המלצה – קוראימלי – ספר מתנה שנכתב ממש על הילד שלכם / הדס ויסמן

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

קוראימלי - ספר אישי

כשאדר נולד, לפני כמעט שנתיים, קיבלתי במתנה ספר שעל הכריכה מודפס שמו. חשבתי לעצמי שזה בטח עוד ספר יומן, זכרונות שאני צריכה להכניס בו פרטים חשובים מחיי הילד.. משעמם… אבל לא!
הופתעתי לגלות שזה ממש סיפור, על אדר שלי. הספר מדהים ביופיו, צבעוני ומרתק! רעיון פשוט גאוני שכל ילד וכל הורה ישמחו לקבל וגם לקנות!

הסיפור מתחיל בישיבה של הירח עם שני כוכבים בה הוא מספר להם על ילד חדש שנולד בעולם והוא שולח אותם למסע בחירת השם. הם יוצאים לטייל ולמצוא אותיות כשהם מגלים שלחיות יש מה לגלות. וכל דף בספר הוא חיה שתורמת את האות הראשונה של שמה. וכך הכוכבים יוצרים את שם הילד ואח”כ גם את שם המשפחה. בסוף המסע חוזרים הכוכבים הנרגשים לירח עם השם החדש:

“וכך לאיטו, עוד חיה ועוד אות, הורכב לו השם החדש, ושני כוכבים עלו לירח שחיכה, גאה ונרגש. הירח הביט בשם וקרא: “כוכבים, המשימה הושלמה! ותודה לכל החיות שעזרו להרכיב את השם הנפלא!” והספר מסתיים בהכרזה מרגשת של תאריך הלידה והשם שנבחר. קסום!

הצלילים הנעימים והצבעים המרהיבים ריתקו את אדר בשעות ההנקה ובכורתי שהייתה אז פעוטה, הוקסמה מהחיות שנרתמו למשימה. לא יכולתי שלא להזמין ספר גם לה, הנושא את שמה. וכל אות היא חיה חדשה, וכל דף הוא גילוי מרגש. אני זוכרת, את הקנאה המאופקת שלה שהספר הרכיב את שם התינוק החדש שהיא אוהבת אבל גם שומרת על עצמה. והשמחה שקיבלה את הספר שלה! התרגשות עצומה. והיום אדר כבר פעוט ומאוד מתעניין בחיות החדשות והמוכרות שבספר. ועלמא אור כבר בת ארבע ובשבילה זה הספר עם האותיות שמרכיבות את שמה.

כשמזמינים את הספר, יש אפשרות לכתוב הקדשה.

זה מה שכתבנו לעלמא אור: עלמא אור הקסומה, עונג רב להיות ההורים שלך. את מצחיקה, מסקרנת, אוהבת, חכמה ומופלאה! אוהבים אמא ואבא. וכך זה הפך להיות הספר האהוב עליה מכולם וכך היא יודעת שהיא ילדה כל כך נפלאה ומספרת לכל מי שמוכן (וגם למי פחות) כמה היא מצחיקה ומסקרנת ומפילה את כולם על הרצפה.

ספר שהוא חוויה מהנה ומזכרת מופלאה!

 מומלץ כמתנה לתינוק שנולד, ליומולדת לפעוטות וגם כמתנה מקורית לסוף השנה בגנים או בבית הספר שכל ילד ישמח לקבל!

לפרטים נוספים :

האתר – www.korimli.co.il

להזמנת הספר  –  לדפדוף  –  על הספר

המייל – [email protected]

הפייסבוק – http://www.facebook.com/korimli.co.il

הטלפונים – 09-9528774, 054-2235344

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]