מדפסת ביתית משולבת HP – המדפסת הביתית הקטנה בעולם HP DeskJet 3785

מדפסת ביתית משולבת HP – המדפסת הביתית הקטנה בעולם HP DeskJet 3785
ככל שהטכנולוגיה בימינו הולכת ומתפתחת, יש מגמה של להפוך את המוצרים לקטנים יותר. 
לצערנו, גם הדירות הופכות להיות קטנות יותר ורוב המשפחות מעדיפות לוותר על ספריה עם מחשב ביתי גדול ומסורבל שתופס מקום ולהסתפק במחשב לפטופ קטן או טאבלט עבור הילדים וכך בעצם אנחנו חוסכים מקום מבחינת ריהוט ואפשר להסתדר עם שולחן כתיבה קומפקטי.
אבל מה עם המדפסת?

מדפסת ביתית משולבת
מדפסת ביתית משולבת

בשנים האחרונות יש מהפיכה נהדרת שהביאה את המדפסות המשולבות האלחוטיות הביתה, שזה אומר מדפסת בלי חיבור של כבלים וחוטים שתוכלו לשים בכל חדר שיש בו אינטרנט אלחוטי ואפילו לקחת אתכם לחופשה אם אתם צריכים בשביל העבודה או הלימודים. 
עם המדפסות המשולבות אפשר היום לסרוק ולהדפיס מסמכים ואף תמונות מבלי לבזבז המון כסף במקומות חיצוניים שיעשו זאת עבורכם והמחירים הולכים וצונחים לשמחתנו.
גודלה ועיצובה המודרני של מדפסת HP 3785 DeskJet   מאפשרים להציב אותה כמדפסת נוספת בכל מקום בבית, במשרד הביתי ובחללי עבודה קטנים: אורכה של המדפסת 40.3 ס”מ, רוחבה 17.7 ס”מ וגובהה 14.1 ס”מ בלבד.
אני זוכרת שעד לפני כמה שנים, היינו מצלמים תמונות במצלמה ולאחר מכן ממלאים אלבומים כדי שנוכל לעיין בהם.
והיום – העולם הפך לדיגיטלי.
יש ימים שאני מצלמת עשרות תמונות של הילדים כדי להצליח לתפוס תמונה אחת שווה ומוצלחת שבה שלושתם מסתכלים לעבר המצלמה בניגוד לבעבר וכיום לכל אחד מאיתנו יש אלפי תמונות שצולמו בסמארטפון ובמצלמות דיגיטליות. .
ואם כבר מצלמות – 
היום הסמארטפונים מכילים מצלמות משוכללות ואיכותיות שיכולות להוציא תמונות איכותיות ברזולוציה גבוהה שאפשר להדפיס ולשמור.
אבל רובנו חוטאים ולא מדפיסים.
HP באה בעצם לשנות את הגישה של לשמור תמונות במחשבים ניידים מבלי להדפיס אותן. 
הרי בינינו, סמארטפונים אובדים, נגנבים, טובעים בשירותים או פשוט מתקלקלים ומפסיקים לעבוד ויחד איתם הולכות לאיבוד מאות אם לא אלפי תמונות שמנציחות רגעים חשובים שחווינו והיינו רוצים לזכור.
מתוקף היותי בלוגרית, אני מתעדת מזה עשור את הילדים שלי, את הגדילה שלהם. כותבת ומעלה תמונות לבלוג.
מדי כמה זמן אני מעיינת באירועים שהיו, צופה בתמונות ומתענגת על הזכרונות.
אך אני מודה שאני מאלה שלא מדפיסים תמונות ואולי עכשיו אתחיל לעשות את זה.
כיום ניתן למצוא בשוק מבחר גדול של מדפסות משולבות עם סורק והדפסת תמונות באיכות גבוהה במחירים שנעים בין 300-700 ש”ח.
גם עלות הדיו הולכת ויורדת ככל שהזמן חולף מאחר והמותגים הגדולים מבינים שיש תחרות רבה בשוק וככל שינגישו את המחירים של המדפסות והדיו, יוכלו להגיע לקהל צרכני רב יותר ואנחנו מרויחים מהעניין.
מדפסת ביתית משולבת

HP מציגה את המדפסת הביתית המשולבת הקטנה בעולם שתחסוך לכם גם מקום בבית וגם כסף מבלי להתפשר על איכות הדפסה או מהירות.
הגדרות המדפסת מאפשרות הדפסה ישירה ונוחה מכל מכשיר נייד עם האפליקציה החינמית HP Remote All in One שבעזרתה ניתן להדפיס, להעתיק ולסרוק באופן אלחוטי מרוב הטלפונים החכמים והטאבלטים של אפל, מכשירי אנדרואיד והתקנים “חלונות”. גם משתמשי Wi-Fi Direct יכולים להדפיס מיידית מהמכשיר הנייד שלהם ללא רשת קווית.
אפליקציה מיוחדת נוספת, HP Social Media Snapshots מאפשרת למשתמשים לעצב תמונות, להדפיסן ולשתפן עם חבריהם בפייסבוק, אינסטגרם ופליקר – ישירות ממצלמת הטלפון הנייד. בנוסף, בעזרת אפליקציית HP Printbot יוכלו משתמשי פייסבוק מסנג’ר להדפיס תכנים משיחות המסנג’ר ללא כל מאמץ. בנוסף להדפסה של תמונות ומסמכים, ה–BOT מאפשר להוסיף מדפסות, להדפיס מהיסטוריית ההדפסות ולהזמין ציוד מתכלה.  
3785 DeskJet מאפשרת הדפסה חסכונית ומהירה בשיטת HP Thermal Inkjet, עם ראשי דיו Ink Advantage ואפשרות לעבודה במצב “שקט”. איכות הדפסה היא של עדx1200 4800 dpi להדפסה צבעונית ו-x12001200 dpi להדפסה בשחור לבן. המדפסת מאפשרת הדפסה במהירות של 8 דפים לדקה (שחור לבן, 4A) ו-5 דפים לדקה בצבע. בשחור-לבן, הדף (4A) הראשון יצא מהמדפסת תוך 15 שניות; בצבע – תוך 18 שניות.
עלות של 2 טונרים – צבעוני ושחור לבן – כ-100 ש”ח בלבד! 
יחד עם עלות של נייר פוטו להדפסת תמונות ביתית, תוכלו להקים אצלכם בבית מעבדת צילום ולהדפיס חלק מאלפי התמונות שיש לכם בסמארטפון או במחשבים בבית.
המדפסת של HP מעולה למשפחות, לסטודנטים, לחנויות ואנשים שמשתמשים מדי פעם במדפסת ולא רוצים מכשיר גדול שיתפוס מדף שלם.
והמחיר – רק 329 ש”ח למדפסת אלחוטית שפועלת על בסיס WIFI כך שתוכלו להתחבר אליה בקלות מכל מכשיר.