כדורי כורכום כורכומין פנדה וטיפול בדלקות

ברא צמחים משיקה את ה”כורכומין אפקט פנדה”- כדורים חדשים עם היתרונות של כורכומין אפקט לספיגה טובה ומקסימאלית של הכורכום בטבליה קטנה ונוחה לבליעה למבוגרים , לטיפול בין היתר בדלקות בגוף. 
 
 
ברא צמחים, החברה המובילה בישראל לתוספי תזונה צמחיים, משיקה את ה“כורכומין אפקט פנדה”– בנוסף לכל יתרונות ה”כורכומין אפקט” לספיגה מקסימאלית בגוף האדם, גם טבליה מוקנטת, קלה ונוחה לבליעה.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

טבלית כורכומין אפקט לעומת כורכומין פנדה
טבלית כורכומין אפקט לעומת כורכומין פנדה

מבנה הטבלייה והציפוי הייחודי העוטף אותה – מאפשרים בליעה קלה במיוחד, לעיתים אף בלתי מורגשת, גם אם לא שותים מים יחד עם הטבלייה
כורכום הוא צמח נפוץ ברחבי דרום אסיה ותת היבשת ההודית, בעל יתרונות רפואיים שהוכחו במחקרים מדעיים שונים ונחשב כיום לצמח המרפא השימושי ביותר.
כורכומין אפקט פנדה’ הוא הדור החדש להעצמת ספיגת הכורכום בגוף והיחיד בעל טכנולוגיית תרכובת הכורכומין פוספוליפיד (Curcumin Phospholipid Complex – CPC) הייחודית, המגבירה את יעילות הספיגה בגוף. מדובר במהפכה קלינית של ממש, המאפשרת ספיגה מוגברת עד פי 30 של הכורכומין בגוף, באמצעות טכנולוגיה ייחודית המסייעת לכורכומין להיספג בגוף באופן שאינו קיים בטבליות כורכומין אחרות.
בנוסף, כדי לאפשר שימוש נוח ובליעה קלה, ‘ברא צמחים’ פיתחה ציפוי מיוחד המורכב מפולימרים של תאית צמחית. ציפוי זה עוטף כל טבלייה של כורכומין אפקט פנדה ומבטיח החלקה מהירה על פני הרקמות הריריות של חלל הלוע והגרון.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
כורכומין פנדה
כורכומין פנדה

שרון קוצר – הרבליסט קליני ומנהל מחקר ופיתוח בחברת ‘ברא צמחים’  “כורכומין אפקט פנדה’ מסייע בעיקרו לטיפול בדלקות שונות בגוף האדם, בהן דלקות מפרקים, דלקות במערכת העיכול, דלקות בדרכי השתן ועוד. הכורכומין אפקט פנדה מסייע בהקלה על כאבי גדילה והתפתחות, בעיות עיכול וספיגה, אקנה, חוסר בתיאבון, קשב וריכוז ועוד. לצד המענה הטיפולי בדלקות, לתכשיר הכורכום יתרונות רפואיים נוספים הקשורים לתופעות פיזיות שונות ואף נחקר כבעל פעילות אנטי סרטנית מובהקת ומסייע בהפחתת תופעות הלוואי של טיפולים אונקולוגיים”.
 

כורכומין | הרכיב הטבעי הנחקר ביותר בעולם

   

שורש כורכום מיובש

חברת ברא צמחים עורכת עבור לקוחותיה אינדקס צמחי מרפא מקיף, הכולל מונוגרפים אודות צמחי המרפא העיקריים והידועים ביותר. כל מונוגרף שכזה מכיל סקירה מלאה אודות הצמח, לרבות השפעותיו ותכונותיו הרפואיות, אנרגטיקה ושימוש מסורתי, מחקרים עדכניים, שילובים מומלצים ועוד. 

 המונוגרף אודות הכורכום והכורכומין מכיל סקירה מקיפה ביותר, כולל תמצות של המחקרים העיקריים ביותר בתחום, הסברים פרמקולוגיים אודות הפעילות הרפואית, אנרגטיקה על פי הרפואה הסינית, שימושים מומלצים ועוד.

כורכום וכורכומין | כל המחקרים, כל המידע…

מבנה מולקולרי של כורכומין, הרכיב הפעיל בכורכום

אבקת כורכומין נקי

המחקרים הרבים שנערכו אודות הכורכומין מצביעים באופן ברור על השפעתו החיובית לבריאות האדם ואת סגולותיו לטיפול במחלות שונות.
על סמך המידע המחקרי המצוי כיום, הכורכומין עשוי להוות אמצעי טיפולי יעיל ובטוח עבור המצבים הבאים:

  • סרטן (מכל הסוגים).

  • דלקות פרקים מכל הסוגים (כולל ראומטואיד ארטריטיס).

  • מחלות דלקתיות של מערכת העיכול (קרוהן, קוליטיס).

  • מחלות לב וכלי דם (כולסטרול, טרשת עורקים).

  • סוכרת, השמנה ובעיות חילוף חומרים.

  • מחלות כבד ודלקות כבד וכיס המרה (הפטיטיס, שחמת הכבד).

  • מחלת הנשיקה.

  • חולשה חיסונית.

  • אלצהיימר ודמנציה.

  • מחלות אוטואימוניות: זאבת (לופוס), טרשת נפוצה, פסוריאזיס ועוד.

  • אסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס).

  • אקנה.

  • דלקות במערכת הנשימה (אסטמה, ברונכיטיס כרוני).

כורכומין אפקט מאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים של הכורכומין, בצורה קלה, נוחה ויעילה, עם ספיגה מקסימלית בגוף האדם, פי 30 בהשוואה לכורכומין רגיל.

‘כורכומין פנדה’ של “ברא צמחים” ניתן לרכישה במחיר של  75 ₪ עבור 60 כמוסות ברשתות הטבע ובתי מרקחת ברחבי הארץ
כל המידע הניתן על ידי חברת ברא צמחים באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי. המלצותינו לגבי תזונה נכונה ושימוש בתוספי תזונה ובצמחי מרפא אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי וייעוץ על ידי רופא / מטפל. אנו ממליצים להיוועץ ברופא / מטפל מוסמך לפני השימוש בתוספי תזונה.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]