המלצה לצעצוע – הלפטופ הראשון שלי – חברת Bruin

laptopליובל שלי יש שריטה לכל מה שקשור לציוד טכני, מחשבים וכל דבר שלוחצים עליו וגורם לתוצאה כלשהי.
כדור ממשיך לאבא שמחובר למחשב לורידים, זה די הגיוני שזה יהיה המצב.
היום היינו בסיבוב בטויס אר אס, הלכנו לחפש לו ערכת “קומפי” כמתנה ליומולדת, כדי שאולי לשם שינוי הוא יפסיק להתנחל לי ולבעלי על המחשבים ויעשה נזקים (כמו לפרק לי את המקש של ה-SPACE בלפטופ אחת לשבוע או לזרוק את העכבר במחשב של בעלי על הרצפה ולהתלונן שהוא “לא עובד,לא עובד”) .
הלכנו איתו כשהוא בעגלה כדי לצמצם נזקים, הוא קצת התפרע כי הרי יותר מעניין להסתובב בחנות צעצועים ולמשוך ולגעת מכל הבא ליד, אבל לא היה לנו את כל היום. ליד אחד המעברים הוא הצליח למשוך איזה קופסה גדולה, עם כל מיני כפתורים שגרמו לצלילים ואורות, העיקר שהילד יושב בשקט ואנחנו יכולים להמשיך ולחפש את הקומפי בלי לעצור כל רגע ובלי צרחות.
כשהגענו לקופה אחרי שלא מצאנו קומפי אבל קנינו לו לוח מגנטי מחיק כדי שיפסיק לקשקש על כל הבית עם עטים וטושים, הוא עדיין היה עם הצעצוע המרעיש ביד.
אמרתי לו “תן לי את הצעצוע, אנחנו הולכים” ,הוא התעקש ואמר “לא רוצה, אמא אל תיגעי!, שלי!!” .
בעלי החליט בצעד מפתיע לאשר את הצעצוע (מאחר והחלק של המסך היה מוצמד לאחור זה נראה כמו עוד פלטה כזו עם כפתורים כמו כל אלו שיש לו בבית). אבל מבט נוסף גילה שמדובר בעצם בלפטופ לילדים.
קנינו לו את המחשב הזה, כל אחר הצהריים והערב יובלי היה מרותק לדבר הזה, שאמנם עשה כאב ראש עם כל הרעש, אבל העסיק יופי את הילד ההיפראקטיבי שלי, והוא טייל עם זה בבית, לוחץ על הכפתורים שמנגנים ורוקד ועושה לה לה, ויש שם מין משחק אלקטרוני שכשלוחצים על העכבר (תרתי משמע) שיש בתחתית המקלדת, הוא מעביר אורות על פני אלמנטים כמו חיות, רכבת, אוטובוס, אוניה, חיות שונות שלכל אחד יש כפתור, והילד נשאל בעברית מה זה כל דבר והוא צריך ללחוץ על הכפתור הנכון ונענה בחיוב או שלילה כאשר לוחץ.
לכל כפתור יש פונקציה אחרת, וכאשר לוחצים על החיות, כלי הנגינה או הפריטים הכלליים , המחשב אומר את שם האלמנט בעברית, וגם משמיע סאונד לקול שהוא עושה. אחרי חצי שעה יובל כבר חזר על כל המילים.
המחיר הוא 189 ש”ח, היה לנו שובר של 300 ש”ח הנחה לסכום של עד 50% מסך הקניה בגין קניה קודמת שערכנו שם לפני חודשיים ,אז זה יצא די משתלם.
מתאים כמתנה לגילאי שנה וחצי- שנתיים , מומלץ בחום.