החדר החדש של מיה ונוגה עם מיטת קומותיים בצורת ר’

אלו מכם שהם הורים לתאומים או לילדים בהפרש קטן יחסית או בכלל, הורים שנאלצים לשכן את הילדים בחדר אחד או בוחרים בכך, מן הסתם בוודאי יצא לכם להתקל בבעיה קטנה שמורכבת מהעובדה שהחדרים בארץ הם לא כל כך גדולים במרבית המקרים וכשצריך לשכן שני ילדים יחד באותו החדר ולפעמים 3 או 4 ילדים (כן, גם זה קורה), צריך לתכנן היטב את סידור הרהיטים בחדר.
כשנוגה הראתה לנו בגיל שנה וחודשיים איך היא יוצאת מהמיטה שלה ועוברת למיטה של מיה, אחותה התאומה, הבנו שאנחנו לא רוצים לחכות לנפילה ומיד העברנו אותה למיטת המעבר שהיתה של יובל שקנינו בזמנו מאיקאה וקנינו למיה גם מיטה זהה. הוצאה שהסתכמה בכ-1,300 ש”ח לכל מיטה יחד עם מגירה, כשאנחנו מדברים על מיטה שעשויה מסיבית, לא הכי חזקה, המזרון בסדר, והאורך  – 1.60 מ’. שבהתחשב בתנאים שהיו לנו אז – דירה שכורה, קצת לחץ כלכלי, זה די התאים לנו במיוחד לאור העובדה שכבר היתה לנו מיטה אחת בבית.
מאחר והילדים שלי הם לא ילדים רגועים, כבר קרה לנו פעמיים שנשברו לנו הקרשים שיושבים מתחת למזרון ונאלצנו לקנות סט קרשים חדש בכ-150 ש”ח. בנוסף, מגירת הצעצועים\מצעים היתה עשויה גם היא מסיבית דחוסה כך שהיא לא היתה איכותית במיוחד. החלק התחתון שלה היה דיקט דק שדי מהר קיבל צורה שקועה ואי אפשר היה כל כך להשתמש במגירה אחרי כמה חודשים. אבל השארנו שם דברים שלא כל כך משתמשים בהם.
בקיצור, לא ההוצאה הכי משתלמת ולא המוצר הכי איכותי. לפני שבועיים, עת הזזתי את המיטה כדי לנקות מתחתיה הרגל פשוט נשברה.
פה כבר אמרתי לעצמי שזרקתי יותר מדי כסף על רהיטים לא איכותיים ושהגיע הזמן בגיל 3 לקנות לבנות מיטה נורמלית ואיכותית שתשמש אותן לפחות ב- 10 השנים הקרובות , או לפחות 7..
 

החדר לפני..
החדר לפני.. מיטות איקאה

החדר שלהן יחסית קטן – 3-3.5 מ’, העדפתי לקחת להן את מיטת פינתי של משכל, שהיא למעשה 2 מיטות שיושבות בצורת ר. מה שאהבתי במיטה הזו הוא שהיא חוסכת מקום של מטר מרובע בערך, יש לי מגירות אחסון במיטה התחתונה ועוד מיטה נפתחת! המיטה העליונה לא גבוהה מדי ובגובה של כ-1.20 מ’ בערך , כך שזה גם לא גבוה מדי. למיטה יש סולם בטיחותי שמחובר אליה.
היות והילדים שלי הם לא ילדים רגועים לא רציתי את המיטת קומותיים הרגילה והעדפתי ללכת על משהו קצת יותר נמוך כי אני יודעת שהם הולכים לעשות קילומטראז’ים על הסולם.
מיטת פינתי היתה הפתרון המושלם בשבילנו. גם מתחת למיטה הגבוהה יש לנו שטח של בערך 90-90 ס”מ שהוא “מקורה” והבנות מאוד אוהבות לשחק שם. אפשר להזיז את המיטה התחתונה.
 
 
מיטת ר פינתי לתאומים או אחים של משכל
מיטת ר פינתי לתאומים או אחים של משכל

כשהזמנתי את המיטה היה לי ברור שנוגה תהיה למעלה ומיה למטה כי מיה יותר פחדנית ונוגה יותר היפר. הן קיבלו בהבנה ודי בשמחה את גזר הדין עד שהגיעה המיטה וכשהיא הגיעה הן היו כבר מוכנות לזה. שמתי להן במיטה מצעים של פיות בורוד שהן אוהבות, והן חזרו מהגן באושר גדול.
יובל שקלט את החגיגה ביקש לישון איתן ורצה לישון איתן במיטה הנפתחת, אבל עד שיש להן סוף סוף משהו חדש משלהן הן היו פחות בקטע של לחלוק..
כמובן שיובלי לא ויתר ופתחתי לו את המיטה אבל עם כל ההתרגשות של האחיות שלו, הן לא ממש נתנו לו לישון והיו בעודף מרץ והתלהבות אז בשלב מסוים הוא חתך למיטה שלו.
המיטה אמנם נפתחת לעוד מיטה ומתחת יש מגירות, רק קחו בחשבון שהסולם קצת מפריע ויושב על המיטה שנפתחת אבל לילדים רזים כמו הילדים שלי זה ממש לא הפריע, עדיין זה משאיר שטח מזרן של 70 ס”מ במקום 90 ברוחב, כשהמיטה הקודמת של איקאה היתה ברוחב של 70 אז זה סבבה לגמרי ופתרון נוח להורים עם 3 ילדים בחדר או למקרה שיבואו חברים להתארח.
הילדים אוהבים לישון ביחד ועדיין, אני כל כך שמחה שהשארתי ליובל את החדר שלו כשעברנו לפה כי הן חוטפות עליו קריז או שהוא מציק להן או מתעצבן מהן כשהן מציקות לו. אחים נו. אז פעם בשבוע בערך הוא מבקש לישון איתן והן זורמות.
מתחת למיטה יש לנו שתי מגירות ענקיות ששם אני מאחסנת את כל משחקי הקופסה שלהן. פשוט תענוג!
 
 
10394819_10153076581102094_5693899313827516220_n
מי אמר מסיבת פיג’מות?

לסיכום – אחת ההחלטות היותר טובות שלי מבחינת קניה. לבנות נוח, לכל אחת יש את הפינה שלה, יש משהו בזה שהמיטה עם שני מפלסים, כך שלכל אחת יש את הקומה שלה. הן אוהבות לפעמים לשכב יחד במיטה של אחת מהן. מבחינת הסולם – כפי שצפיתי – נוגה קלטה את העניין די מהר ובלילה אני פותחת לה ליתר בטחון את המיטה למטה עד שתתרגל ואם היא מתעוררת בלילה היא קוראת לי לבוא. אז זה בסדר גמור. מיה מטפסת ממש יפה אבל מתקשה לרדת לבד. וטוב שכך. כי אז היא קוראת לי.
אני חושבת שיש משהו כיפי בזה שהמיטה היא מיטת ר’ כי הן יותר קרובות אחת לשניה ואוהבות את זה. יש לפעמים רגעים כאלה מלאים במתיקות כשנוגה כזה מציצה מבעד לקרש אל מיה שנמצאת מתחת והן מתקשקשות ביניהן. רגעים קטנים כאלה שממלאים אותי באושר וגורמים לי להבין שכנראה עשיתי משהו נכון.
 
אם אתם מחפשים ריהוט איכותי, עם תו תקן ועמידה בסטנדרטים מהגבוהים ביותר במחירים שפויים יחסית לילדים או לתינוקות, אני לגמרי ממליצה על משכל. יש להם חנויות תצוגה לריהוט הילדים עם המון רעיונות ודוגמאות לעיצוב במגוון חנויות של הרשת ברחבי הארץ.
אם בא לכם על מידע נוסף מוזמנים להכנס לכאן : משכל רהיטי ילדים
 


Response (1)
  1. שני מאי 25, 2015

    היי,
    נראה שמחצית ממיטת החבר חסומה על ידי הסולם,
    לא ברור לי איך אפשר לישון כשמארחים חבר והסולם תקוע שם…

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *