השוואה -עגלת ברייטקס BRITAX B AGILE מול בייבי ג’וגר BABY JOGGER CITY MINI

חברת ברייטקס העולמית השיקה לאחרונה סדרה חדשה של עגלות שנקראת B AGILE.
העגלות מגיעות בדגם אירופאי בעל 4 גלגלים ובדגם אמריקאי בעל 3 גלגלים . שניהם די דומים מבחינת מרבית התכונות, אך כשמסתכלים על הדגם של ה-3 גלגלים קשה שלא להבחין בדמיון הרב של העגלה לעגלת בייבי ג’וגר סיטי מיני.
חברת ברייטקס אולי ניסתה לחכות במקור את הבייבי גוגר, אך התוצאה שלהם הרבה יותר מוצלחת בזכות מספר הבדלים שנותנים לעגלת הברייטקס B AGILE על פני הBABY JOGGER CITY MINI.
לפניכם סקירה של ההבדלים בין שתי העגלות:

 פרמטר להשוואה

BRITAX B AGILE 2012

BABY JOGGER CITY MINI 2011

   
מבנה שלדה ויציבות מבנה ספורטיבי של 3 גלגלים, ידית אחת, מבחינת יציבות העגלות נמצאו שקולות בהפעלת עומס על הידית מבנה ספורטיבי של 3 גלגלים, ידית אחת, מבחינת יציבות העגלות נמצאו שקולות בהפעלת עומס על הידית
גלגלים 4 גלגלים מוקצפים, 2 אחוריים גדולים בקוטר של 24 ס”מ , 2 גלגלים קדמיים צמודים בקוטר של 17 ס”מ. 4 גלגלים מוקצפים  2 גלגלים  אחוריים  בקוטר של 20 ס”מ , 2 גלגלים קדמיים צמודים בקוטר של 20 ס”מ.
מושב מושב ברוחב של 28 ס”מ, ריפוד נוח ונעים גם לתינוק בן יומו. המזרן מקובע לעגלה ומקנה תמיכה טובה לגב התינוק. מנגנון שינוי גובה רתמות עם פטנט מיוחד בקלות ונוחות.  שינוי מצבי שכיבה באמצעות שרוך בגב המושב מושב ברוחב של 29 ס”מ, המזרן די דק ומתנדנד בעת טלטולים של העגלה, לתינוק רך יש להוסיף מזרן. שינוי גובה הרתמות באמצעות שתי ידיים, מנגנון סטנדרטי עם קליפסים.  שינוי מצבי שכיבה באמצעות שרוך בגב המושב
סוכך שמש סוכך שמש באורך ממוצע, יש חלון הצצה בקדמת הסוכך. ניתן להפריד את החלק האחורי של הסוכך כאשר העגלה שוכבת וליצור לתינוק משטח מאוורר לימים חמים עם רשת שמקנה הגנה לראש התינוק . הסוכך מכיל בתוכו תא אחסון גדול ונוח לשימוש האם. סוכך שמש מאוד גדול שמגן היטב על התינוק מפני שמש\גשם ורוח. יש בסוכך תאי אחסון קטנים לאם וגם בגב המושב. ניתן לפרק את החלק האחורי של הסוכך כאשר העגלה שוכבת. יש רשת שמגינה על התינוק מפני נפילה במקרה של הטיית העגלה.
משקל  7.5 ק”ג 7.9 ק”ג
יכולת היגוי ועבירות יכולת היגוי טובה, גם כאשר מעמיסים על העגלה משקל של 17 ק”ג, אך עדיין לא חלק לגמרי. יחד עם זאת ניווט העגלה קל ונוח והעבירות די טובה לשימוש עירוני סטנדרטי. יכולת היגוי מצוינת , גם כאשר מעמיסים על העגלה משקל של 17 ק”ג. ניווט קל ונוח ביד אחת. עבירות די טובה בשל קוטר הגלגלים.
מידות קיפול  אורך – 72 ס”מ, רוחב – 58 ס”מ , גובה – 29 ס”מ. אורך – 87 ס”מ , רוחב – 61 ס”מ, גובה – 28 ס”מ
רוחב העגלה  58 ס”מ 61 ס”מ
קיפול ופתיחה יד אחת – יש ללחוץ על לחצן בטחון בצד העגלה , ואז למשוך את הידית שבמרכז העגלה והעגלה מתקפלת וננעלת. פתיחה – יש לשחרר את סוגר הבטחון והעגלה נפתחת בקלות. יד אחת -יש למשוך את הידית שבמרכז העגלה והעגלה מתקפלת. פתיחה – מרימים את העגלה והיא נפתחת.
זויות 120-165 מעלות 120-170 מעלות
אמבטיה  מתחברת ומוסרת בקלות ע”י מתאמים, יש צורך בהסרת הסוכך אך אין חובה. העגלה נשארת יציבה גם עם האמבטיה יש צורך להסיר את המושב מהשלדה על מנת לחבר אמבטיה עם מתאמים, החיבור וההסרה מעט מסורבלים. עם האמבטיה העגלה פחות יציבה ועלולה להתהפך אם תולים תיק על הידית או מטים אותה בסיבוב.
סלקל ניתן לחבר סלקל של ברייטקס – דגם אמריקאי או אירופי על גבי המתאמים בקלות ובפשטות. ניתן לחבר סלקל עם המתאמים, אך יש צורך להסיר את המושב של העגלה .
שימושיות הסל סל בגודל סביר, גישה נוחה. הסל נמצא לכיוון החלק הקדמי של העגלה כך שאינו מפריע לאנשים גבוהים. סל בגודל סביר, גישה מוגבלת מאוד במיוחד במצב שכיבה של העגלה.
גובה ידית  101 ס”מ 104 ס”מ
נעילה אוטומטית בקיפול יש מנגנון נעילה אוטומטי שמאפשר לעגלה גם לעמוד.  המנגנון ניתן להסרה במידת הצורך. ללא מנגנון נעילה, כך שהעגלה עלולה להפתח במידה ולא מחזיקים אותה היטב ב2 ידיים כאשר מרימים אותה.
מגש\ פגוש  העגלה מגיעה יחד עם מגש שיש בו גם מקום לכוס \בקבוק העגלה מגיעה ללא מגש\פגוש, ניתן לרכוש בכ-200 ש”ח.
ציון במבחן העגלות:  4.32 4.14
קישור למבחן העגלות

britax b agile

baby jogger city mini


Response (5)
  1. תמר אוקטובר 24, 2011

    לגבי התקנת סלקל בבייבי ג’וגר – אין צורך לפרק את הטיולון. אפשר להתקין את תושבות הפלסטיק והמתאם על גבי הטיולון אם פותחים תיקתק אחד.

  2. יסמין אוקטובר 11, 2012

    שלום לכל מי שקורה את התגובה שלי (בתקווה שתפורסם)
    לא ממליצה על הברייטקס!
    העגלה מאוד לא נוחה מבחינת היגוי-היגוי עם האמבטיה מאוד קשה, חייבים 2 ידיים מאוד כבדה (גם לבעלי למרות שהוא בריון), הגלגלים מסתובבים כבר בשימוש הראשוני ויש צורך בשימון לאורך כל השימוש בעגלה.
    רק לידיעתכם העגלה בשימוש אצלי בסה”כ חודש ואני מאוד מצטערת שלא קניתי את הבייבי ג’וגר.
    לשיקולכם.

  3. יאיר פברואר 8, 2013

    חסר סעיף אחרית. לביבי ג׳וגר אחריות לכל החיים בניגוד לשנה אחת אצל ברייטקס

  4. ישי מאי 20, 2013

    ברייטקס חברה מוקרת בעולם וידוע כי מתקנים כל פגם כל החיים ללא כל התחייבויות מגוכחות ובנוסף לא צויין כי הברייטקס עשויה כולה מחומר ובדים איכותיים יותר ועמידים הרבה יותר כמו כן גם זולה יותר במאות בודדות של שקלים מה וגם אם הייתה יקרה יותר רק בה הייתי בוחר!

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *