טיפול בכינים עם חומץ ורוזמרין NOVOKID – תכירו את נובוקיד תכשיר נגד כינים – רק 10 דקות לטיפול יעיל ומהיר בכינים וביצי כינים

כאמא ל-3 ילדים גיליתי שאחד הדברים היותר קשים בהורות הוא תופעה שנקראת כינים בראש של הילדים. אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם בתופעה ואתם מחפשים פיתרון קל, יעיל ומהיר לכינים, אז כדאי לכם להמשיך לקרוא, כי אני הולכת להכיר לכם את אחד הפיתוחים החדשניים בתחום טיפול בכינים בישראל שיחסוך לכם זמן, כסף ותסכול של הילדים.
 היום, כשאני אמא לתאומות בנות 6 שלכל אחת מהן יש שיער ארוך, גלי ומלא עד הישבן, ותוסיפו לזה את תקופת הקיץ הישראלי ומספיק שהורה אחד בגן יהיה חסר אחריות ולא יפריע לו שהילד שלו מתגרד בראש, או שהוא יחליט להתעלם מהודעות הווצאפ שמודיעות שנחמה הגיעה לביקור, והנה יש מגיפת כינים בגן שמגיעה גם לראש של הבנות שלי.
אני לא צריכה לספר לכם איזה סיוט זה לשבת עם שיער גלי-מתולתל ארוך ולחפש בו כינים או ביצי כינים עם מסרק כינים. לוקח לי במינימום חצי שעה וזה בהנחה שלא נמצאו ממצאים כי אני מהחרדתיות ההיסטריות שמספיק שמצאתי כינה או ביצה אחת, ואני נכנסת לאמוק של חפירות בראשים שלהן כדי שלא להשאיר סיכוי.
אחרי זה חוזרת על הטיפול במשך כמה ימים ברציפות כדי לוודא שבטעות לא שכחתי איזה כינה קטנה שאחר כך תקים שבט על הראש שלהן, ועל הדרך, גם אני אדבק.


נגמרו החפירות בראש – תכירו את נובו קיד – תכשיר על בסיס טבעי שמשמיד את הכינים וביצי הכינים לטיפול מונע.

נובו קיד הוא מכשיר פרי פיתוח של חברה ישראלית בשם Tech care שיחד עם מדענים ומומחים ממכון ויצמן, בליווי רופאים וחוקרים, פיתחו טכנולוגיה חדשנית שמוגנת בפטנטים בינלאומיים לנידוף חומרים פעילים ממקור צמחי למגוון רחב של טיפולים בתחום הבריאות והביוטי והיא תשמש בעתיד לפיתוח מוצרים נוספים מבית נובומיק.
המוצר הראשון שעושה שימוש בטכנולוגיה הוא נובוקיד – מכשיר חדשני וייחודי מסוגו בעולם, שיודע להשמיד כינים וביצי כינים ומעולה כטיפול מונע.


איך נובו קיד עובד?

המכשיר הוא מכשיר קטן וקומפקטי שמתחבר לצינור שאליו מחברים קפסולה שיש בה תערובת של חומצת חומץ ורוזמרין ממקור צמחי על בסיס חומרים טבעיים וללא חומרים כימיים, חומרי הדברה או סיליקון והוא לא שמנוני.
זו עובדה ידועה שחומץ ורוזמרין הם שני חומרים טבעיים שכינים לא אוהבות. מרבית החומרים הכימיים עובדים על מערכת העצבים של הכינים ועם הזמן הן מפתחות עמידות גם לחומרים הללו ולטיפולים הרגילים שיש כיום בשוק.
כך שיש פה שני חומרים טבעיים מוכחים ביעילות שלהם, שעושים את העבודה.

מכשיר נובוקיד וקפסולות – צילום יחצ חול

האמפולה מתחברת למסיכה שאותה מניחים על הראש ובמשך 10 דקות, החומר הפעיל מתפזר על פני הראש ומשמיד את הכינים וביצי הכינים ונכבה באופן אוטומטי בתום הטיפול ואפילו לא חייבים לסרק את הראש לאחר מכן.
את הטיפול מבצעים על שיער יבש לחלוטין ונקי מחומרים או אביזרי שיער, והילדים יכולים להשאר לבושים לראות טלויזיה או מה שבא להם, מאחר ואין צורך באמבטיה כמו בתכשירים אחרים. לאחר מכן אין צורך בחפיפה או כל פעולה נוספת, למעט סירוק קל כדי להוציא את שאריות הכינים והביצים מהשיער.
נובוקיד מכשיר להשמדת ומניעת כינים וביצי כינים צילום יחצ

כבר לאחר הטיפול הראשוני, מעגל חיי הכינים נשבר ומומלץ לחזור עליו לאחר 24 שעות במידה ויש שיער ארוך ומלא ולעשות טיפול מונע נוסף לאחר שבוע.

להסבר על השימוש בנובוקיד, צפו בסרטון :

יתרונות נובוקיד

  • הטיפול אורך רק 10 דקות
  • חומרים טבעיים – ללא חומרים כימיים וחומרי הדברה
  • אין צורך לסרק את השיער לאחר הטיפול המונע
  • הטיפול מתאים לכל בני המשפחה מגיל 4 ומעלה
  • טיפול יעיל במניעה של היווצרות מושבות כינים לאורך זמן.
  • מכשיר רב פעמי
  • המכשיר קיבל אישור של משרד הבריאות ושל האיחוד האירופאי.

טרם השקת המכשיר לשוק, בוצעו עמו מאות בדיקות על ראשי ילדים ומבוגרים ובבדיקות מעבדה נמצא שכבר לאחר הטיפול הראשון היו 98% הצלחה בחיסול כינים ומעל 50% הצלחה בחיסול ביצי כינים.
בנוסף, נערכו בדיקות על נשים שהוכיחו את בטיחות השימוש במוצר שהוא 100 אחוז טבעי.


מה כוללת ערכת נובוקיד?

  • הערכה כוללת את מכשיר נובוקיד עם 3 שנות אחריות
  • סט רביעיית קפסולות לטיפול ומניעה
  • כובע טיפול רב פעמי
  • אביזרים נלווים.

השימוש במכשיר נובוקיד מוזיל את העלות למשתמשים כבר לאחר 2-3 טיפולים ובמידה ויש לכם 3 ילדים או יותר, הוא בהחלט ישתלם לכם בצורה משמעותית מאחר ולצערנו, כאשר יש מתקפת כינים, היא עוברת לכל בני הבית.

נובוקיד מכשיר חדשני להשמדת כינים וביצי כינים. צילום יחצ

במידה והראש של הילדים כבר עם מושבת כינים פעילה, מומלץ לערוך טיפול ראשוני עם סירוק, לחזור עליו לאחר 24 שעות וכעבור שבוע לערוך טיפול מונע נוסף, כדי לוודא שלא יהיו התפתחויות נוספות.
אני באופן אישי, שמה למניעה גם נגיעות של שמן רוזמרין על הראש שלהן בבוקר ומעדיפה לשלוח אותן עם שיער אסוף לגולגול או עם צמות.


איפה אפשר לקנות נובוקיד?

את ערכת נובוקיד ניתן לרכוש בסניפי סופר-פארם בכל רחבי הארץ.
מחיר הערכה של נובוקיד הוא 299 ש”ח
מחיר ההשקה הוא 249 ש”ח
מחיר אריזת 4 קפסולות לטיפול מונע ברכישה נוספת – 59 ש”ח
מחיר כובע רב פעמי – 39.90 ש”ח
למידע נוסף באתר נובוקיד לחצו כאן