חיתולי לייף בייביס LIFE BABY’S מבית סופר-פארם – סקירה והתנסות

 

10247374_10152421767367094_377099511728298720_n
חיתולי לייף בייביס LIFE BABYS

סופר פארם ממשיכה את ההתרחבות לתחום התינוקות עם סדרת חיתולים חדשה – חיתולי LIFE BABY’S  –  – חיתולים איכותיים שימכרו בסניפי הרשת במחיר אטרקטיבי לאורך השנה. ניסינו ובדקנו והנה הרשמים שלנו .

החיתולים מיוצרים ע”י חברת ONTEX  שבבלגיה, יצרנית מובילה בעולם של מוצרי היגיינה חד פעמיים ויצרנית החיתולים השנייה בגודלה באירופה אחרי פרוקטר אנד גמבל.

סופר-פארם טוענים שהחיתולים איכותיים וברמה גבוהה, ועם רמת ספיגה ויובש הגבוהים ביותר, אני שמחה שזה יצא עכשיו כל עוד אנחנו לפני מהלך של גמילה.

אחרי מבחן השוואת החיתולים שערכתי ב- 2BMOMMY   שכבר קיבל עשרות אלפי צפיות, אני יודעת ששווה פשוט לנסות ולבדוק אלטרנטיבות לפני שמחליטים אם להשאר ולהצמד למותג מסוים.

10153896_10152422003602094_1374554939116754578_n

אז איך החיתול?

מאוד אהבנו.

החיתולים רכים, אפילו מאוד דומים במרקם הפנימי והחיצוני לפמפרס אקטיב. הם נעימים מבחוץ ומבפנים, רצועת הסגירה גמישה בחלק האחורי של הגב והיא יושבת בצורה נהדרת על הגוף של הפעוט\תינוק.

קיבלנו להתנסות חיתולים במידה 5, התאומות בנות שנתיים ו-4 חודשים, בגובה של 90 ס”מ, שוקלות 13 ק”ג, יחסית גבוהות לגילן והוא ישב ממש טוב.

החיתול מאוד דק, אפילו יותר מטיטולים פרימיום ופמפרס (ראו תמונה), ולמרות זאת יכולת הספיגה שלו מצוינת.

 

חיתולי לייף בייביס לעומת טיטולים פרימיום
חיתולי לייף בייביס לעומת טיטולים פרימיום

הן קמו בבוקר יבשות עם חיתול מפוצץ (שותות בד”כ בקבוק של 250 מ”ל דייסה לפני השינה ומיה מפרקת עוד בקבוק מים במהלך הלילה) שנשאר במקום ולא זז, הבגדים והעור שלהן נשאר יבש, בלי גירוי ובלי ריח לוואי לחיתול.

 

סדרת הטיפוח החדשה לתינוקות של לייף בייביס
סדרת הטיפוח החדשה לתינוקות של לייף בייביס

כבר אתמול אחה”צ התחלנו עם ההתנסות – שתיהן מאוד אקטיביות ורצות ומשתוללות והחיתול נשאר במקום בלי לזוז ושומר על הצורה שלו גם כשהוא מלא, דבר שמבחינתי מאוד חשוב.

החיתולים מאוירים בדמות של דובי לייף המפורסם, לבנות זה היה מספיק מלהיב.

לסיכום , חיתולי LIFE BABY’S בהחלט נותנים תמורה הולמת עבור המחיר, במיוחד במציאות כמו היום שכולנו מנסים למצוא את הדרך לחסוך כהורים בעלויות עם הילדים, המהלך הזה מאוד חיובי עבור כולנו ויגביר את התחרות בשוק החיתולים.

חיתולי LIFE BABYS  עברו את בדיקת מכון התקנים בציונים גבוהים בפרמטרים של ספיגה לעומת המתחרים בשוק ובראשם האגיס ופמפרס. יחד עם זאת, אני יודעת מניסיון אישי שישנם מספר פרמטרים אצלי לפחות שחשובים בשקלול הסופי.

סופר-פארם משיקה את החיתול במחיר מדף של 42 ₪, ומתחייבת לפעול להשגת מחירים זולים יותר מהמתחרים לאורך כל השנה, מה שלדעתי יהיה נהדר להורים, כי הם הולכים ליצור תחרות ולגרום למותגים הגדולים להוזיל מחירים. רק חבל שהתחרות הזו מתחילה רק עכשיו, שניה לפני שאני מתחילה הליך גמילה עם התאומות שלי.

החיתולים של LIFE   מיוצרים כאמור בסטנדרט גבוה ועוברים בדיקות של בקרת איכות מדי יום כדי לשמור על איכות גבוהה לצרכנים.

בקיצור, אני שמחה על כך שיש תחרות בשוק החיתולים לתינוקות, עד כה מהניסיון שלי עם מוצרי לייף בכל התחומים הם בהחלט נותנים מענה מצוין במחירים נמוכים ועוזרים להקטין את עלויות סל הקניות המשפחתי.

 


Response (2)
  1. רונן בן יאיר יולי 28, 2014

    שלום.
    כבר שבועיים שאנחנו משתמשים בטיטולים.
    מה שבטוח. לא נקנה אותם יותר.
    תודה.

  2. אילנה שניידרמן מאי 2, 2016

    אכן רונן אתה צודק מה שבטוח לא נשתשמש איתם יותר.
    פעם יש 2 תופסנים בצד אחד ובאחר אין ביכלל.
    תודה

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *