המלצה – מדבקות למדידת חום לתינוקות ופעוטות מבית FARMA MEDIC

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מדבקות למדידת חום לתינוקות

זה עוד אחד מהמוצרים האלה שעליהם אומרים “איך לא חשבו על זה קודם?” נגמרו הימים של מדחום בטוסיק או להוציא מאות שקלים על מדחום אינפרא אדום שלא תמיד נותן תוצאה מדויקת. כמה שקלים ויש לכם אמצעי פשוט למדידת חום לתינוק!
במדבקות הללו נתקלתי באחד מסניפי סופר-פארם כשערכתי את הקניה של מוצרי הטיפוח לקטנטנות לקראת הלידה. קניתי על הדרך גם אקמולי וסימיקול ואוטריויני שיהיה בבית יחד עם 2 מדחומים. המדבקות הללו למדידת חום עולות 15 ש”ח והיו במבצע של 10 ש”ח, אז קניתי 2 חבילות. מקסימום הלכו 20 ש”ח. זה עדיין נשמע הרבה יותר סימפטי מלדחוף לבנות מדחום בטוסיק כמו שעשינו עם יובל בחודשים הראשונים.
זו תמיד הרגישה לי כמו פעולה פולשנית מדי לתינוק קטן ובבית השחי התוצאה בד”כ לא הכי מדוייקת.
לשמחתי הרבה צלחנו 3 חודשים בלי שום התקף של חום. לפני יומיים עשינו לבנות את חיסון הפרבנר והמחומשת של גיל חודשיים (עשינו בגיל 3 חודשים כי הן פגיות ונולדו חודש לפני הזמן) ומניסיון עם יובלי ידעתי שיש סיכוי שיהיה לנו לא קל אז תזמנתי את החיסון ליום חמישי כדי שבעלי יהיה איתי בבית וכמו שהבטיחו בתופעות הלוואי, החום עלה.
בחמישי בערב הרגשתי שהבנות קצת חמות והן היו קווצ’יות . באתי למדוד חום בטוסיק ושמתי לב למדבקות שישבו בתא האחסון של משטח ההחתלה שלנו (יש לנו את החיתולון). החלטתי לנסות. שמתי לנוגה את המדבקה אחרי מקלחת ותוך 30 שניות כמובטח המספר 38 הפך לצהוב ובולט.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
נוגה במצב קוועץ' עם המדבקה שמראה על 38 מעלות של חום

המדבקות מגיעות בקוטר של כ-3 ס”מ, עם איור של חיה ויש 4-5 עיגולים שחורים מסביב.את המדבקה מדביקים באזור החזה בסמוך לבית השחי או על המצח, אבל בבית החזה מרגיש לי קצת יותר מתאים לתינוק.
כאשר חום הגוף תקין תופיע האות N, וכאשר יש עליה בחום הגוף, יופיע המספר של הטמפ’ באחד העיגולים. די פשוט לתפעול והבנה.
המדבקות מתאימות לשימוש במשך 48 שעות ולאחר מכן יש לזרוק אותן.
מיד שמתי גם למיה מדבקה על החזה וגם אצלה היתה תוצאה של 38.
רק בשביל לבדוק את עצמי, מדדתי להן בבית שחי והיתה תוצאה של 37.3-37.5, בטוסיק יצא 38.2
אפשר לומר שזה די מדויק.
 
יחד עם זאת אחרי ניסיון של הרבה מחלות עם חום מיובל שכבר בן 4 וחצי, אני די יודעת להרגיש מתי יש לילדים חום אבל עדיין, חשוב לוודא שהטמפרטורה לא עולה מעל ל39 מעלות ולהיות בבקרה.
אז אנחנו כבר יומיים עם המדבקות הללו, הן פתרון נהדר לתינוקות. אני פשוט מסיטה מעט את החולצה ובודקת את החום כשאני מרגישה אותן חמות, בלי להציק להן עם מדחום. בינתיים יובלי לא היה חולה אבל אני לא זוכרת מתי היתה הפעם האחרונה שמדדתי לו חום כי לילד בן 3-4 אני לא אשים מדחום בטוסיק וכשמודדים לו בפה הוא לא מחזיק את זה כמו שצריך אז זה לא מדויק.
המחיר הרשמי של המדבקות הוא 15 ש”ח, בסופר פארם קניתי אותן במבצע ב10 ש”ח ל-3 מדבקות ומצאתי אותן באתר הזה ב10.80 ש”ח ליח’ אבל יש עוד דמי משלוח של 14 ש”ח שמייקרים את הסיפור אז נראה לי שיותר משתלם פשוט לקנות בבתי המרקחת. בהתחשב בעובדה שמחלה ממוצעת נמשכת בד”כ יומיים- ארבעה ימים של חום, זה לא נורא.
אז בפעם הבאה שהקטנטנים יהיו חולים, ממליצה לכם ללכת ולקנות את המדבקות או במידה ואתם רואים אותן במבצע תקנו, שיהיה בבית.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (1)
  1. אורית אוגוסט 27, 2012

    תודה על ההמלצה! ידוע לך האם המד חום מדבקה השני טוב גם הוא?
    תודה

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *