בחירת צבע לחדר ילדים וטיפים לעיצוב באדיבות מומחי העיצוב של משכל *חסות*

 חוויה של צבע בחדרי ילדים ונוער
 
 

עיצוב חדר הילדים הוא אחת המשימות היותר יצירתיות שאנחנו כהורים נדרשים לבצע. מאיפה מתחילים? איך בוחרים את הצבע? המומחים של חברת משכל, שמתמחה בעיצוב חדרי ילדים למעלה מ-50 שנה, מסבירים ומשתפים לכבוד מבצעי הקיץ החמים ברשת שכוללים מיטות החל מ-730 ש”ח, חדרי ילדים החל מ-2580 ש”ח ועוד מגוון מבצעים חמים בסניפי הרשת.

 

אז איך בוחרים צבע לחדר הילדים? בשנים האחרונות הורים רבים בוחרים בצבע הלבן או בצבע שמנת בתור אפשרות “בטוחה” , כאשר הלבן / שמנת נתפס כקלאסי.
אין ספק שלבן הוא קלאסי וניתן להשתמש בו כבסיס, אך אין צורך לחשוש משימוש בצבעוניות מעניינת יותר. קיימים עשרות גוונים ומאות שילובי צבעים המאפשרים יצירת ייחוד באופן עדין ורגוע או מרגש וחוצה-סגנונות.
לא כל החברות המייצרות רהיטי ילדים ונוער מסוגלות לתת מגוון מרשים של אפשרויות צבע וגימור ברהיטים הבסיסיים לחדר.
מעבר לפן העיצובי (ובמיוחד בחדרי ילדים ונוער), חשוב לבחור בצבעים אקולוגיים המבוססים על מים ולא על מדללים רעילים ועל גימור רב-שכבתי חלק ויציב שנשמר שנים ארוכות ולא דוהה או נסדק עם השנים.
 
עולם הצבע הוא חוויית חושים במיוחד כאשר מדובר בילדים. צבעוניות נכונה יכולה להפוך כל חדר ילדים לעולם מרגש לפי בחירת שילובי הגוונים והחומרים שמרכיבים את הצבע. צבע יוצר אוירה ומאפשר לתת ביטוי להעדפות האישיות שלנו. הדבר נכון וחשוב גם כשמתכוננים לעצב ולתכנן חדר לילדים ולמתבגרים.
כאשר מעצבים חדר לילדים או למתבגרים –  לא כדאי לחשוב על צבע אחד, אלא על הרמוניה של צבעים. צבעוניות חמה ועליזה יכולה ליצור תחושת פעלתנות וחיים בחדר ילדים. צבעוניות מאופקת, ניטרלית או בעלת גוונים עדינים תעניק בד”כ תחושה רכה ועוטפת. שילוב נכון בין צבע קר וחם תאפשר איזון ובחירה יותר חופשית של קו אוירה לחדר.
גם בחדרים אותם חולקים 2 או שלושה ילדים, ניתן לעצב שילוב צבעים נכון המבוסס על גוון מוביל, ולשלב לכל ילד צבעוניות מובהקת משלו אשר תאפשר יצירת עולם קטן, פרטי ואישי המותאם לכל אחד מהשותפים לחדר.
מיד נדגים באמצעות מספר עיצובי חדרים של *”MISKAL רהיטי ילדים ונוער” ונראה איך ניתן לשדרג את חדר הילדים באמצעות בחירה מתוחכמת צבע.
MISKAL היא החברה היחידה שיש לה תו-תקן לצבע של היטי תינוקות, ילדים ונוער והיא מתמחה בשילובי צבעים חווייתיים ומשתמשים בצבע האקולוגי: אקו-פיינט המיועד לצביעת רהיטי עץ בטוחים לסביבה ולמשתמשים הצעירים.
 
חדר “רוקי” – גוונים חמים של מדבר
חדר ילדים משכל רוקי
נהוג לחשוב על צהוב כ”בוהק”. בחדר רוקי נצבעו פריטי הריהוט בגוון צהוב מדברי. הגוונים עוטפים ומלטפים מבלי להכביד על העין, ויוצרים תחושה רכה ומלטפת.
גם השילוב עם מצעים ואביזרים בגוונים חמים רוכך באמצעות שילוב הצבע הלבן. זאת, מבלי לאבד את תחושת החמימות ששולטת במתחם.
ניתן בהחלט לשלב את צבע החול של הרהיטים הבסיסיים בצבעים רעננים וקרירים יותר ע”י שימוש באביזרים כגון: מצעים, פוסטרים, שטיח וכמובן תאורה.
 
חדר ונציה – מסיבת מרשמלו אוורירית 
חדר ונציה משכל
 
בחדר זה מודגם שילוב מתוחכם בצבע הלבן. למרות הדומיננטיות של הלבן, שילובי המרקמים מייצרים תחושה תלת-ממדית ורכה. מצד אחד, גימור משי-מבריק של צבע לבן בוהק ומלא על רהיטי העץ המלא, בשילוב עם יריעות ראטן טבעיות מולבנות, שמעניקות עומק ומרככות את המראה הכללי של החדר.
בהחלט ניתן לדמיין את חדר ונציה, כמתחם של עננים. העיצוב קלאסי מצד אחד אך שומר על תחושת רעננות. שילובי הצבעים הנוספים בחדר כזה הם אינסופיים ובהחלט ניתן לדמיין ילדה קטנה שגדלה, מתפתחת ומתבגרת עם אותם הרהיטים לאורך שנים ארוכות, כאשר רק האביזרים משתנים עם השנים ומעניקים מראה חדש לכל תקופת גיל.
מבצעי קיץ מיוחדים על כל רהיטי הילדים ברשת MISKAL. המבצע עד ה 31/8/14. כדאי להזמין מספיק זמן לפני החגים.
 
חדר סוואנה קומותיים: טרי, טרי על הבוקר
חדר ילדים סוואנה משכל
עיצוב חדר “סוואנה” מציע שילוב צבעים רב יחסית: לבן, ליים ותכלת. במקום לחשוש משילוב של יותר מצבע אחד או שניים, הגוונים כאן מתמזגים זה בזה ויוצרים הרמוניה רעננה. העין מזהה את שילוב הצבעים כמתאים ומאוזן ונוצרת אוירה קלילה.
בתמונה ניתן לראות כי שילוב הגוונים הרענן מאפשר למיטת הקומותיים להראות קלילה ולא להכביד על החלל. בנוסף, הצבעוניות מתאימה לבנים ולבנות כאחד, ובהחלט ניתן להשתמש בה בחדרים משותפים לאח ואחות. ניתן להגדיר את האביזרים ה”תכולים” כממלכה של אחד הילדים ואת אביזרי ה”ליים ” כשייכים לילד השני בחדר, וכך ליצור אבחנה ותחושת ייחוד של כל אחד מהילדים.
בעתיד, ניתן להפריד את ***מיטת הקומותיים לשתי מיטות נפרדות מושלמות וזהות, ולתכנן מעבר לחיים בשני חדרים נפרדים. למיטת הקומותיים ניתן להוסיף עוד 2 מיטות תחתיות נשלפות לאחים נוספים או לארוח.
מבצע קומותיים: כרגע במסגרת מבצעי הקייץ יש מחירים מיוחדים על מיטות קומותיים. המבצעים בתוקף עד ה 31/8/14.
 
 

 MISKAL – חוויה של צבע אקולוגי ברהיטי ילדים ותינוקות

ראיון עם אלון שורק / סמנכ”ל “MISKAL רהיטי תינוקות, ילדים ונוער “

שאלה: מהו צבע אקולוגי?
תשובה: החידושים האחרונים בתחום צביעת רהיטים מבוססים על פיגמנטים ומינרלים טבעיים על בסיס מים (בניגוד לצבעים רגילים המכילים מדללים כמו מוצרי דלק וטינר, הצבע האקולוגי של MISKAL  בטוחלילדים ותינוקות הן לנשימה והן למגע. הצבע האקולוגי מוגדר כנטול VOC  (נטול חומרים מסוכנים לחלוטין). הצבע האקולוגי הוא בעל תו-תקן לחדרי ילדים ואפילו תינוקות.
שאלה: באילו גוונים וצבעים ניתן להשיג רהיטים הצבועים ב”צבע אקולוגי”?
תשובה: היה לנו מאוד חשוב לפתח קשת נרחבת של צבעים לרהיטי התינוקות, הילדים והנוער של MISKAL  כדי לאפשר בחירה מרובה של צבעי בסיס לרהיטים או שילובים מעניינים מעבר לגוונים הבסיסיים של לבן ושמנת המקובלים בכל מקום. בחנויות רשת רהיטי MISKAL  קיימות מניפות צבע ייחודיות ואופנתיות בעלות 30 גוונים וצבעים, בגימורי עץ שונים: מבריק, מט או טבעי שיצרנו במיוחד על מנת לאפשר התרשמות ובחירה נכונה.
שאלה: האם “הצבע האקולוגי” עמיד לאורך זמן?
תשובה הצבע האקולוגי ((Eco-Paint הוא צבע בעל 3 שכבות , איכותי ועמיד מאוד. ניתן להגיע באמצעותו לכל סוגי הגימורים: מרקם משי-מט קטיפתי ואטום לחלוטין או ציפוי מבהיק וחלק בעל ברק או כמובן צבעי “ווש” רכים שקופים למחצה. הצבע האקולוגי מצטיין בשכבה חיצונית קשה במיוחד אשר ניתנת לניקוי בקלות– אין חשש לפגיעה באורך חיי הצבע אלא להיפך. אין לבלבל בין ה”צבע האקולוגי” לבין צבעי קירות מבוססי מים שאינם מתאימים לצביעת עץ ונסדקים עם הזמן – כדאי לבדוק לפני שקונים.
שאלה: איפה ניתן להשיג רהיטי ילדים ונוער הצבועים ב”צבע אקולוגי”?
תשובה: רהיטי MISKAL  הם היחידים בתחום רהיטי התינוקות, הילדים והנוער בארץ  שנצבעים בשיטה החדשנית. קו הצבע האוטומטי של רהיטי “MISKAL” עבר מהפך והצביעה האקולוגית מתבצעת בקווים ממוחשבים ע”י רובוטים מיוחדים.  זו טכנולוגיה אשר דורשת השקעה גדולה והערכות מיוחדת של קווי הייצור. את רהיטי הילדים והנוער של MISKAL  וניתן להשיג רק בחנויות הרשת.
נשמע טוב. נראה טוב. ועושה טוב לסביבה.
בהצלחה!
 
 *רהיטי הילדים והנוער של  MISKAL נמכרים אך ורק בחנויות רשת “משכל” ברחבי הארץ – ירושלים, ת”א (מול איילון), נתניה (פולג), חיפה, פתח-תקווה (סגולה), אשדוד, מודיעין וכרמיאל.  
*** ברוב סניפי MISKAL  ניתן ומומלץ לתאם פגישת ייעוץ עם מעצבת הבית לקבלת ייעוץ אישי. מומלץ לבוא עם צילום או שרטוט של מידות החדר.

טלפון ארצי: 1599-599-888
רשימת הסניפים:
  • ת”א/ר”ג – דרך ששת הימים 10 (מול קניון איילון)
  • פתח תקווה – רחוב גליס 9, סגולה
  • נתניה – גיבורי ישראל 5א, פולג (ליד איקאה)
  • מודיעין – רבי יהודה הנשיא 30, מודיעין עילית
  • כרמיאל – החרושת 47, אזור התעשיה
  • ירושלים – יד חרוצים 18, קניון אחים ישראל, קומה עליונה
  • חיפה – שד’ ההסתדרות 20 (צמוד ל”מוצצים”)
  • אשדוד – האורגים 2 (בנין הבאולינג), קומה א

 

הכנסו לעמוד הפייסבוק של משכל