מברשת שיער דפני – מברשת שיער חשמלית – מחליק שיער – הגרסה האמיתית למול החיקוי הסיני

מברשת שיער דפני – מברשת שיער חשמלית – מחליק שיער – הגרסה האמיתית למול החיקוי הסיני
מי שעוקב אחרי בוודאי הבחין איך לפני מספר חודשים גיליתי את המברשת שיער חשמלית שמחליקה את השיער, כמו מחליק שיער רגיל ובגדול , מבחינתי, כמתולתלת, זה היה גילוי די מרעיש כמישהי שמכורה לפנים והחלקות ב-15 שנה האחרונות.
אז נתחיל מזה שהמברשת שיער החשמלית המקורית היא דפני, והיא מוצר בעיצוב ותכנון ישראלי לחלוטין (עובדה שלא היתה ידועה לי בזמנו).
אז נתחיל מהתכלס.
המברשת שהזמנתי מסין, עלתה הרבה פחות, כתוב שהיא מגיעה ל-230 מעלות, אך בפועל זה מרגיש כמו פחות, גם מבחינת איך שהשיער מגיב.
מבחינת העיצוב שלה היא פחות נוחה לעבודה והראש שלה מזכיר צורת ביצה , כך שלמרות שהיא אמורה למנוע כוויות, המבנה שלה פחות תואם את זה.
אם נשווה אותה לדפני לרגע, מבחינת ביצועים בפועל, הדפני בהחלט יותר מוצלחת.
עם המברשת הסינית היה לוקח לי בין 10-15 דקות להחליק את השיער, עם הדפני בפחות מ-5 דקות אני מחליקה את כל הראש ובצורה הרבה יותר טובה.
כנראה שפיזור החום במשטח הקרמי של הדפני עובד בצורה יותר טובה, מה שגורם לה לתת תוצאות מהירות ומוצלחות יותר בכל הקשור לעיצוב השיער.
לסרטון הדגמה על הדפני – איך אני הופכת ממתולתלת לחלקה תוך 5 דקות : 

בכלל, במבט ראשון אפשר לראות את ההבדל באיכות מבחינת הפלסטיקה והחומרים וגם מבחינת הרכיבים – הדפני פותחה ותוכננה על ידי מהנדס חשמל ויש בה תוכנה מיוחדת שגורמת לחום להתפזר בצורה אחידה על פני המברשת, יש לכם את השיניים של המברשת בציפוי פלסטיק שעוזרות למתוח את השיער ופינים קטנים עם קפיצים שמפרידים את הקרקפת מחום השיערה ומונעים כוויות.
 
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_content_boxes layout=”icon-on-top” columns=”1″ icon_align=”right” title_size=”” backgroundcolor=”#eded5c” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordercolorsize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordercolorsize=”” icon_size=”” link_type=”” link_area=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]
[fusion_content_box title=”” icon=”fa-heart” backgroundcolor=”#eded82″ iconcolor=”#eeee22″ circlecolor=”#e2e2e2″ circlebordercolor=”” circlebordercolorsize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordercolorsize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktarget=”_self” linktext=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″]
ארגנו לכם קוד הטבה בלעדי להנחה בסך 100 ש”ח :
כנסי ל www.look.co.il והכניסי קוד LookD826  [/fusion_content_box]
[/fusion_content_boxes]
לדפני – מברשת חשמלית לשיער, יש מנגנון כיבוי אוטומטי כך שלאחר רבע שעה של שימוש המברשת תיכבה מעצמה, אלא אם כן תדליקו אותה מחדש, וזאת מאחר והשימוש בדפני כל כך פשוט וקל ומזכיר הברשה כך שיש סיכוי שתשכחו אותה דולקת.
יחד עם זאת חשוב לציין שרצוי מאוד לכבות אותה בכל מקרה בתום השימוש ולנתק את הכבל מהחשמל.
יכולת החלקה – כפי שתראו בסרטון שמצורף, המברשת מחליקה די בקלות את התלתלים שלי, בזמן מאוד קצר. אני צריכה בדרך כלל לעשות פן במשך 15-20 דקות כדי שיצא מדוגם ועם הדפני תוך 3-5 דקות, כל הראש שלי חלק.
הדפני מהווה פתרון נהדר לנשים עסוקות שאוהבות להסתובב עם שיער חלק, בין אם השיער שלך גלי או מתולתל, לא תצטרכי לבזבז זמן רב בבוקר בהתארגנות ואפשר אפילו לקחת אותה איתך בתיק לטיולים או נופש במקום להסחב עם פן ומברשות.
בהשוואה לחיקוי הסיני, הדפני הרבה יותר מוצלחת מבחינת ביצועים ומבחינת זמן הפעולה.
השיער הרבה יותר חלק בלי שום מאמץ, וזאת כנראה בזכות יכולת פיזור החום בצורה שווה. מספיק להעביר 3-4 הברשות איטיות על קבוצת שיער והיא מוחלקת. שטח הפנים הקרמי של המברשת די גדול כך שאם השיער שלך לא מלא במיוחד, תוכלי להסתדר תוך 2-3 דקות בלבד!
בקיצור,
המצאת המאה מבחינתי.
אחד המוצרים הכי גאוניים שיש בשוק היום לנשים.
אני זוכרת שכשמצאתי את המברשת הסינית והזמנתי, חברות אמרו לי שיש את המקור שהוא ישראלי וחקרתי קצת והופתעתי מהמחיר – 650 ש”ח למברשת, אבל כשאני מסתכלת על עלות מול תועלת והזמן האדיר שנחסך לי תוך כדי שאני שומרת על השיער, זה בהחלט שווה.
מי מכן שמשתמשת במחליק קרמי לשיער, בוודאי שמה לב לתופעת לוואי – הוא שורף את הקצוות די במהירות ופוגע בשיער. מרבית המחליקים הקרמיים ומכשירי הבייביליס מגיעים לטמפרטורה של 200-400 מעלות. זה אולי מייצר תוצאה מהירה יותר, אבל עושה לכן נזק לשיער,
במיוחד אם אתן בלונדיניות, ואז הבלונד נחרך מהר יותר. כנ”ל לגבי פן. מניסיון.
במקרה של הדפני, היא מגיעה לטמפרטורה של 185 מעלות בלבד שזו טמפרטורה שמצד אחד מחליקה את השיער, ומצד שני שומרת עליו. גם עצם העובדה שפעולת ההחלקה מתבצעת בזמן קצר, מונעת פגיעה מיותרת בשיער.
לדעתי הדפני היא בהחלט מוצר הכרחי בכל בית והיא כבר עושה חיל בכל רחבי העולם עם ההמצאה הגאונית הזו.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_content_boxes layout=”icon-on-top” columns=”1″ icon_align=”right” title_size=”” backgroundcolor=”#eded5c” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordercolorsize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordercolorsize=”” icon_size=”” link_type=”” link_area=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]
[fusion_content_box title=”” icon=”fa-heart” backgroundcolor=”#eded82″ iconcolor=”#eeee22″ circlecolor=”#e2e2e2″ circlebordercolor=”” circlebordercolorsize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordercolorsize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktarget=”_self” linktext=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″]
ארגנו לכם קוד הטבה בלעדי להנחה בסך 100 ש”ח :
כנסי ל www.look.co.il והכניסי קוד LookD826  [/fusion_content_box]
[/fusion_content_boxes]
טלפון מרכז הזמנות 03-5737573 ניתן להשיג גם בחנות קרמניצקי 2 תל אביב[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]