דקטלון ישראל קטלוג ומחירים – ביגוד והנעלה חורף 2018 – דקתלון Decathlon

דקטלון ישראל קטלוג – דקטלון מחירים – דקטלון ראשון לציון – סיקור קניה בחנות Decathlon – קנינו מעילים , מגפיים ונעלי ספורט ושרדנו כדי לספר ולשתף על מחירים.
לקח לי 3 חודשים, אבל בסוף גם אני הגעתי לביקור בסניף של דקטלון ישראל שנמצא במערב ראשון לציון – מרחק של 5 דקות נסיעה מהבית שלי.
הרבה חברים שלי אמרו שיש שם דברים שוים במחירים סופר משתלמים והחלטתי לבחון את הסוגיה הזו, עת נזקקתי למגפיים ומעילים לילדים שלי.
לשמחתי, הם לא אכזבו והצלחנו למצוא מעילים ומגפיים ועוד כמה דברים במחיר אטרקטיבי והנה שיתוף של המסקנות שלי מהביקור הזה.
 
אז נתחיל מזה שהישראלים מאוד אוהבים את דקטלון. זה כמו איקאה רק של מוצרי ספורט.
או ליתר דיוק, אחרי שרשתות ההנעלה והספורט בישראל הרגילו אותנו לשלם סכומים של 150-300 ש”ח לזוג נעליים במקרה הטוב, לא פלא שכשמגישים לנו נעלי ספורט לילדים במחירים שמתחילים מ-38 שקלים לזוג נעליים איכותיות, אנחנו כל כך מתלהבים..
דקאתלון כאמור, היא רשת ביגוד ומוצרי ספורט בינלאומית שבאה אלינו הישר מצרפת לאחר שפתחה סניפים בכל העולם.
כך שאפשר לומר שהמוצרים איכותיים ומדובר במותג לכל דבר.
זה שהישראלים התרגלו לשלם יותר לא אומר שמה שעולה פחות בהכרח פחות טוב או פחות איכותי ואני יודעת את זה כי אני נוהגת לעשות את רוב הקניות שלי לביגוד ופריטי לבוש לי ולילדים מחול.


נעלי ספורט דקאטלון מחיר

אז בקטגוריה של נעלי הספורט תוכלו למצוא מגוון נעלי ספורט לילדים במחירים שנעים בין 38 שקלים ועד 150 ש”ח בממוצע.
בסכום של עד 70 שקלים לזוג נעלים יש מבחר מכובד ונאה בהחלט ושלושת ילדיי בחרו 3 זוגות נעליים – הבן שלי ב-38 שקלים והתאומות בסכום של 59 שקלים.

נעלי ספורט לילדים דקאטלון 38 שח

נעלי ספורט בדקטלון למבוגרים – גברים , נשים ונוער – במחירים שמתחילים מ-45 שקלים לדגמים מסוימים.

נעלי ספורט לילדים דקתלון 38 שח

כמו כן, תוכלו למצוא מגפי גומי איכותיות ב-30 שקלים לזוג מגפיים לילדים, מבוגרים ונוער. אמנם הן פשוטות יחסית ומגיעות בצבע שחור או ורוד חלק בלי קשקושים ובלי הדפסים, אבל אחרי שחרשתי מספר חנויות בשבועיים האחרונים כדי למצוא מגפיים עם ציור של איזו דמות בסכום של 80-100 ש”ח לזוג מגפיים שהילדים שלי ינעלו מספר פעמים בודדות במהלך החורף שלנו שתכלס הוא לא באמת חורף וכמות הימים הגשומים פה די ספורה, אז להשקיע סכום של 30 שקלים נראה לי סבבה לגמרי.
מגפי שלג לילדים 100 שח דקטלון

במיוחד אם יש לכם ילדים שאוהבים להרוס וללכלך נעליים כמו החבר’ה שלי.
אגב, איך שיצאנו מהחנות הילדים היו מאושרים לגלות שיש גשם ומיהרו לבדוק את המגפיים החדשות בשלוליות – הן עבדו.
 
בדקטלון תמצאו מבחר מארזי גרביים בסכומים שנעים החל מ-7 שקלים ל-3 זוגות גרביים והממוצע הוא כ-15 שקלים לשלישיית גרבי ספורט שנראות איכותיות. מחיר סביר.


רולר בליידס בדקטלון

הופתעתי מאוד לראות רולר בליידס לילדים ב-80 שקלים בלבד! הם נראו די איכותיים אבל היות ואני למודת ניסיון מר עם שבר ביד מלפני 25 שנה בערך שעד היום כואב לי בשינויי מזג אויר, לא שזה עצר אותי אחרי שהיד התאחתה, אבל מצאתי את עצמי מתנגדת בתוקף כשהבן שלי בן ה-10 התחנן שאקנה לו וזה “רק 80 שקלים”.. איך שגלגל מסתובב לו.. קארמה איז א ביץ.

רולר בליידס דקטלון

אבל עמדתי בסירוב שלי בגבורה רבה והצלחנו לסיים את הסיור בחנות (שאגב ארך שעה וחצי), בלי זוג של רולרבליידס שיורידו לי 10 שנים מהחיים.


מעילים וציוד לטיולים דקטלון

את המעילים לילדים ומבוגרים מיקמו בקטגורית הציוד לטיולים.
אמנם אנחנו רק בישראל ואנחנו מפונקים ולא יוצאים לטיולי שטח בימי החורף הקרים והגשומים אלא רק לבית הספר או לקניון , אבל דקטלון מציעים מעילים משגעים לילדים החל מ-70 ש”ח עד 200 ש”ח למעיל עבה, יפה ואיכותי לבנים או בנות.

מעיל לילדים 120 שח דקטלון ישראל

המחיר הממוצע למעילים נע בסביבות ה-100 ש”ח ואנחנו רכשנו 3 מעילים לילדים בסכום של 120 ש”ח לכל מעיל.
הבעיה העיקרית היא המלאי והמידות שחסרות, היה כמעט בלתי אפשרי למצוא 2 מעילים במידה 8 לבנות שלי אבל בסוף מצאנו מעיל ממש יפה שגם מתהפך לשני צדדים – מצד אחד הוא שחור ומצד שני הוא בצבע טורקיז, מה שפתר לי את בעית ה- אני רוצה שונה משל אחותי , היות והבנות שלי הן תאומות זהות ומתחילות לפתח זהות עצמאית. המעילים במילוי מחמם ומפנק וחבל שלא מצאתי מעיל בסגנון גם בשבילי. שוב. בעיית מידות כבר אמרנו?
הבן שלי בחר מעיל בצבע כחול, מחמם ונעים.
התאומות שלי עם המעיל שבחרו – אותו מעיל רק הפוך ב-120 ש”ח ונעלי ספורט ב-59 ש”ח בדקטלון


חולצות פליז דקטלון

תוכלו למצוא מבחר גדול של חולצות מיקרופליז מחממות – זה כמו פליז, רק דק יותר ומחמם לא פחות, למבוגרים וילדים בסכומים שנעים בין 15 שקלים לחולצת גולף לנשים, 30 שקלים לחולצת פליז לילדים, 50 שקלים לחולצה עם חצי רוכסן לנשים  ועד 150 ש”ח לג’קט מעיל בשילוב פליז.

ג’קט פליז לנשים דקטלון – 59 שקלים

אני אישית מאוד אוהבת אותם בימים הבאמת קרים של החורף שלנו, כי ככה אני רגועה שהילדים לבושים טוב ולא מתקררים.
עוד תוכלו למצוא מגוון אביזרים לסקי, כובע פליז ב-7 שקלים – שמצוין בשביל הבן שלי.
חולצת מיקרופליז לנשים – 30 שקלים דקאטלון מחירים


פריטי ספורט ובגדי ילדים דקטלון מחירים

בתחום ההלבשה הספורטיבית תמצאו מבחר ענק במחירים שמתחילים מ-20 שקלים בערך לפריט.
בגד גוף לבלט ב-25 שקלים (אם אני לא טועה), חזיות וגוזיות ספורט החל מ-30 שקלים , טייצים החל מ-30 שקלים ומבחר בגדי תינוקות ופעוטות ב-20 שקלים לפריט.
גם בקטגורית בגדי הים תמצאו מבחר פריטים החל מ-30 שקלים לפריט לכל המשפחה אבל מאחר ואנחנו בחורף זה פחות עניין אותי כרגע ובטוח נחזור לקראת הקיץ.

הילדים רצו לבדוק את המגפיים החדשים מדקטלון בשלוליות ובגשם שבחוץ

לסיכום, לדקטלון ישראל יש מה להציע לאזרחים הישראלים, רק כדאי מאוד שהם ידאגו לחדש מלאי ומידות כי זה ממש מבאס שיש בערך דגם אחד או שניים מכל מידה, ואפילו מתסכל.


בנוסף – לקוחות אמריקן אקספרס – דקטלון לא מקבלים אמריקן אקספרס אז דאגו מראש לכרטיס אשראי חלופי או מזומנים. 


עוד דבר – פנו לעצמכם לפחות שעה כדי לעבור על הפריטים ולמצוא מידות ולמדוד ואם אתם קונים לילדים נעליים או בגדים – תביאו אותם איתכם כדי שיראו מה נוח להם. 
וזהו. בהצלחה. מוזמנים לשתף בחוויה ובמחירים שאתם מצאתם בתגובות.
עדיין אין להם אתר בעברית וכרגע יש רק את האתר הראשי של הרשת בצרפתית אז זה לא באמת עוזר לנו. נמתין בסבלנות.
קניה נעימה!