיני גישות לבחירת רהיטים, ובכלל לביצוע בחירות בחיים.
העובדה הזו חשובה לא רק כשאתם מחפשים רהיטים לתינוק שלכם, אלא גם כעובדה לחיים, כי כעת אתם הורים לתינוק, וצריכים להעניק לו את כל האהבה והידע שהוא זקוק כדי להתפתח בצורה הטובה ביותר, ולהגשים את עצמו כאדם בוגר בעולם.
זה נשמע רחוק, וכרגע אתם מתלבטים על איזה עריסה לתינוק לקנות. אבל הזמן, כפי שאתם זוכרים, לא עוצר עבור אף אחד, והבחירות שאתם צריכים לעשות עבור התינוק כבר התחילו.

בחירות אמיתיות נעשות מהבטן, ולא מהראש. עם כל הכבוד להיגיון, הרי שכבר הוכח שוב ושוב, פעם אחר פעם, שאנחנו יצורים אמוציונליים, שעושים בחירות מהרגש, ואז מסבירים הגיונית מדוע בחרנו ככה או אחרת. עוד משהו חשוב ללמד את התינוק שלכם, אבל ללא כל קשר – בואו בכל זאת מבין את ההיגיון של בחירת הריהוט הנכון.

3 מחשבות בסיסיות בבחירת ריהוט לתינוק:

  1. נוחות לכם, ההורים – בסופו של דבר, תינוקות לא צריכים הרבה מבחינת הריהוט. מעבר לעריסה לתינוק, שצריכה להיות נוחה בשבילו (ובשבילכם), שאר הריהוט הוא מה שאתם משתמשים בו, והוא צריך להתאים לכם, ולא לתינוק. לכן, עם כל הכבוד לרהיטים הקטנים והחמודים שמציעים לעיתים כריהוט לתינוק, הרי שאתם צריכים לזכור תמיד שמי שמתעסק עם כל הריהוט הזה ומה שהוא מציע זה אתם, ולא התינוק, וכשאתם מחליפים חיתול בנוח, כשאתם מניקה בנוח, כשיש גישה מהירה ונוחה לחיתולים, לבגדים וכיו”ב, אז הריהוט נכון לתינוק כי הוא נכון לכם.
  2. אחריות והחלפה – כהורים אתם בוודאי מגלים, או עומדים לגלות שזמן הוא משאב מוגבל מאוד, וחשוב מאוד. יותר מזה, זמן שבו אתם חדים וערניים כפי שהייתם רגילים להיות זה בכלל משאב נדיר כמו יהלומים. כשמשהו בריהוט שקניתם לא עובד כפי שהוא אמור לעבוד, אתם לא רוצים לבזבז זמן על תיקונים ושירות לקוחות מסורבל. אתם רוצים לדעת שבשיחה קצרה מישהו יטפל בכם. לכן בידקו תמיד את האחריות שיש על המוצר, ומהי מדיניות התיקון וההחלפה.

דבר אחרון חביב

הבטחנו שלושה אפיקי מחשבה על בחירת ריהוט לתינוק, והשלישי הינו לא להתפזר. הישארו ממוקדים, ובחרו באמת בריהוט הרלוונטי ביותר. ישנם פתרונות ריהוט חכמים יותר בכל תחום ובכל אביזר. למשל, תוכלו לרכוש עריסה לתינוק עם גלגלים או נייחת – מה מתאים לכם יותר בבית? כזו שנצמדת למיטה או כזו שמגיעה כיחידה עצמאית לגמרי. כזו עם נדנדה, אשר מקלה לעיתים קרובות על ההרדמות (והרדמות זה עניין בהורות), וכאלו שמשלבות כמה גורמים.
בחרו את השילובים הנכונים והנוחים באמת, כדי לחסוך במקום ובהוצאות כאחד, ולאפשר לעצמכם נוחות מרבית, כי אתם תזדקקו לה. דוגמא נוספת היא ארונית לכל הבגדים והחיתולים וכיו”ב, כזו שבנויה במחשבה לא רק לספק מקום אחסון, אלא גם עמדת החתלה נוחה ורחבה.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *