טיטולים פרימיום – כמה תרצו לשלם על חיתול טוב ואיכותי?

חברת חוגלה, המייצרת מזה למעלה מ-30 שנה חיתולים, שיפרה לאחרונה את החיתולים של המותג טיטולים פרימיום.
כשיובל, הבכור שלי נולד, לפני כ-8 שנים, לא היו יותר מדי אופציות להורים הטריים ובחרנו בחיתול מתחרה.
אני מודה שניסינו אז את החיתולים של טיטולים פרימיום אבל הם לא היו כמו שהם היום. החיתול הרגיש יותר עבה ופחות רך.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

20150525_200701
טיטולים פרימיום החדש

 
לפני כשנה , עת ערכתי “מבחן חיתולים” באתר, על התאומות שלי שהיו אז בנות שנתיים וקצת ועדיין לא גמולות מחיתולים, שלחו לי מטעם היח”צ של טיטולים פרימיום מארז להתנסות בשביל לבחון את החיתול בצורה אובייקטיבית.
הופתעתי מאוד לטובה לגלות שזה ממש לא אותו החיתול שניסינו כמה שנים קודם לכן, ושהחיתול החדש של טיטולים לגמרי עומד בסטנדרטים של מותגי החיתולים המתחרים והיקרים יותר שקיימים היום בשוק.
מאוד הצטערתי שלא ידעתי על כך קודם כי זה בהחלט יכול היה לחסוך לנו כמה מאות שקלים בשנה, כי כשיש תאומים בבית ומחליפים ביממה בין 6-10 חיתולים, החיסכון הוא משמעותי, אם כל חבילה עולה לכם בין 10-20 ש”ח פחות ולעיתים במבצעים אף יותר.
את החיתולים של טיטולים פרימיום אפשר לרוב למצוא במחיר של 3 חבילות ב-100 ש”ח במרבית רשתות השיווק, כך שחיתול עולה לכם בפועל קצת פחות משקל.
אבל יותר חשוב מהכסף – הנוחות של השימוש בחיתול – זה הדבר שהכי חשוב.
 
ומה בעצם הכי חשוב כשבוחרים חיתול?

  •  שתהיה לו יכולת ספיגה מצוינת, גם בלילות
  • שהחיתול ידע לשמור על הצורה שלו גם בבוקר כשהוא מלא בנוזלים
  • שהתינוק יקום יבש בבוקר
    שהחיתול יהיה דק יחסית
  • שהחלק הפנימי של החיתול יהיה רך ונעים למגע על האזורים האינטימיים של התינוקות שלנו ולא יגרום להם לגירוי
  • שהרצועות הצידיות יהיו גמישות
  • שהחיתול יהיה אוורירי ונושם

טיטולים לילה שקט
ובכן, אלו מבחינתי התכונות הכי חשובות כשאנחנו בוחרים חיתול לתינוק, ולשמחתי יש מספר מותגי חיתולים בשוק שעומדים בסטנדרטים הללו, רק שרובם די יקרים ועלות של חבילה של 40-45 חיתולים , נעה בין 50-70 ש”ח בד”כ. לכן כשגיליתי שטיטולים פרימיום נותן בדיוק את אותה התמורה של המותגים היקרים יותר, עברתי להשתמש בו או לחילופין במה שהיה הכי זול בסופר ומה שהיה במבצע עם תאומים אין חשש ברכישת 3 חבילות ביחד, זה עף תוך פחות מחודש).
 
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מיה עם החיתול של טיטולים פרימיום
מיה עם החיתול של טיטולים פרימיום

תפרחת חיתולים ואלרגיה לחיתולים
הורים רבים, במיוחד בילד הראשון, נתקלים לא פעם בתפרחת חיתולים.
אילו הייתי יודעת בילד הראשון מה שאני יודעת היום, אז אני מניחה שיובל לא היה סובל כל כך מתפרחות חיתולים חוזרות ונשנות.
כשהבנות נולדו שמנו לב שגם הן נתברכו בעור רגיש כמו האמא והאח שלהן, ויש חיתולים מסוימים שגרמו להן לתפרחת, גם בגיל שנתיים. פשוט למדתי להמנע מהחיתולים הספציפיים הללו ולא לחשוב לתומי ש”תפרחת חיתולים זה טבעי ונורמלי” כמו שחשבתי כשיובל היה עם תפרחת חיתולים כל שני וחמישי. כנראה שהיו חומרים בחיתולים שהשתמשנו בהם אז, שהעור שלו היה רגיש אליהם. איני מתיימרת לקבוע פה עובדה רפואית, אני רק מציינת את הדברים שגיליתי על הילדים שלי.
כך שעם התאומות, פשוט למדתי שברגע שמופיע הפצעון הראשון בעת ניסוי של חיתול חדש, כנראה שזו תגובה אלרגית. אז החלפנו חיתול. (מדי פעם הרשיתי לעצמי לנסות מותגי חיתולים אחרים אבל לרוב נשארנו נאמנים למותג שאיתו התחלנו עד למבחן החיתולים).
השיא היה בסביבות גיל שנה קיבלנו חיתול חדש לנסות והבנות הגיבו בפריחה עזה עם המון נקודות אדומות מהרגליים ועד החזה, שחשבנו בטעות שהיא אחת ממחלות הילדות עד שהגענו לרופאה שלהן ששאלה אם אולי החלפנו חיתול כי זה נראה לה כמו תגובה אלרגית. נתנו להן פניסטיל ותוך כמה שעות התופעה נעלמה. וחזרנו לחיתול הקודם.
לסיכום,
אני בהחלט ממליצה לכם לנסות את החיתול החדש של טיטולים פרימיום. הספיגה שלו משופרת, הוא מחזיק ממש יפה לילה שלם של הבנות כשמיה נוהגת לשתות במהלך הלילה בקבוק של 260 CC מים , והחיתול בבוקר מפוצץ אבל היא נשארת יבשה, החיתול שומר על צורתו ולא זז מהמקום.
גם מבחינת הנוחות, החיתולים דקים יותר מהגרסה הקודמת, מה שהופך אותם לנוחים יותר במיוחד לתינוקות בשלב הפעיל, וגם להורים שנושאים את החיתול בתיק והוא תופס הרבה פחות מקום. (עם תאומים בכל יציאה מהבית צריך בין 4-6 חיתולים בתיק).
המלצה שלי,
אל תיתקעו על חיתול אחד בלבד, תנסו חיתולים אחרים, כל הזמן יש שיפורים בענף, וכשיש כל כך הרבה הוצאות שלא נגמרות, אני בדיעה שעדיף לחסוך איפה שאפשר, במיוחד כשאין צורך להתפשר על האיכות.
 לעמוד הפייסבוק של טיטולים פרימיום ומידע על מבצעים והטבות לחצו כאן 
 
*גילוי נאות – הפוסט בחסות טיטולים פרימיום אך אני עומדת מאחורי כל מילה שקשורה להתנסות שלי בחיתולים ומשתמשת במותג מעל לשנה עם התאומות שלי.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]