כמה קל לקנות היום מתנה ליום הולדת : הכירו את הגיפט קארד שיש בו הכל

שוב חבר קרוב או בן משפחה חוגגים יום הולדת, ואתם וודאי מתלבטים מה לקנות להם. כן, ימי הולדת של אנשים קרובים אלינו תופסים אותנו לא מוכנים והם חלים כמה פעמים בשנה, מה שגורם לנו ללא מעט דילמות. אז אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולהציע את המתנה הכי מקורית שיש. 
אין כמו לחגוג ימי הולדת, בעיקר אם החוגג מארגן מסיבה מהנה ומזמין אתכם לחגוג יחד איתו את היום הכל כך מאושר בחייו. מכיוון שימי הולדת הם חלק מרכזי בחיינו, וניתן לומר שהם אירוע פנאי מהנה, עלינו לקנות מתנה לחוגג כדי שירגיש שחשבנו עליו. הכירו את הגיפט קארד ליום הולדת, המתנה שפותרת לכם את כל הדילמות, עם מגוון רחב של אפשרויות… והקנייה – מתבצעת דרך האתר בצורה מהירה, ממש כמו לעלות סטורי לאינסטגרם. 

מתנה מעולה שאפשר לקנות גם בדקה התשעים

אם גם אתם מאלה שלא מוצאים זמן ללכת לקניון לרכוש מתנה, ואם כבר הולכים מסתובבים שעות בניסיון למצוא מתנה שהמקבל יאהב ובתקווה שלא יחליף, Giftcard הוא בדיוק בשבילכם. מדובר על ארנק דיגיטלי המכיל מגוון רחב של אפשרויות, החל מקנייה במגוון רשתות אופנה ובית מובילות ועד סיורים, מסעדות, ספא, יקבים והרשימה עוד ארוכה. למעשה, Giftcard היא מתנה שאפשר לקנות בדקה התשעים, אפילו בדרך לחגיגת יום ההולדת, כיוון שנכנסים לאתר, בוחרים גיפט קארד ליום הולדת, מזינים את הסכום הרצוי, שולחים דיגיטלית לחוגג יום ההולדת.

מתנה שמתאימה לכולם

גיפטקארד ליום הולדת מתאים לכל הגילאים, החל מחבר’ה צעירים ועד מבוגרים, כיוון שמקבל המתנה יוכל לבחור בעצמו היכן ירצה לממש את המתנה, החל מרשתות אופנה מובילות ועד בתי קפה, פנאי ומסעדות מעולות. אבל היי, לא רק שהמתנה מתאימה לכולם, אלא זו מתנה שאף פעם לא מחזירים, וזאת בניגוד למתנה פיזית שקונים.

קצת על היתרונות של גיפט קארד יום הולדת 

  • הגיפט קארד תקף לרכישה במגוון רחב של רשתות כולל כפל מבצעים והנחות סוף עונה. 
  • מקבל המתנה יוכל לבחור באילו בתי עסק ירצה לקנות.
  • מבחר בתי קפה ומסעדות ובתי קפה – כי אין כמו להתפנק בארוחת בוקר או מסעדה טובה במגוון רשתות מובילות ברחבי הארץ.
  • מגוון מתחמי ספא לבחירה – מקבל המתנה יוכל לממש את הגיפט קארד יום הולדת במתחמי ספא המוצעים בפריסה ארצית וליהנות מיום פינוק אמיתי. 
  • יקבים וסדנאות קולינריות – הטרנד של סדנאות וסיורים הגיע גם לכאן, כך שניתן להעשיר את הידע עם מגוון סדנאות אהובות או סיור בייקבי בוטיק הפרוסים ברחבי הארץ. 
  • אירוח ונופש בצימרים מפנקים – מהצפון ועד הדרום, מבחר צימרים רומנטיים לאירוח מפנק במיוחד. 

רק נציין שהגיפט קארד בתוקף ל-5 שנים, כך שאין כל צורך למהר לממש אותו, למרות שמתנת יום הולדת כזאת ממשים הכי מהר שיש. אז נותר לכם להיכנס לאתר, לבחור את סכום המתנה, לצרף ברכה אישית ולשלוח לחוגג יום ההולדת. 
לכניסה לאתר והזמנת גיפט קארד יום הולדת >>> 
 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *