בייביטול – מתקן החתלה בטיחותי לתינוקות, חדש בישראל וחובה לכל הורה לתינוק!

הבייבי טול הוא למעשה  ארגונית לריכוז טיטולים, מגבונים, משחה, שמן עיסוי, מד-חום, מוצץ, טיפות וכל מה שאתם צריכים לטיפול בתינוק אחרי אמבטיה, בזמן ההחתלה או ברגעים מיוחדים של עיסוי רך.
היתרון הגדול בבייבי טול הינו שהמתקן נוח לשימוש ביד אחת בלבד כשהשנייה מונחת כל הזמן על התינוק שלך ומונעת את נפילתו בזכות אפשרויות המיקום שיש לו.

את הבייביטול ניתן לתלות על הקיר, על צידי השידה, על צדי המיטה, או פשוט להניח אותו על גבי השידה.

מדובר בהמצאה עם רעיון שהוא מצד אחד פשוט אבל מצד שני כל כך גאוני ופרקטי להורים, כי המתקן הופך את הכל לקרוב, נוח, קל ונגיש בעת ההחתלה.

קצת על החברה ותהליך הפיתוח:

את הבייביטול עיצבה ופיתחה חברת “פרודייפרס“, חברה המתמחה בפיתוח פתרונות מתקדמים לאם ולתינוק, עם דגש על נוחות ובטיחות מעל הכול, תחכום ועיצוב ללא פשרות. כל המוצרים מפותחים במעבדות משוכללות בפיקוח הדוק , בארץ ובחו”ל.

בתהליך הפיתוח הייחודי של החברה, כל רעיון  ניבחן בקפידה על ידי גופים מקצועיים לאחר מכן המוצר ניתן לבחינה והתנסות  לקבוצות מיקוד מיוחדות המוקמות לצורך העניין, ורק לאחר מכן בהתאם לתגובותיהן נקבע אם לייצר את המוצר.

בייביטול הינה הערכה הבטיחותית ביותר להחתלה והיא המוצר הראשון בסדרה לאם ולתינוק, שאושרה על ידי החברה לאחר שעברה את כל השלבים הנ”ל ואושרה לייצור.

הבייביטול יכול לשמש גם כמתנה נהדרת, מקורית ושימושית ליולדת!

מתוך המלצות ארגון בטרם לבטיחות ילדים במרחב הביתי:

אין להשאיר תינוק לבדו, אף לרגע, במקום שממנו הוא עלול ליפול, כגון שידת החתלה או מיטת הורים.

שמירה על בטיחותם של פעוטות וילדים בבית כוללת מיגוון של פעולות לשינויים סביבתיים, להתנהגויות בטוחות.

כל השינויים הם רבים ולפעמים מורכבים, אולם גם שינוי אחד ולו הקטן ביותר  מקרב אותנו לעולם בטוח לילדים בבית.

מתוך כתבת הסקירה שערכנו באתר 2BMOMMY לאחר התנסות על בייביטול:

הבייביטול הוא בעצם סטנד גאוני לטיטולים ומגבונים עם מקום נוסף לקרם החתלה, אלכוהול, שמן, מדחום וכל מה שתרצו שיהיה קרוב אליכן בשעת החתלה ואחרי המקלחת. כתבתי גאוני אבל התכוונתי לפשוט. ופשוט זה מצרך נדיר בכל מה שקשור בילדים שלנו ולכן, גם גאוני.

לקריאת המשך הסקירה: סקירת מוצר – בייביטול

את הבייביטול ניתן להשיג בחנויות מובחרות לתינוקות, וביניהן רשת בייבי לאב ועוד. ניתן ליצור קשר עם משרדי החברה לפרטים נוספים.

 

ארגונית נשלפת למוצרי הטיפוח של התינוק

לאתר המוצר: http://www.prodiapers.co.il/

חברת פרודייפרס בע”מ: טלפון: 03-5707454   פלאפון:0528-198727