בובות היירדורבלס Hairdorables – בובות בהפתעה לילדים עם אקססוריז – סיקור והמלצה

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות כשמדובר בצעצועי ילדים, הוא צעצועים בהפתעה.
זה התחיל עם בובות LOL שהכניסו את כל העולם להיסטריה – ועכשיו הלהיט החדש שהגיע גם לישראל, הוא בובות היירדורבולס – Hairdorabols –  אוסף בובות מתוקות, אופנתיות שאפשר לאסוף ולהנות איתן.


היירדורבלס – 12 חברות ב-36 וריאציות

ההירדורבולס הן אוסף של 12 בובות שונות כשלכל אחת יש אופי שונה, והיא מגיעה ב-3 וריאציות שונות עם אקססוריז ושיער ארוך שאפשר לעצב ולשחק איתו עם אוסף של כ-10 פריטי אקססוריז שגם הם בהפתעה בהתאם לאופי הבובה.
סך הכל תוכלו למצוא בקולקציית ההירדורבולס 36 בובות ומתוקות!
הילדות יכולות לאסוף את הבובות ולשחק איתן בכל עת ובכל מקום, ולקבל אותן כמתנה באירועים שונים מבני משפחה וחברים (פסח בדרך, אפיקומן וזה..תכינו מראש!)

 


מה יש בקופסה של HAIRDORABLES?

האריזה כוללת קופסה גדולה דמויית ארון בגדים עם מגירות בצד אחד ובצד השני יש כיסוי של דמות סודית שאותו יש לפתוח אחרון. כאשר מסירים את כיסוי הפלסטיק, מגלים את הבובה שקיבלתם מתוך האוסף.
הבובה היא בהפתעה והילדים מקבלים דמות אחת מתוך הסדרה עם 4 מגירות של אקססוריז שכוללים נעליים, אביזר לשיער, מסרק ועוד איזה אקססורי מגניב כגון תיק, לפטופ או טלפון נייד, וההיירדורבל שלכם מוכנה למשחק!
תוכלו להשתמש באריזה גם בהמשך בתור ארון אחסון להיירדורבל שלכם ולאביזרים שלה.
השיער של ההירדורבל ארוך וצבעוני ומאפשר לילדות לסרק אותו, לעצב, ולעשות תסרוקות עם גומיות קטנות ודקות – חגיגה שלמה לילדות שאוהבות להיות אופנתיות וטרנדיות.
אלמנט ההפתעה עושה את הכל לכיפי ומרגש עבור הילדים, כך שתוכלו להפתיע את הילדים שלכם כל חודש מחדש למשל כצ’ופר על התנהגות טובה בלימודים או עמידה ביעדים.
זו מתנה שגם סבא וסבתא יוכלו לקנות לנכדים ובעיקר לנכדות, ולהנות מתגובות מתלהבות ומתפעלות, עם צעצוע שיחזיק לאורך זמן ויסב לילדים אושר רב.


ההירדורבל שלנו – אפקט ההפתעה:

מיה ונוגה, התאומות שלי, קיבלו את ההירדורבלס כאשר אני לא אמרתי להן לפני כן מה יש בקופסה בכלל, והכל היה להן הפתעה מוחלטת ותוכלו לראות זאת כאן בסרטון שצילמנו.

עד היום, שבועיים אחרי, הן כל הזמן עם ההירדורבלס וכבר ביקשו מהסבים והסבתות לדאוג להן לבובות נוספות לאוסף.
הן משחקות בהן יחד, וזה גורם להן לשעות רבות של הנאה.
ההיירדורבלס הן לא בדיוק כמו ברביות, הן יותר ילדותיות ונעריות עם גוף יותר ילדותי ופחות נשי שזה משהו שאני כאמא אהבתי, והבנות התלהבו מהבגדים האופנתיים וכל האקססוריז המתחלפים והן גם מחליפות אקססוריז בין הבובות שלהן.
את ההיירדורבלס אפשר לקנות בחנויות הצעצועים המובילות בעלות של 79-99 ש”ח לערכה, ותאמינו לי שזו אחת המתנות השוות שהן קיבלו ועם כל עידן הפלאפונים והמחשב די קשה לרגש את הילדים היום…

לעמוד הפייסבוק של היירדורבלס לחצו כאן

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *