המלצה למתנה לחג – השמיכות של MY BLANKET

my blanketאת השמיכות המקסימות של MY BLANKET יצא לי להכיר במהלך יריד ליום המשפחה שערכתי.
מדובר בשמיכות אותן מייצרת חברה משפחתית קטנה בניו זילנד אשר הוקמה בשנת 1973 ומאז הן נמכרות ברחבי העולם.
את השמיכות הביאה לארץ אנדריאה יעלה רחל זרביב יחד עם בעלה, לאחר שראתה את ההתלהבות של חברים רבים אשר להם היא נתנה את השמיכות במתנה לכבוד אירועים מיוחדים. לאור ריבוי האירועים והשמחות אצלנו בארץ היא יצאה מנקודת הנחה שמדובר במתנה מקורית ומיוחדת שחייבים להביא אותה ארצה.


השמיכות של MY BLANKET מגיעות בגודל סטנדרטי ראשי של 96 על 120 ס”מ, ומשמשות כשמיכה אישית עבור התינוק.
השמיכות עשויות מ100% כותנה או מצמר כבשים בשילוב של צמר אנגורה והן מגיעות בגימור סרוג או בגימור סאטן.



[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

שמיכה רקומה בעברית של MY BLANKET
שמיכה רקומה בעברית של MY BLANKET

אז מה בעצם כל כך מיוחד בשמיכות של MY BLANKET???
בניגוד לשמיכות רגילות, מדובר בשמיכה שעליה רקומים שם התינוק, תאריך הלידה שלו, וניתן להוסיף גם פרטים כגון משקל ו\או שעת לידה בנוסף לאיור מיוחד הניתן לבחירה מתוך מבחר דוגמאות. ניתן להדפיס כיתוב באנגלית וגם בעברית.
ההזמנה מתבצעת תוך 14-30 יום, ומקבלים את השמיכה בתוך אריזה אישית ומיוחדת. המשלוח לוקח זמן מאחר והשמיכות מיוצרות בניו זילנד.
מחירי השמיכות נעים בין 350-625 ש”ח , תלוי בסוג וגודל השמיכה אך חשוב לזכור שמדובר במוצר איכותי וייחודי שילך עם ילדכם לאורך שנים רבות.
בנוסף, ישנה אפשרות להזמנות של שמיכות או כירבוליות בגדלים שונים, ובהתאמה אישית לאירועים נוספים כמו מתנה לסבא\סבתא או חברים או בני משפחה בוגרים.
קישור לסרטון המדגים את ייצור השמיכות

לסיכום אומר שאני ממליצה בחום, מדובר במתנה מיוחדת שלא תהפוך ל”עוד מתנה” שתשב בארון או תלך לפח לאחר תקופה מסויימת וזו מתנה שתמיד כיף לקבל כי יש בה המון מחשבה .
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
כירבולית של MY BLANKET
כירבולית של MY BLANKET

לפרטים נוספים : אתר MY BLANKET


[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]