הזמנת תחפושות מחו”ל טרנדי מאם – ראיון לתכנית רשת כלכלית וקישורים לתחפושות

2

מסתבר שכל מדינת ישראל נכנסה לטרפת של הזמנת תחפושות מחו”ל!

בכל מקום שאני מגיעה אליו בשבועיים האחרונים אנשים שואלים על תחפושות ומשתפים אותי בהזמנות שביצעו מחו”ל. זה ממש משמח לראות שאנשים מצביעים בארנק ומבינים שאפשר לקנות יותר בהרבה פחות, גם כשמדובר בתחפושות לפורים, בין אם מדובר בתחפושות לילדים, מבוגרים או תינוקות.

פנו אלינו מערוץ 2 מהתכנית רשת כלכלית וביקשו מאיתנו לספר על תופעת ההזמנות מחו”ל גם לגבי תחפושות לפורים. אז הנה אנחנו בשיחת ועידה עם דנה סומברג בין תל אביב לבוסטון הקרה והרחוקה, אתם מוזמנים לצפות. ואחרי שתצפו, צרפנו לכם את הניוזלטר האחרון שלנו שמכיל המוווון קישורים לתחפושות.

כדאי מאוד למהר ולהזמין כדי שהמשלוחים יספיקו להגיע עד פורים , צרפנו ספקים מומלצים ומהירים ב- EBAY ואפשר להזמין גם במגוון חנויות עם BUY2USA וכך סביר להניח שתוך שבועיים התחפושות יהיו אצלכם בבית.

(מומלץ לא להתעסק עם עליאקספרס בשלב הזה, זמן משלוח ממוצע שם הוא בין 4-6 שבועות ואתם לא רוצים להתקע בלי תחפושת).

*קרדיט לתמונות – מרב רביץ מושל

הנה קישור לראיון :

 
אתם כבר מוכנים לקראת פורים?
 

בשבוע האחרון הטרפנו אתכם לקראת פורים, ואנחנו נמשיך לעשות את זה, עד שיגיע פורים 🙂ריכזנו עבורכם כמה פוסטים ממש מוצלחים של תחפושות שיהפכו עבורכם את משימת איתור והזמנת התחפושת לקלה יותר מספקים ששולחים לארץ, בעיקר Ebay , והמחירים שציינו כבר כוללים משלוח. (ייתכנו שינויים קלים במחירים כי הם משתנים כל הזמן).

 
למשל תחפושות לתינוקות וילדים, החל מ-10$ כולל משלוח. קראתם נכון.
כ-ו-ל-ל  מ-ש-ל-ו-ח. 
או תחפושות כלה ונסיכה ליפיפיות שלכן בבית שתמיד חלמו להיות נסיכות וכלות.

שואלים אותנו המון על תחפושות של מותגים בשבוע האחרון.
אז הכנו לכם פוסט מרוכז עם תחפושות של דיסני עד 45$ כולל משלוח (שזה בסביבות ה-150 ש”ח), והן באיכות טובה (רובן) ויעלו לכם הרבה פחות מאשר בארץ. 
 

ושלא תגידו שמקפחים גם אתכן – כי גם לכן מגיע לצאת ולבלות. אם יש לכן איזו מסיבת תחפושות מגניבה שאתן הולכות אליה, תציצו בפוסט הזה של תחפושות לנשים. אין מצב שלא תמצאו שם תחפושת אחת לפחות. וגם לגברים דאגנו עם פוסט תחפושות לגברים.
את הטיפים שלנו לקנית תחפושות, תוכלו גם למצוא בכתבה הזאת – המדריך להזמנת תחפושות מחו”ל , ואם אהבתם, אתם מוזמנים לשתף, כדי שגם החברים שלכם יוכלו להנות מהעניין.חשוב חשוב חשוב!
כשאתם שולחים את התחפושות, בדקו היטב איך התחפושות שלכם נשלחות לארץ. שמענו מספר מקרים לאחרונה של אנשים ששלחו באמצעות חברות שמשתמשות בדואר ארה”ב הנקרא USPS שחיכו חודש, ואפילו חודשיים לחבילות שלהם.
אל תתביישו לשאול איך שולחים לכם את החבילות, האם החברה מתחייבת על זמן מסוים להגעת החבילה, ואם החבילה לא מגיעה בזמן, איזה פיצוי היא תיתן.
אתם לא רוצים שייוצר מצב שתקנו תחפושת, והיא לא תגיע בזמן לפורים.
 
הנה פוסט ההסבר שלנו על משלוחים מארה”ב, ואם יש לכן שאלה נוספות, אנחנו פה לייעץבפייסבוק של טרנדי-מאם ויש לנו גם קבוצה ששם אפשר להתייעץ ולהעלות פוסטים ומוצרים שמצאתם – טרנדי גרופ.חברת המשלוחים שאנחנו ממליצות לשלוח איתה לישראל במידה והספק שמצאתם לא שולח לארץ, היא USHOPS.
אחרי מחקר שוק מפורט שבדק מספר חברות גדולות וקטנות ששולחות לישראל, המסקנה שלנו היא שאף חברה לא יכולה להתחרות באמינות של BUY2USA, במהירות השירות, בטכנולוגיה שלהם ובמחירים שלהם.
 
 
 
קוד של 15% הנחה במשלוחי תחפושות עם BUY2USA
 
 
חברת המשלוחים שאנחנו ממליצות לשלוח איתה לישראל במידה והספק שמצאתם לא שולח לארץ, היא USHOPS
אחרי מחקר שוק מפורט שבדק מספר חברות גדולות וקטנות ששולחות לישראל, המסקנה שלנו היא שאף חברה לא יכולה להתחרות באמינות של BUY2USA, במהירות השירות, בטכנולוגיה ובמחירים שלהם. 
 
 
הטבה לגולשי טרנדי מאם – הנחה של 15% על משלוחי תחפושות עם  BUY2USA :
ארגנו לגולשים שלנו קוד קופון שמעניק ללקוחות טרנדי מאם 15% הנחה על שילוח תחפושות מארה”ב לישראל
 
PURIMTR14


תנאי המבצע :
15% הנחה על משלוח תחפושות מארה”ב לישראל בקניות עצמאיות מארה”ב בשימוש בשירות הכתובת האמריקאית בלבד.
המבצע בתוקף עד ל- 9.3.2014 ואינו חל על קניות בחנות buy2usa ולא בקניות בשירות “קונים עבורך באמזון” .
אין כפל מבצעים והטבות.
עלות המשלוח לאחר ההנחה תהיה 20$ לכל הפחות.
החברה רשאית לשנות את תנאי המבצע לפי שיקול דעתה.

*המבצע חל על שילוח תחפושות בלבד.

לקבלת 15% הנחה על משלוח תחפושות לארץ הקלידו בעמוד התשלום על השילוח באתר buy2usa את קוד הקופון PURIMTR14 ולחצו על “הפעל”

 
 
אנחנו מזכירות לכם שאם עדיין לא מצאתם מה שחיפשתם, יש לנו קטגוריה שלמה שלתחפושות עם המון פוסטים וקישורים. 
כאן תוכלו למצוא רשימת חנויות לתחפושות 
 
 
לטובת המצטרפים החדשים שלנו, הנה שוב הקישורים מהניוז הקודם שקיבלו עשרות אלפי צפיות עם פוסטים שיחדשו לילדים את המלתחה לחורף הקרוב, לחורף הבא ואפילו לקיץ:
מעילים לחורף קר במחיר שיחמם לכם את הכיס לילדים,כאן תמצאו  סטים לילדות עד 25$ כולל משלוח – שמלות, טוניקות וג’קטים , יש פה עוד פוסט עם מעילים ובגדים מחממים לחורףלתינוקות וילדות עד 25$.

נכון שאנחנו עכשיו בשיאו של החורף, אבל דווקא בגלל זה, אם אתם רוצים לחסוך, עכשיו זה לגמרי הזמן לחדש את המלתחה לקראת האביב והקיץ שיגיעו לפה תוך חודשיים שלושה לילדים כי המחירים ממש ברצפה .
 
 
 
בקטגורית Trendy-Kids תוכלו למצוא המון פוסטים עם פריטים שוים לילדים, תינוקות ופעוטות.
וכאן – תוכלו למצוא המון בגדי נשים בקטגוריית טרנדי ליידי שמתעדכנת כל הזמן. 
 
 
ולכל מי ששאל אותנו איך עושים את ההזמנה בפועל, הנה וידאו שמראה צעד אחרי צעד את חלי מזמינה מהצ’ילדרנס פלייס. אבל תיזהרו – זה ממכר!
 
 
עד הפעם הבאה, אנחנו בפייסבוק של טרנדי ובאימייל: [email protected]
 
אם יש לכם שאלות, פתחנו קבוצה מיוחדת בפייסבוק לשאלות של גולשים על משלוחים, אתם מוזמנים להכנס, לשתף על קניות, להתייעץ ולשאול, אתם מוזמנים להצטרף –  טרנדי מאם – The Group
 
חלי וקרן-אור
Like Twitter Pinterest GooglePlus LinkedIn
רגע לפני שאנחנו נפרדים :
אם יש לך חברות שעדיין לא שמעו עלינו את מוזמנת לשתף.
אנחנו ממליצות לכם לקרוא את המדריך המקוצר לשופינג בחו”ל , לפתוח חשבון ב –EBATES כדי לקבל כסף בחזרה , לשתף את הניוז  ולבקר בעמוד הפייסבוק של טרנדי, שם תוכלו גם לשאול שאלות.