החיתולון של דגנית – משטח החתלה לתינוקות – המלצה וסקירת מוצר

משטח החתלה לשידה הוא אחד הדברים הכי נחוצים כשיש תינוק.
אני אישית בדיעה ששידת החתלה  היא  פריט מאוד נחוץ ושימושי. אני שומעת על נשים שמוותרות על שידה ולא מבינה איך אפשר. זה כל כך נוח מבחינת אחסון הבגדים וגם מבחינת ההחלפה לתינוק שמתבצעת בצורה בטוחה ונוחה, בלי שהגב יכאב בגלל התכופפות או תנוחה לא נוחה.
אני חיתלתי את הבן שלי עד גיל 3 על השידה (מגיל שנתיים וחצי הלבשנו אותו עליה) והיא שימשה אותנו בתור ארון עד גיל 4.
כשערכנו את הקניות לקראת התאומות, חיפשתי משטח החתלה גדול ורחב. יש לי שידה ברוחב של 110 ס”מ ומרבית משטחי ההחתלה היום ברוחב של 80 ס”מ בלבד.
בחנות נתקלתי באחת השידות שבתצוגה בחיתולון של דגנית.
שאלתי את אחת המוכרות מה זה המשטח החתלה הזה, והיא אמרה לי “עזבי, אותך, זה סתם יקר יותר, משטח מעוצב, קחי משטח פשוט ב50 ש”ח פחות”.
לאחר שבחנתי את החיתולון גיליתי כל רגע עוד ועוד פונקציות שהופכות אותו לפריט שימושי ופרקטי.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

נוגה על החיתולון של דגנית, שימו לב כמה פריטים יש עליו ועדיין השידה מאורגנת ומסודרת.

המשטח עצמו הנו מזרון בעובי של 4 ס”מ, במידות של 90 ס”מ רוחב על 50 ס”מ עומק  ויש לו דפנות עומדות בגובה של כ-15 ס”מ שיוצרות למעשה אזור תחום להחלפה לתינוק בצורה בטוחה ונעימה.
כבר עם הדפנות המוגבהות אהבתי את החיתולון מאחר ומניסיון עם ילד שמגיל חצי שנה התחיל להראות סימני היפראקטיביות והיה משתולל בעת ההחלפות, זה מאוד נוח כשיש אזור תחום.
בנוסף לכל אלו, יש בדפנות המוגבהות של החיתולון תאי איחסון נוחים לכל מוצרי הטיפוח לתינוק, חיתולים, משחות, והתאים נמצאים גם מבחוץ וגם מבפנים.
עם הבן שלי היתה לנו סלסלה שתמיד היתה עם כל הדברים בבלאגן וכל פעם כשהייתי צריכה למצוא משהו זה להתחיל לפשפש תוך כדי החלפה עם תינוק חצי ערום. [/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][
ובחיתולון , הכל בתאים נוחים, מסודרים ונגישים ורק צריך לשלוף מה שצריכים ובתום השימוש להחזיר למקום והשידה נשארת מסודרת ומאורגנת.
החיתולון עשוי מבד שעוונית אטום למים. אני שמה על המזרן חיתול פלנל ועליו מחתלת את הבנות.
כבר יצא לי להיות לבד עם שתיהן (תאומות) והיה מספיק מקום לשים את שתיהן על גבי החיתולון בזמן שאני מחתלת אחת והשניה לידי ומקבלת יחס כשהיא לא היתה רגועה.
עוד משהו נוח בחיתולון, יש שתי לולאות לתלייה של צעצועים \מוצץ שיעסיקו את התינוק שלכם בזמן ההחתלה.
פינות הדפנות נתפסות באמצעות סקוצ’ים בפעולה קלה ונוחה לפירוק קומפקטי ולאחסון ונשיאה.
הספוג של מזרן החיתולון חסין אש.
החיתולון אמנם עולה מעט יותר, אבל אחרי ניסיון של 4 שנות הורות מצאתי את הפיתרון הפרקטי והנוח ביותר להחתלה של הבנות שלי .
הבנות כבר בנות 3 שבועות ולדעתי ולדעת בעלי זה עוד אחד מהמוצרים הקטנים האלה שהופכים את החיים לפשוטים ונוחים יותר.
אני ממליצה בחום לכל אם טריה לילד ראשון וגם לילד שני (דווקא שם מותר להתפנק כי עם ילד שני משתמשים בד”כ ברוב הדברים של הראשון) לרכוש את החיתולון. ההבדל בעלות לעומת משטח החתלה שמכיל רק מזרן הוא לא כל כך גדול ועבור פריט שישמש אתכם במשך שנתיים לפחות, לדעתי שווה להשקיע.
או אם אתם מחפשים מתנה מקורית ליולדת , החיתולון בהחלט יהיה שימושי.
מחיר החיתולון – 250 ש”ח בחנויות התינוקות המובחרות.
בקרוב תצא גרסה נוספת עם כיסוי בד למזרן.

את החיתולון ניתן לרכוש ישירות דרך אתר החיתולון של דגניתמשטח החתלה לתינוק או בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]