מבחן השוואת חיתולים – LIFE BABYS, פמפרס , חיתולי בייביסיטר וחיתולי האגיס HUGGIES

 

מבחן השוואה חיתולי פמפרס , חיתולי בייביסיטר וחיתולי האגיס
מבחן השוואה חיתולי פמפרס , חיתולי בייביסיטר וחיתולי האגיס

 
אחרי כל כך הרבה רעש שיש לאחרונה בתקשורת על מבחני השוואה לחיתולים ומגוון הכפשות כאלה ואחרות על חיתולים בסרטוני הפרסומת, החלטתי להרים את הכפפה ולבדוק בעצמי 5 סוגי חיתולים מהפופולריים ביותר שיש בשוק- מבחן השוואה לחיתולי פמפרס , חיתולי בייביסיטר, טיטולים פרימיום  חיתולי האגיס וגם את חיתולי לייף בייביס החדשים.
חשוב לי להגדיר מראש שהפוסט הזה לא ממומן ע”י שום חברה ויש לי כמה דברים לציין לפני שאני מתחילה:
גילוי נאות 1 – אין לי שום קשרים מסחריים עם אף חברת חיתולים בחודשים האחרונים.
גילוי נאות 2 – אנחנו משתמשים עם התאומות – בנות שנתיים וחודשיים – עם חיתולי פמפרס אקטיב בייבי.  גם עם הגדול שלי השתמשנו בפמפרס אקטיב בייבי פשוט כי הוא היה החיתול היחיד ששרד את כמויות הפיפי שלו בלילות והשאיר אותו יבש.
גילוי נאות 3 – קיבלתי חבילה במתנה ממשרד היחצ של בייביסיטר , את חיתולי האגיס פרידום קנינו ואת חיתולי פמפרס – משתמשים בהם כמו שציינתי ונקנו מכיסי.
גילוי נאות 4- קיבלתי ממשרד היח”צ של טיטולים פרימיום חבילה להתנסות.
גילוי נאות 5 – קיבלתי חבילת חיתולי לייף בייביס להתנסות.
חשוב לציין שאני כותבת בפוסט את דעתי האישית מחוויית ההתנסות עם התאומות שלי, לא בדקתי תחת תנאי מעבדה, אלא מתוך ההתרשמות של כמה לילות וימים שהבנות שלי, שהן ילדות די פעלתניות, לבשו אותם.
חשוב לציין שיש חיתולים מסוימים שמתאימים יותר למבנה גוף כזה או אחר של התינוק ובאותה מידה שאצלי פמפרס השאיר את הילדים יבשים לכל הלילה, אצל חברות שלי חיתול אחר היה טוב יותר.
2bmommy strip
סקרתי כל אחד מהחיתולים תוך התחשבות במספר פרמטרים: 

  • גמישות של חגורת הבטן – עד כמה חגורת הבטן אלאסטית ונוחה לתינוק ועד כמה נשארת במקום גם אחרי פעילות.
  • יכולת ספיגה – מה מצב החיתול אחרי שינת לילה של 12 שעות , עד כמה הוא מסוגל לספוג ואיך הוא נשאר צמוד לגוף
  • עובי – אני יודעת שזה פרמטר פחות חשוב, אבל ככל שהחיתול דק יותר כך הוא יותר נוח לתינוק ופחות מציק וגם כשיוצאים עם תאומים , החסכון במקום בתיק יכול להיות מאוד משמעותי.
  • רכות החיתול – עד כמה החיתול והחלק הפנימי והחיצוני שלו רך ונעים למגע.
  • ריח  – עד כמה נורא הריח של החיתול כשיש בו פיפי. יש חיתולים שהריח שלהם נהיה בלתי נסבל
  • מחיר  – מחירי החיתולים. יש הורים שעבורם זה מהווה שיקול. למדתי כבר עם הבן הראשון שלי שאם הוא מתעורר רטוב בלילה זה עוד כביסות ופחות שעות שינה שלי כי צריך להחליף לו חיתול באמצע הלילה אז מעדיפה לשלם עוד כמה שקלים לחבילה. אם כי אני חייבת להודות שכשיש תאומים וההוצאות כפולות אז יש קצת שיקול בתמונה.

מידות החיתולים – מידה 5.
הנסייניות – מיה ונוגה, תאומות בנות שנתיים וחודש , בגובה של 80 ס”מ ובמשקל של 12 ק”ג. ישנות בד”כ לילה שלם ורצוף של 10-12 שעות, שותות בקבוק דייסה לפני השינה של 250 מ”ל ובנוסף שותות המון מים במהלך היום, מיה לפעמים שותה עוד בקבוק מים במהלך הלילה.

נוגה בשפגאט ספונטני
נוגה בשפגאט ספונטני

2bmommy strip

חיתולי בייביסיטר BABYSITTER

 

חיתולי בייביסיטר
חיתולי בייביסיטר

חיתולי בייביסיטר הם שחקן יחסית חדש בשוק החיתולים, מיוצרים ע”י חברת DPL

  • גמישות של חגורת הבטן – אין יותר מדי גמישות, כאשר מותחים קצת יותר מדי את רצועות ההדבקה, הן עלולות להקרע, נקרעו לנו 3 חיתולים באריזה כשמתחנו קצת יותר מדי. מבחינת מבנה החיתול הוא מתאים יותר לתינוקות עם מבנה גוף צר וארוך . חגורת הבטן מגיעה קצת מעל הפופיק.
20131217_080253_resized
חיתול בייביסיטר חדש
  • יכולת ספיגה – בעקרון לא היו נזילות לגוף, אבל הבנות קמו בבוקר כשהחיתול ספוג ורטוב ואם הן לבשו מכנס טיץ או מכנס כותנה דק, הוא נהיה גם רטוב. ועוד משהו שהפריע לנו היה שכשהחיתול מלא והן עם מכנס לא צמוד מדי, הוא פשוט נפל כמו שק כבד ונוצר מרווח בין שולי החיתול לגוף, ובשני מקרים של שלשול נוזלי הקקי קצת ברח ולכלך אותן. וכן, שמנו אותו צמוד ככל האפשר . אחרי כמה לילות כאלה הפסקנו להשתמש בחיתולים בלילה והעדפנו לחזור לפמפרס.
    חיתול בייביסיטר מלא
    חיתול בייביסיטר מלא
  • עובי – החיתול עבה בערך כמו החיתול של האגיס.
  • רכות החיתול – החלק הפנימי מאוד רך ונעים, החלק החיצוני פחות, הוא מרגיש כמו נייר . פחות גמיש ואחרי כמה שעות שהבנות פעילות הוא די מאבד צורה במידה והוא מלא.
  • ריח  – כשיש פיפי הריח של החיתול הופך לחריף וחזק. במהלך היום נאלצנו להחליף להן חיתול אחרי כל פיפי מאחר והריחו את הריח החזק גם כשהן רק עמדו לידנו. מה שגרם לנו להשתמש ביותר חיתולים.
  • מחיר – חיתולי בייביסיטר הם ברמת המחיר היותר נמוכה מהשלושה. מחיר חבילה נע בין 37 ש”ח ועד 45 ש”ח לחבילת חיתולים.
    ועוד חיתול בייביסיטר מפוצץ
    ועוד חיתול בייביסיטר מפוצץ

     

בעד : המחיר, הדמויות החמודות על החיתול – הבנות מאוד אהבו את ציורי הפרה שעיטרו את החיתולים, וגם אחרי שהחבילה נגמרה ביקשו “חיתול פרה”.
נגד : ריח, יכולת ספיגה מוגבלת , גמישות מוגבלת.
2bmommy strip
 

חיתולי האגיס פרידום  + Huggies Freedom 

20140306_133517_resized

חיתולי האגיס פרידום , מיוצרים ע”י חוגלה .

  • גמישות של חגורת הבטן – גמישות בינונית, רצועת הבטן נמתחת ויושבת היטב על הגוף. גם אחרי שעות של פעילות החיתול נשאר במקום וצמוד לגוף.

 

חיתול האגיס מלא
חיתול האגיס מלא
  • יכולת ספיגה – לא היו נזילות לגוף, יכולת ספיגה די מוצלחת. כשהחיתול מלא מדי הוא הופך לגוש שקצת מציק לילדים ולא נוח וכשהבנות היו איתו הן היו יותר מודעות למתי הן עושות פיפי ודרשו להחליף. אבל הוא עבר בהצלחה את מבחן הפיפי בלילה של הבנות.
    חיתול האגיס חדש
    חיתול האגיס חדש
  • עובי – החיתול עבה בערך כמו החיתול של בייביסיטר.
  • רכות החיתול – החלק הפנימי מאוד רך ונעים, החלק החיצוני קצת פחות, הוא מרגיש כמו נייר רך אבל זה לא מפריע. גם אחרי כמה שעות הוא שומר על הרכות והצורה.
  • ריח  – כשיש פיפי הריח של החיתול הופך ללא נעים אבל במידה נסבלת , פחות מהחיתול של בייביסיטר והרבה פחות מהחיתול של פמפרס.
  • מחיר -רמת מחיר בינונית. מחיר חבילה נע בין 40 ש”ח ועד 50 ש”ח לחבילת חיתולים בממוצע, יש המון מבצעים.
    חיתול של האגיס
    חיתול של האגיס

בעד : המחיר, הדמויות  על החיתול – הדמויות של דיסני שגרמו לבנות להתלהב. יכולת ספיגה די מוצלחת.
נגד : החיתול קצת מרגיש כמו נייר רך , אבל כמו שציינתי לא ברמה שזה ממש מפריע. עובי של החיתול בתיק, ריח כשהחיתול מלא.
חשוב לציין שאחרי שבוע של התנסות המשכנו להשתמש בחיתולים ומאז שניסינו אנחנו פשוט קונים מה שיוצא יותר זול בסופר – פמפרס או האגיס כשעד היום במשך שנתיים השתמשנו רק בפמפרס אקטיב. אז מאחר והבנות כבר גדולות והולכות לגן, אנחנו מעדיפים לחסוך עוד קצת כי בסך הכל החיתול איכותי ונוח לשימוש.
2bmommy strip
 

חיתולי פמפרס אקטיב בייבי PAMPERS ACTIVE BABY

 

20140306_133509_resized
פמפרס אקטיב בייבי

חיתולי פמפרס אקטיב בייבי , מיוצרים ע”י פרוקטר אנד גמבל.
 

  • גמישות של חגורת הבטן -מאוד גמיש, רצועת הבטן נמתחת ויושבת היטב על הגוף. גם אחרי שעות של פעילות החיתול נשאר במקום וצמוד לגוף בלי שום דליפות.
  • יכולת ספיגה -מעולה. לחיתול יש פטנט שלוכד את הנוזלים וגורם לחיתול לא לתפוח יותר מדי. הבנות יכולות להסתובב עם פיפי גם שעה שעתיים וכשמחליפים להן הן יבשות והעור נקי. סופג גם שלשולים נוזליים בלי שום בריחות החוצה. מעולם לא היו לנו דליפות בלילה.
20140306_074757_resized
פמפרס אקטיב בייבי מלא
  • עובי – החיתול דק יותר יחסית לשניים האחרים, כשיוצאים עם תאומות ליום שלם ולוקחים 8 חיתולים בתיק, הם תופסים כמחצית מהמקום שתופסים 8 חיתולים של בייביסיטר או האגיס.
    20140306_132602_resized
    8 חיתולי פמפרס לעומת 4 חיתולי האגיס
  • רכות החיתול – החלק הפנימי מאוד רך ונעים, וכך גם החלק החיצוני שעשוי ממעין בד רך. הוא אטום ונעים למגע ומתאים עצמו לגוף התינוק גם בעת פעילות אינטנסיבית.
  • ריח  – כמעט ואין ריח בכלל , גם כשהן קמות בבוקר עם חיתול מפוצץ בפיפי.
  • מחיר -רמת מחיר בינונית-גבוהה. מחיר חבילה נע בין 45 ש”ח ועד 65 ש”ח לחבילת חיתולים בממוצע, יש מעט מבצעים.
    20140306_074753_resized_1
    נוגה עם חיתול פמפרס מפוצץ פיפי

בעד – הרכות, הגמישות, הספיגה, העובי.
נגד – המחיר וההדפסים על החיתול שהם פחות “אטרקטיביים” מבחינת הבנות , אבל מי שואל אותן 🙂 . לא פעם הן אמרו “לא רוצה חיתול ג’ירפה אריה, רוצה חיתול דובי\פרה”  אבל עם כל הכבוד לרצון שלהן, אני מחליטה.
2bmommy strip
 
טיטולים פרימיום – חוגלה 

טיטולים פרימיום
טיטולים פרימיום

כשפנו אלי ממשרד היח”צ של חוגלה להוסיף את טיטולים פרימיום לרשימה הייתי מאוד סקפטית. הניסיון שלי איתם בעבר, כשהבנות היו בנות חצי שנה בערך, היה לא מוצלח במיוחד. באותה התקופה החיתול היה אטום, לא גמיש, הרגיש יותר כמו ניילון וגם על חגורת הבטן לא ממש השתגענו, עד כדי כך שהשתמשנו ב-4-5 חיתולים ומסרנו את החבילה לחברים (וכן, קנינו במיטב כספנו). אבל הפעם, משהו קרה, החיתול עבר שדרוג רציני והנה הרשמים שלנו אחרי שימוש בחבילת חיתולים על שתי הבנות.

  • גמישות של חגורת הבטן – ללא ספק בחיתולים פרימיום יש שיפור משמעותי בחגורה. היא גמישה, אלסטית, ניתנת להתאמה ויושבת בצורה מושלמת ונוחה על הגוף של הבנות (שוקלות 12 ק”ג, מידה 5). פס הסקוץ רחב ועמיד ולא נקרע גם כשמשתמשים קצת בכח ומושכים כשיש לך על שידת ההחתלה ילדה שמשתוללת ובועטת..
    נוגה בחיתול משומש
    נוגה בחיתול טיטולים פרימיום מפוצץ בפיפי

     

  • יכולת ספיגה – ובכן, להפתעתי הרבה טיטולים פרימיום עברו בהצלחה את מבחן הלילה של הבנות. גם עם חיתול מפוצץ בבוקר הן נותרו יבשות, גם עם שלשול נוזלי, החיתול שמר על הצורה שלו גם כשהוא מלא מאוד ושום דבר לא דלף החוצה והחיתול נותר יבש מבחוץ.
  • עובי – אחד הדברים שאהבתי בטיטולים פרימיום, הם דקים! בערך כמו הפמפרס וזה תענוג במיוחד כשיוצאים עם הבנות כי החיתולים תופסים חצי מהמקום בתיק.
טיטולים פרימיום (לבן) מול פמפרס אקטיב (ירוק)
טיטולים פרימיום (לבן) מול פמפרס אקטיב (ירוק)
  • רכות החיתול – החיתול מאוד רך ונעים למגע גם מבפנים וגם מבחוץ, למען האמת הוא די דומה לפמפרס מבחינת הרכות והגמישות ובהחלט מהווה מתחרה משמעותי מבחינתי לפחות.
  • ריח  – בבוקר אחרי שהחיתול מפוצץ יש קצת ריח אבל לא ברמה שונה מחיתולים אחרים, שממש מחייבת אותך להחליף באותו הרגע חיתול.
  • מחיר  – כ-35-42 ש”ח לחבילת חיתולים של 40 יחידות . תלוי במבצעים.
    טיטולים פרימיום מלא
    טיטולים פרימיום מלא

לסיכום – יש לי דבר אחד לומר על טיטולים פרימיום – חבל שלא ניסיתי את החיתול החדש שלהם קודם, כי יכלתי לחסוך לא מעט כסף. עד כמה שהאגיס פרידום היו בסדר גמור לצרכים שלנו, מבחינתי אני עוברת לטיטולים. פשוט כי הם לגמרי נותנים את אותה התמורה שאני מקבלת בחיתולים אחרים וגם בעלי הסכים שהם מצוינים יחסית לפמפרס שאנחנו כל כך אוהבים וגם יחסית להאגיס פרידום שיצאו די מוצלחים (וההחלטה אחרי הסקר הזה אצלנו בבית היתה לקנות “מה שיש במבצע”). אבל אחרי שניסינו אותם בהחלט נישאר איתם. החיתול מאוד רך וגמיש וכשהבנות לובשות טיץ זה לא נראה בולט מדי ולא מגביל אותן, וכבר יצא להן להיות איתו במצב מאוד פעיל בג’ימבורי ובגינה למטה ושום דבר לא זז ולא דלף.

טיטולים פרימיום חדש
טיטולים פרימיום חדש

2bmommy strip

10259884_10152422003482094_2802268902949052811_nחיתולי LIFE BABY’S מבית סופר-פארם

סופר פארם ממשיכה את ההתרחבות לתחום התינוקות עם סדרת חיתולים חדשה – חיתולי LIFE BABY’S  –  – חיתולים איכותיים שימכרו בסניפי הרשת במחיר אטרקטיבי לאורך השנה. ניסינו ובדקנו והנה הרשמים שלנו .

החיתולים מיוצרים ע”י חברת ONTEX  שבבלגיה, יצרנית מובילה בעולם של מוצרי היגיינה חד פעמיים ויצרנית החיתולים השנייה בגודלה באירופה אחרי פרוקטר אנד גמבל. סופר-פארם טוענים שהחיתולים איכותיים וברמה גבוהה, ועם רמת ספיגה ויובש הגבוהים ביותר.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

חיתולי לייף בייביס LIFE BABYS
חיתולי לייף בייביס LIFE BABYS

  • גמישות של חגורת הבטן -חגורת הבטן הקדמית מוצלחת, רחבה, והסקוצ’ים נתפסים מצוין. לחלק האחורי יש גמישות ואפשר למתוח אותו והוא לא נקרע.
  • יכולת ספיגה – ספיגה מצוינת, שרד בהצלחה את הפיפי של הבנות שלי, קמו בבוקר עם חיתול מפוצץ והן יבשות לגמרי, החיתול שמר על הצורה ונשאר צמוד לגוף.
    [/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
    חיתולי לייף בייביס LIFE BABYS חדש
    חיתולי לייף בייביס LIFE BABYS חדש
  • עובי -חיתול מאוד דק, דבר ששימח אותי ומבחינתי לפחות זה עוד קריטריון. גם כששמנו אותו לבנות הוא לא מנפח את המכנסיים ונראה אסתטי ולהן היה נוח להסתובב איתו.
    [/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
    חיתולי לייף בייביס LIFE BABYS מלא
    חיתולי לייף בייביס LIFE BABYS מלא
  • רכות החיתול – רך מאוד מבפנים ומבחוץ, המגע נעים, החיתול גמיש ויושב על הגוף בהתאמה מצוינת.
  • ריח  – אין ריח חריג גם אחרי לילה רצוף וארוך של 12 שעות שינה וחיתול מלא.
    [/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
    חיתולי לייף בייביס לעומת טיטולים פרימיום
    חיתולי לייף בייביס לעומת טיטולים פרימיום
  • מחיר  – 42 ש”ח למארז של 44 חיתולים (מידה 5), סופר-פארם מתחייבים לתת את המחיר הנמוך ביותר לקטגוריה בקרב המוצרים המתחרים. נכון להיום סופר-פארם טוענים שהמחיר נמוך בכ-30% מהחיתולים המתחרים. לדעתי האישית הם בהחלט נותנים תמורה הולמת ואלטרנטיבה במחיר נמוך. אני מודה שהיום כשהחלפתי לבנות אמרתי לעצמי – לא יכול להיות שהחיתול כזה טוב וכל כך זול, אבל במבחן התוצאה זה אכן עובד. כנראה שפשוט התרגלנו לשלם הרבה..
    [/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
    חיתולי לייף בייביס LIFE BABYS מלא
    חיתולי לייף בייביס LIFE BABYS מלא

2bmommy strip
 
ועוד כמה תובנות והערות:

20140306_132644_resized
חיתולי פמפרס (ירוק) והאגיס (תכלת) פתוחים

אז כמו שכתבתי, יש בעד ונגד לכל חיתול. כשהבנות נולדו הייתי בטוחה שאני הולכת לחסוך, ילד שני וכאלה, ולקנות להן את הכי זול והכי פשוט, אבל מאחר והן היו פיצקיות, (הגיעו הביתה במשקל של 2 ו-2.5 קילו) ועם מבנה גוף צר, הפמפרס היה יותר רך ונעים ועטף אותן בצורה נוחה והמשכנו איתם. בשלב מסוים ניסינו את האגיס בנים בנות, בסביבות גיל שנה, אבל הבנות שלי מאוד רגישות למגוון חומרים והן פיתחו אלרגיה אז חזרנו לפמפרס.
כשביקשו ממני לעשות את המבחן, קצת חששתי כי הייתי די נעולה על פמפרס ופחדתי שלא תהיה לבנות פריחה שוב, אבל החיתול של האגיס פרידום היה להן מעולה וזה שהתחלנו לקנות גם אותו מעיד הרבה ועכשיו אנחנו עוברים כנראה לטיטולים או מה שיהיה יותר זול.
לתקופה מסוימת ניסינו גם את פמפרס פרימיום שהם אמנם דקים ורכים, אבל כשהחיתול מלא יש לו ריח לוואי נוראי והוא מאוד מתנפח ולכן הפסקנו להשתמש בו.

טיטולים פרימיום חדש - מיה
טיטולים פרימיום חדש – מיה

2bmommy strip
 
לסיכום:
כמו שכתבתי אני לא גורם מוסמך, לא בדקתי במעבדה, אלא רק שיתפתי את הרשמים שלי כאמא עם ניסיון של 3 ילדים ו-5 שנות חיתולים. לכל ילד יש מבנה גוף שונה וייתכן והחיתולים שאצלי הגיבו בצורה מסוימת, יגיבו בצורה אחרת. אני ממליצה לכן לא להתקע על חיתול מסוים ופשוט לנסות ולהחליט אחרי חוויה של שבוע איזה חיתול הכי מתאים עבורכן ועבור הילד שלכן.
אני מניחה שאם הייתי מגלה את האגיס פרידום וטיטולים פרימיום לפני כמה חודשים ומסכימה לנסות, אולי הייתי יכולה לחסוך כמה מאות שקלים בשנה, כי עם תאומים זה קצת יותר מורגש בכיס.
מבחינתי כל עוד הבנות עם חיתול בהחלט נקנה מה שיהיה זול יותר בין לייף בייביס לבין חיתולים פרימיום לבין האגיס או פמפרס.
לכן, אני ממליצה בפעם הבאה שאתן בסופר, תנסו את החיתולים של החברות השונות, קחו משהו אחר ותראו מה טוב יותר לתינוק שלכן.

20140306_132615_resized
הדמויות על חיתולי פמפרס (ירוק) והאגיס (תכלת)

אני פחות מתחברת לפרסומות שרצות עכשיו בטלויזיה על החיתולים שבהן חברה אחת מכפישה את האחרת, חברה אחת מזמינה אמהות ללילה במלון כדי שיספרו בצורה שנראית (לי לפחות) לא אמינה על החיתול בלילה, ועוד חברה שמבטיחה שהחיתול שלה הוא הכי טוב. אז כל אמא תגיד לכן משהו אחר. לכן, תסמכו רק על עצמכן ועל הניסיון שלכן ופשוט תתנסו, וזה נכון אגב לגבי כל מוצרי התינוקות, גם לגבי שוק התמ”ל . בזכות זה שהסכמתי בגיל חודש וחצי לנסות נוטרילון, בגיל חודשיים שתיהן סיימו עם הגזים שזה מבחינתי איכות חיים. וזה אחרי שהייתי בטוחה שהגענו למנוחה ולנחלה עם סימילאק קומפורט שגרם להן לסבול מגזים “רק” 3-4 שעות ביממה. אבל מזל שאני אחת שאוהבת לנסות דברים חדשים וככה הבנות שלי סבלו פחות. וגם כאן, יש אמהות שיעידו שתמ”ל כזה או אחר היה טוב יותר לתינוק שלהן. אני שמחה שיש לנו מבחר של מוצרי תינוקות ושאפשר להתנסות ולקחת את מה שמתאים ביותר עבור הקטנטנים שלנו.
בינתיים, נראה לי שעוד חודש נתחיל גמילה, כי הקטנות שאוטוטו בנות שנתיים וחודשיים מאותתות מזה חודש שהן רוצות בלי חיתול, רוצות סיר, ומורידות מכנסיים ורומזות לי בצורה מאוד ברורה שהן מוכנות להגמל. זו אני שמדחיקה ומחכה עוד קצת שיהיה יותר חם ונעים וכמות הכביסה ההיסטרית במכונה תצטמצם משמעותית.
 
אשמח לשמוע את הרשמים שלכם, אתם מוזמנים לשתף למטה בתגובות את הרשמים שלכם מההתנסות עם החיתולים וגם לשתף את הפוסט בפייסבוק ע”י לחיצה על “LIKE” למעלה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (19)
  1. סופי מרץ 6, 2014

    היי
    סתם שאלה,למה לא בדקת גם טיטולים?
    יש לי 3 ילדים ובכולם השתמשתי בטיטולים. אין שום הבדל בינם לבין האגיס חוץ מזה שהם זולים יותר ויש עליהם תמיד מבצעים!
    בפמפרס לא השתמשתי כי דווקא בגלל שהם כאלה דקים, כשהם מלאים החיתול מסריח ונפוח ונופל עד הרצפה.
    וכמובן בגלל המחיר. למה כל החברות עושות מבצעים והם לא….כי יש פראירים (בלי להעליב) שקונים אותם במחיר מלא.

    1. אבא מרץ 6, 2014

      הי סופי, בחרתי לבחון חיתולים מאותו סדר גודל מבחינת הקטגוריה. בטיטולים התנסיתי בחודשים הראשונים של הבנות ולדעתי הם מאוד שונים.
      כפי שכתבתי, זו הדיעה שלי. מתוך החוויה האישית וההתנסות שלי. לכל אחת יש חוויה אחרת. אני בסך הכל שיתפתי .

  2. קריספינה מרץ 6, 2014

    אהבתי מאוד איך שכתבת, ישר ולעניין.
    גם אני ניסיתי את השלושה , ונשארתי עם פמפמרס כפי שהתחלתי.
    – האגיס לא אהבתי בכלל מבחינתי הם מאוד נוקשים ולא גמישים על הגוף, בגיל הקטן מאוד היו המון נזילות בגיל הגדול בשבוע שהשתמשתי – ממש לא התחברתי מבחינת הנוחות ,ההרגשה הנוקשה הזו.
    כשיש פיפי הטיטול בכלל מתנפח כמו איזה בלוק בין הרגליים.
    – בייביסיטר – ריח חריף באריזה הראשונה, ריח קל יותר בפעם השניה שרכשתי בהפרש זמן כלשהו.
    לא סופג טוב – מתאים במשך היום כשאת זמינה להחליף כל פיפי לעומת הלילה שאין מצב להשאיר למשך לילה שלם כי כושר הספיגה ממש לא מתאים לחיתול.
    פמפמרס אקטיב בייבי – גמישים, רכים, ריח טוב, סופגים מצוין בלי להרגיש שהחיתול מלא משמעותית, נתפס טוב על הפשוש , פספוסים מעטים מאוד בשלשול חריף למשל אבל בשאר הפעמים בהחלט נשאר יבש.
    לגבי פמפמרס – אני שומעתי מהרבה אמהות אחרות שאין לא אוהבות את הריח……. אני לא הרחתי ריח חריף ונוראי כמו שאחרות טוענות.
    וסוד אני אגלה לך בפרטי P:

  3. אמא לתאומים מרץ 6, 2014

    סקירה פשוטה ועניינית.
    לדעתי אם היה מדובר במידות קטנות יותר – היה יתרון בולט לפמפרס, ובעיקר לפרימיום בזכות הרשת שלו והפס אידיקטור לשתן. אבל אין ספק שהיתרונות של האקטיב בייבי עושים אותו חיתול מנצח. ודווקא בגיל “מבוגר” יותר שהילד עצמאי ואקטיבי, נראה לי קריטי להשתמש בחיתול כמה שיותר דק, והאגיס לא עונים להגדרה הזאת.
    ולסופי – 4 ילדים, כולם עם פמפרס, ומעולם לא קניתי חיתולים במחיר מלא, ואם להיות יותר ספציפיים – מעולם לא שילמתי מעל 45 שח לחבילה, כולל פמפרס פרימיום שהוא יקר יותר. בשורה התחתונה, ממה ששמעתי על הבייביסיטר, אם צריך להחליף לעיתים קרובות יותר חיתול כי לא סופג כל כך – אז עדיף חיתול דק ורך כמו פמפרס ולהחליף לעיתים רחוקות. מקרה קלאסי שבו הזול יוצא בסוף יקר…
    ורק הערה אחרונה – הבנות מתוקות 🙂

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *