חברת SILVERCROSS משיקה את עגלת SURF 2012 ושירות VIP DIRECT

*פוסט חסות*
חברת SILVERCROSS משיקה את עגלת SURF היוקרתית בדגמי 2012 עם שדרוגים, יחד עם שירות חדש – “VIP DIRECT”

מזמינים את עגלת SURF ישירות ממשרדי החברה, מקבלים שליח שמגיע עד הבית , מרכיב לכם את העגלה ומסביר לכם איך לתפעל אותה, וכל זאת ללא תוספת תשלום!
פרטים בתחתית העמוד

 
 
עגלת SURF מבית SILVERCROSS היא אחת העגלות היוקרתיות והאיכותיות יותר שקיימות בשוק עגלות התינוק. יש לה מספר מאפיינים שמקנים לה פרקטיות ונוחות לצד עיצוב חדשני:

  • מראה יוקרתי ועיצוב “הייטקי”
  • קלת משקל – רק 7.5 ק”ג לשלדה   בזכות שלדת מגנזיום ייחודית ובלעדית + 2 ק”ג למושב
  • גלגלים גדולים ומוקצפים שיוצרים עבירות מצוינת בתנאי שטח שונים.
  • מנגנון קיפול פשוט ביותר לקיפול ופתיחת השלדה ביד אחת לאחר הסרת המרכב
  • קיפול קומפקטי ביותר יחסית לעגלה מעוצבת והייטקית.
  • פטנט עריסה ייחודי המאפשר שכיבה של התינוק מגיל לידה בזוית ישרה בעריסה מרופדת ומפנקת

במבט ראשוני העגלה בהחלט מרשימה ותופסת את תשומת הלב בשל המראה המיוחד והמעוצב שלה.
חברת סילבר קרוס חשבה על שילוב של עיצוב עם פרקטיות כשעיצבה את עגלת הSURF.

השנה משיקה סילברקרוס את עגלת SURF עם מספר חידושים ואביזרים משלימים:

ערכת קיץ לעגלת SURF – מכילה סוכך מיוחד מבד נושם חסין בפני קרינת UV שכולל גם רשת מיוחדת שמגינה על התינוק ומאפשרת לו לראות מה קורה בחוץ. לגגון יש הארכה ויש חלונות אוורור עם רשת בצידי הסוכך. הבד עשוי מסיבי במבוק ששומרים על חום או קור בקיץ או בחורף ובריאים לתינוק. ערכת הקיץ מגיעה במספר צבעים אופנתיים שמשתלבים על גבי מושב העגלה ומחליפים את הסוכך הרגיל.
ערכת חורף לעגלת SURF – ערכה שמותאמת יותר למזג אויר חורפי קר ומושלג , פחות מתאים לארץ, אבל הערכה מכילה ממש מעיל שמתלבש על החלק העליון של העגלה יחד עם כפפות שנצמדות באמצעות סקוצ’ים לידית העגלה. יש לכיסוי שחסין בפני גשם ושלג פתיחה נוחה מקדימה שמאפשרת גישה קלה לתינוק. מגיע בשחור או לבן.
טרמפיסט לעגלת SURF – טרמפיסט בטיחותי שמתחבר לעגלה עבור פעוט נוסף שיוכל לעמוד בזמן נסיעה. הטרמפיסט קומפקטי ומתקפל בלחיצה קלה, פשוט וקל לחיבור ופירוק. יש לטרמפיסט של סילברקרוס בולמי זעזועים, גלגלים מסתובבים ואפשר ללכת עם העגלה כשהוא מקופל בלי הפרעה לרגלי האם.

 
שיפורים ושדרוגים בעגלות SURF
צבעים חדשים ואופנתיים
הארכה של ידית העגלה ב-5 ס”מ נוספים
הכרית של מושב הטיולון שופרה וכעת יש יותר מקום גם לתינוקות גדולים יותר כשהאמבטיה במצב טיולון  שמאפשרת שכיבה מלאה כבר מגיל לידה ללא חובת שימוש באמבטיה. ריפוד הכרית הוחלף לבמבוק ששומר על חום גוף התינוק במקום פליז שהיה במהדורה הקודמת.
הסל בתחתית העגלה הוגדל מעט.
 
את חברת סילברקרוס הבריטית אין צורך להציג, היא אחת החברות המובילות בעולם בייצור עגלות, ומייצרת אותן מאז שנת 1877, והיא מהחברות הראשונות שייצרו עגלות תינוק. כבר במבט ראשון ניתן להבחין באיכות הגבוהה של העגלות שלהם, החברה לא חוסכת בבדים, שמה דגש רב על נוחות לתינוק ולאם יחד עם בטיחות, תפעול קל ופרקטיות רבה לצד עיצובים חדשניים ואופנתיים. כל דגמי העגלות ומוצרי התינוקות מעוצבים במפעלי החברה שבאנגליה, כל העיצובים מקוריים ובכך נשמרת הייחודיות של המותג.
חברת סילברקרוס מייצרת בנוסף לעגלות גם מגוון מוצרי תינוקות כגון צעצועי התפתחות, משטחי פעילות מפנקים וגם אביזרים משלימים לעגלות.
לקבלת ההטבה הייחודית אנא השאירו פרטיכם בטופס ונציג מטעם סילברקרוס ישמח לחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית וייחודית לרכישת עגלתSURF
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Error: Contact form not found.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]