אמהות בגדי הריון – פרוייקט מימון המונים – מימונה – הישראלים היפים

אמהות בגדי הריון. אתמול בשעת לילה מאוחרת, גלשתי בפייסבוק ונתקלתי בפוסט של יפעת לוי, יזמית, אישה מוכשרת ומלאת השראה והבעלים של “אמהות” – אופנה לנשים בהריון ונשים מניקות ואחרי לידה. 
יפעת סיפרה בפוסט שלפני שבוע חגגה 10 שנים לעסק שלה וש”מתנת יום ההולדת” שקיבלה היתה, שיומיים לאחר מכן מישהו רוקן לה את החנות ששימשה גם כמחסן בעין כרמל. 
רוקנו. שדדו. לא השאירו דבר מקולקציית האביב והקיץ שהיתה מוכנה לקראת אלפי נשים ישראליות, אלפי אמהות וחלק שהן רק נשים. 
יפעת הרגישה שעולמה חרב עליה, מנסה במשך השבוע לעכל את המציאות המרה, את העובדה שחודשים של עבודה והשקעה כספית עצומה הלכו לטמיון.. 
אתמול, ה- 19.2.17 העלתה יפעת מיזם למימון המונים באמצעות אתר “מימונה” ובו שיתפה את סיפורה העצוב והבלתי ייאמן יחד עם סרטון שבו ניתן לראות את הסטודיו הריק והיא פנתה לקהל הישראלי בבקשה לקחת חלק ולעזור לה לשקם את העסק במהרה ולהצליח להכין כמה דגמים של בגדים לקולקציית קיץ 2017 ולהצליח להתאושש מהמכה הקשה שהעסק שלה חטף. 
נכון לכתיבת שורות אלו, כיממה אחרי, יפעת כבר הצליחה לגייס 40,000 ש”ח מתוך 45,000 ש”ח שהוצבו כיעד. 
אני מסתכלת על הנתונים וכל כך מתרגשת לראות את ההיענות של הגולשים, של מאות שיתופים בפייסבוק ומאות אנשים שכבר רכשו שוברים לרכישת בגדים מהקולקציה החדשה שתצא לאור בקיץ הקרוב. 
איך תוך יממה הצליחו להחזיר ליפעת את האויר לריאות ולהגשים לה את החלום, לתת לה להמשיך לנהל את העסק שלה שאותו היא מנהלת באהבה רבה כבר 10 שנים. 
משהו במה שיפעת כתבה נגע בי. 
אני מכירה את העסק שלה די מההתחלה. לפני 10 שנים הייתי בהריון הראשון שלי והתחלתי לכתוב את הבלוג שלי, 2BMOMMY. אני זוכרת שראיתי את הבגדים והקולקציה באיזה יריד והתרשמתי ממש לטובה. 
לאורך השנים העסק שלי גדל, ערכתי ירידים ואירועים ואיכשהו לא יצא לנו לעבוד יחד אבל כן תיקשרנו מספר פעמים לאורך השנים ואמהות הוא אחד העסקים שכן הצליח לשרוד בתקופות רבות של מיתון ולהשאר בתמונה כבית אופנה לנשים בהריון ונשים מניקות. 
יפעת מוכשרת מאוד והעיצובים שלה ייחודים, נוחים, מבדים איכותיים והיא מספקת מגוון פתרונות לנשים בהריון. 
 
אני יודעת מה זה כשפוגעים בבייבי שלך. 
גם אצלי העסק הוא הבייבי שלי מזה 10 שנים. 
לצערי היו לי נפילות של האתר וכל מיני תקלות קשות לאורך השנים וזה הרגיש כאילו שהילד שלי נמצא בטיפול נמרץ.. אם היום מישהו היה לוקח לי את האתר , את הבייבי שלי, הייתי מרגישה שחלק ממני אבד. 
לשמחתי הרבה יצא לי היום לראות את הישראלים היפים. 
אלו שאכפת להם. 
שמבינים שיש רגעים ששמים אחרים לפניך ושאם ישקיעו 200 או 100 ש”ח בבגדים שבלי קשר להריון והנקה הם ממש יפים, איכותיים ומחמיאים מאוד גם לגזרות גדולות, הם יוכלו לעזור לאישה אחת מדהימה להגשים חלום.. להחזיר את הבייבי שלה לחיים. 
אז נכון שעד שהגעתי לשורה הזו פרויקט המימון של אמהות עומד כבר על 43 אלף ש”ח שגוייסו, אני מזמינה אתכם לשתף את הקישור הזה ואת הכתבה, לעזור ליפעת להגיע לכמה מאות אלפי שקלים ב-31 הימים שנותרו לפרוייקט ולעשות משהו קטן טוב בשביל אחרים. 
קישור לעמוד של אמהות באתר מימונה
אני באופן אישי מאמינה גדולה בקארמה. 
היו לי לאורך השנים לא מעט מקרים של אנשים שעזרתי להם ללא תמורה וקידמתי ופרסמתי ובחלק מהמקרים תרמתי מהזמן שלי לעזור. ואתם יודעים מה? יש קארמה. 
אז לא תמיד מי שעזרתי לו יכל לעזור לי חזרה, אבל כשאני זקוקה למשהו, היקום דואג לי. 
זה מגיע. 
בין אם זה לקוחות מדהימים שמגיעים אלי, הזדמנויות לצמיחה, מתנות שאני מקבלת והגשמה מהירה של דברים שאני רוצה.
אז תעשו משהו טוב היום. 
כנסו לפרוייקט המימון של אמהות, תתרמו ותשתפו! 
קישור לעמוד של אמהות באתר מימונה
לאתר אמהות בגדי הריון 
אמהות בגדי הריון