חימום תת רצפתי – חימום בשיטה הטובה ביותר

חברות שונות מתמחות בהתקנת מערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים.
מוצר ההופך למבוקש והנפוץ כיום בבתי אב במדינת ישראל ובבתים חדשים בפרט.
בשנים האחרונות חימום זה נחשב כאמצעי לחימום הבית הטוב ביותר, המשדרג את איכות החימום ומקנה איכות חיים ברמה אחרת.
מערכת זו, הנה היעילה והחסכונית ביותר אשר תבטיח לכם את פתרון החימום האידיאלי והאפקטיבי גם בעת שימוש רצוף. מערכת החימום הנה מערכת שאינה גלויה לעין ומותקנת מתחת לפני השטח, מתחת לרצפת הבית, הפועלת על בסיס הזרמתם של מים חמים במערכת צינורות.

מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים

מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים מתבצעת על ידי התקנת מערכת צינורות סוגרה מתחת לריצוף בית, המחוברת למשאבת חום חיצונית המהווה את מקור חימום המים. הצינורות המחוממים מקרינים את החום לרצפה וממנה את כל חלל הבית בצורה אחידה ונעימה.
את הצנרת ניתן להתקין מתחת לרוב סוגי המרצפות כמו למשל: קרמיקה, שיש, פרקט ועוד. חשוב לציין, יש לקחת בחשבון ולתכנן את תהליך ההתקנה טרם בניית הבית החדש או תוך שיפוץ נרחב של הבית אשר יכלול גם את הרמת הרצפה.

האם מערכת חימום תת רצפתי חסכונית בחשמל?

מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים, מבוססת על הזרמת מים חמים דרך מערכת הצינורות. חימום בשיטה זו, מאפשר ניצול אפקטיבי ויעיל של שטח רצפת הבית והשקעת כמות אנרגיה ברמה נמוכה יחסית לטובת חימום הבית.
בכדי לחמם את רצפת הבית, תוך שימוש במערכת חימום זו, לא נדרשת טמפרטורת מים גבוהה. בשל כך, שילובה של המערכת עם משאבת חום חיצונית תחמם את הבית ביעילות המרבית תוך השקעת רמת האנרגיה הנמוכה ביותר בהשוואה לכל שיטות חימום אחרות הקיימות כיום.

יתרונות חימום תת רצפתי

  • נטולת קרינה – מערכת חימום על בסיס מים, אינה פולטת קרינה לחלל הבית אשר עלולה לסכן את יושבי הבית.
  • בטיחות – המערכת מותקנת מתחת לרצפת הבית ובשל כך אין אנו יכולים לראותה או להיחשף אליה. בייחוד ילדים קטנים ותינוקות יכולים ללכת עליה יחפים ללא כל חשש.
  • אסתטיקה – אין צורך בהתקנת גופי חימום נוספים בתוך חלל הבית. הרכיב שיותקן בכל חדר הנו התרמוסטט אשר יאפשר לכם לשלוט ולווסת את הטמפרטורה בהתאם להרגשתכם.
  • הבריא ביותר – חימום רצפתי הנו הבריא ביותר בהשוואה לשאר פתרונות החימום הקיימים כיום. האוויר החם מתפשט בכל חלל הבית בצורה אחידה, אינו מייבש את אוויר החלל ובכך מאפשר לנו נשימה ללא תחושת מחנק.

לסיכום:
יתרונה המובהק של מערכת חימום תת רצפתי הנו פיזור נעים ואחיד של החום ברחבי הבית בהשוואה לכלל שיטות החימום האחרות הקיימות כיום.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *