המופע החדש של יובל המבולבל “צחוק של ילד”

 

יובל המבולבל ויובלי
יובל המבולבל ויובלי ההמום

לפני כשבוע, באחד הימים, כאשר הגעתי עם יובלי לגן, הוא התחיל לצעוק באטרף “בא בובל, בא בובל!”
בהתחלה לא הבנתי מה הוא רוצה, הרי הוא יודע שיובל המבולבל שומעים באוטו ולא בגן, ואז הוא הצביע על שלט שהיה תלוי ליד השער של הגן של המופע החדש של יובל המבולבל.
היה כתוב שהמופע ביום חמישי, בבת ים, שזה די קרוב אלינו , אז החלטתי לקחת אותו.
קצת התלבטתי בהתחלה , כי הייתי בספק אם יובלי ישב בשקט ובסבלנות במשך שעה וחצי, אבל מאחר והיתה לו יומולדת אז החלטתי שאקח אותו להצגה.
 
אתמול הגיע היום המיוחל, אפילו אני קצת התרגשתי בשבילו, והגענו להופעה.
כבר בכניסה לאולם גיליתי שיובלי הוא מבין הצעירים בקהל (שנתיים) ושממוצע הגילאים עמד על 4-6, וקיויתי שלא שילמתי לחינם 60 ש”ח עבור כל כרטיס.
האורות כבו, המסך עלה , וצצה כתובית של יובל המבולבל עם הפונטים הצבעוניים. ברקע התנגן לו השיר של “יובל המבולבל” וכבר אז יובלי היה מבסוט. לקחתי אותו והושבתי אותו עלי, ההצגה החלה, וברגע שיובל המבולבל פתאום צץ, יובל ננעל עם הבעה של הלם על הפנים, אפילו לא חייך , והתנשם בכבדות מהתרגשות..
אחרי כמה דקות שהתרגל לנוכחות של יובל על הבמה, שאלתי אותו מי זה? הוא אמר לי “אובא בובל” וצחק.
המופע היה נחמד, לווה בשירים וריקודים, יובלי היה מהופנט לגמרי.
יובל טייל מספר פעמים במהלך המופע בין הקהל וכמה פעמים עבר קרוב אלינו, ויובל ממש התלהב, כאילו ראה את אלוהים עומד מולו..
 
בהפסקה קניתי לו כובע אדום של יובל המבולבל (30 ש”ח) שאותו הוא חבש בגאווה וסירב להוריד מהראש בהמשך המופע, וגם בדרך הביתה (כבר ברור לי למה הוא ירצה להתחפש בפורים..).
בתום המופע הכריזו כי יובל המבולבל יצטלם עם הילדים בחוץ, ומאחר וישבנו די בסמוך לדלת, ברגע שהסתיים המופע מיהרנו לדלת, ומשם לעמדת ה”צילומים” עם יובל בחוץ. יצאנו מהאולם בין הראשונים ותפסנו עמדה טובה בשורה הראשונה של הממתינים ליובל שם טוב.
אחרי כמה דקות הוא הגיע, שוב יובלי שלי מסתכל עליו כאילו הוא מסתכל על אלוהים, ומהופנט לגמרי מזה שמושא אהבתו עומד ממש מולו (היה רק שולחן קטן שהפריד בינו לבין הממתינים , ויובלי עמד על השולחן הזה).
אני חייבת לציין שהופתעתי מאד לטובה מהסבלנות שהוא הפגין כלפי האמהות חסרות הסבלנות , אנחנו המתנו בשקט לתורנו, וצילמתי את יובלי בפלאפון יחד עם יובל. אמנם התמונה לא יצאה הכי מוצלחת, אבל עד עכשיו יובל כל רגע בא אלי ורוצה לראות את התמונה שכבר יושבת כשומר מסך על הנייד שלי.
היום הוא אפילו לקח את הטלפון שלי , הצמיד אותו לאוזן ואמר “הלו אובה בובל” והתחיל לנהל שיחה עם עצמו …
 
אני חייבת לציין שהמסרים שהוא מעביר לילדים גם בשירים וגם בהצגה מאוד חינוכיים יחסית לשטויות שהוא היה עושה בתחילת דרכו ושבזכות השיר “אמא אני אוהב אותך” יובלי התחיל להגיד “אמא אותותך”.
לסיכום אומר שאם הילד אוהב את יובל המבולבל, החיוך המאושר על הפנים של הילד שווה כל שקל!
לא לפספס!