כיצד ליצור לילדים פינת משחקים מושלמת במרפסת לכל אורך השנה

כאימהות אנחנו תמיד שואפות לאפשר לילדים שלנו כמה שיותר – את תנאי המחיה הנוחים והתומכים ביותר, את הצעצועים שהם הכי רוצים, את עזרי הלימוד המתאימים והיעילים ביותר וכו’. בעוד אחוז ניכר מהאוכלוסייה מתגוררת בבנייני מגורים מסוגים שונים, מרחב אישי לילדים לשחק ולהשתולל הוא הרבה פעמים משאב יקר ונדיר יחסית, ועבור הורים רבים כל פתרון יצירתי ואפקטיבי יתקבל בברכה. אחת הדרכים לאפשר לילדים שלנו פינת משחקים פתוחה בה יוכלו לשחק, להשתולל וליהנות באוויר הצח בלי להרוס יותר מדי את הבית היא באמצעות הצבת פתרון הצללה עמיד, יעיל ונוח במרפסת או בחצר.

ליצור פינת משחקים מושלמת באמצעות פתרון ההצללה המתאים – פרגולות אלומיניום

למרות שמרבית המשפחות מתגוררות בדירה מסוג זה או אחר, כמעט בכל דירה כיום ניתן למצוא לפחות מרפסת אחת, אך אלו עדיין בדרך כלל אינן מספיקות עבור פינת המשחקים וההשתוללות של הילדים. מדוע? בעיקר בגלל מזג האוויר – בישראל ימים שטופי שמש רבים בהם השהייה בחוץ בשעות החמות עלולה להיות מסוכנת לילדים, ואילו בתקופת הסתיו והחורף הגשם והקור הם הגורמים המפריעים ליהנות מהמרפסת לאורך היום. ובכן, בדיוק עבור בעיה זו קיימים כיום פתרונות הצללה אפקטיביים ביותר, המטפלים הן בשמש והן בגשם גם יחד. הכוונה היא לפרגולות אלומיניום – אולי הסוג הנפוץ והפופולארי ביותר כיום של פתרונות הצללה לחצר, לגינה או למרפסת.

כיצד פותרת עבורנו פרגולת אלומיניום למרפסת את בעיית מזג האוויר ומאפשרת ליצור פינת משחקים מושלמת עבור הילדים?

ובכן, פרגולות אלומיניום הם פתרון ההצללה האולטימטיבי של העשור האחרון – בניגוד לפרגולות עץ ופתרונות הצללה רבים אחרים, פרגולות אלומיניום הן עמידות, חזקות, אינן נשחקות ומתכלות, אינן דורשות תחזוקה שוטפת וצביעה מחדש מדי שנה וחשוב מכל – הן מספקות הצללה והגנה מושלמת לכל אורך השנה.
ברור מדוע פרגולת אלומיניום מגנה מפני השמש, אך כיום ניתן להתקין פרגולת אלומיניום חשמלית אשר השלבים בחלקה העליון ניתנים לפתיחה, סגירה ושינוי זווית בלחיצת כפתור, מה שמאפשר ליצור צל בכל שעה של היום, גם כאשר השמש נעה לאורך השמים. בנוסף, פרגולות אלומיניום חשמליות ניתנות לסגירה מלאה, מה שמספק הגנה מפני מים וגשם. פרגולות אלומיניום ניתנות גם לסגירה מלאה ושלמה, מה שנקרא – סגירת חורף, וכך אנחנו מקבלים בעצם חלל סגור ושמיש לכל דבר ועניין, במרפסת או בחצר הבית. כך גם כאשר אין יותר מדי מקום מיותר בדירה, ניתן להשמיש את המרפסת באמצעות סגירת חורף ולהפוך אותה לחדר נוסף אשר ישמש את הילדים בתור פינת משחקים או למידה גם בימים הגשומים והקרים של השנה.

לסיכום, באמצעות שימוש נכון בפתרונות הצללה מתקדמים דוגמת פרגולת אלומיניום ניתן להכשיר אזורים נוספים מהדירה או הבית דוגמת המרפסת והחצר, ולהפוך אותם לפינה המושלמת עבור הילדים שלנו, לכל אורך השנה.

PIXABAY – קרדיט תמונה


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *