אמא יקרה, למה שלא תפרגני לעצמך בבושם חדש?

את עוסקת בעבודה החשובה ביותר בעולם – את אמא לילדים. את עובדת קשה מסביב לשעון, מעניקה ועוזרת לכולם סביבך. אבל עכשיו הגיע הזמן שתיקחי רגע אחד רק בשבילך, ותפרגני לעצמך במשהו טוב – כי מגיע לך. זה הזמן להתחדש עם בושם לאישה בניחוח מפנק.  

טיפ הזהב לקונה החכמה: בשמים במחירים זולים יותר קונים ברשת 

רכישה של בשמים לאישה באינטרנט משתלמת יותר מבחינת המחיר. לא רק שרכישה באונליין תחסוך לך כסף רב, היא גם תחסוך לך זמן מיותר על חיפוש חניה והמתנה בתורים ארוכים ומייגעים. ההבדל במחירים נעוץ בעובדה שהחנויות הפיזיות משלמות גם דמי שכירות יקרים מדי חודש, ומשכורת לקופאים. ההוצאות האלו מגולמות במחיר המוצרים שהן מוכרות ללקוח. לעומתן, ההוצאות של חנות אונליין נמוכות משמעותית. לכן חנויות באינטרנט יכולות להרשות לעצמן למכור בשמים במחירים זולים, שיחסכו לך עשרות ואף מאות שקלים על כל קנייה.

איך לבחור בושם באונליין?

נכון, עד שתגיע הטכנולוגיה שתאפשר לנו להריח דרך המסך – אנחנו עדיין לא יכולות להריח את הבשמים שאנחנו קונות באינטרנט. אבל גם לזה יש פתרונות יצירתיים: אפשר לבחור את הבושם האהוב עליכן בביקור הפיזי הבא שלכן בקניון, אבל לחכות עם הרכישה עד שתגיעו הביתה ולהזמין אותו באונליין במחיר זול בעשרות אחוזים. אפשרות נוספת היא לקנות לפי המלצות של נשים אחרות, או לפי תיאור הריחות כפי שמופיע באינטרנט. ברגע שבחרת את הבושם האהוב עליך, תוכלי לרכוש אותו באופן קבוע באונליין, במינימום מאמץ ועם שליח עד הבית.

סוגי הבשמים הנפוצים

אם את מתלבטת איך לבחור בושם לאישה שיתאים לך ולטעמך, כדאי לדעת שרוב הבשמים מתחלקים לכמה קבוצות לפי סוג הניחוח שלהם:

  • בשמים ארומטיים: בשמים ארומטיים הם הבחירה המושלמת לעונת הסתיו והחורף, והם מתאפיינים בניחוחות חמים וחושניים. בשמים ארומטיים מבוססים על תמציות עשבי תיבול כמו ג’ינג’ר, קינמון, מוסקט וכד’. בשמים ארומטיים מתאימים לנשים מודרניות ומתוחכמות שאוהבות להפתיע.
  • בשמים פרחוניים: בשמים לנשים בניחוחות פרחוניים הם הדומיננטיים בשוק מאז ומתמיד, ולא במקרה. בשמים פרחוניים נושאים ניחוחות מתוקים ומושכים כמו יסמין, ורד ופריחת התפוז. בשמים פרחוניים הם בחירה בטוחה שלא מאכזבת.
  • בשמים פירותיים: מה מריח יותר טוב מקערה מלאה בפירות טריים? אולי רק בושם שמשלב את הרכב הניחוחות הפירותיים המושלם. בשמים פירותיים מתאפיינים בנגיעות של ריח תפוח או אפרסק, מנגו, תות ופירות אחרים. בושם פירותי הוא הבחירה המושלמת לדייט רומנטי בלילה, אבל גם ליום עבודה ארוך במשרד שישאיר אותך רעננה מתמיד.

דיוטי למון – הבית של הבשמים ברשת
בדיוטי למון הקדימו להבין שבימינו, הקניות עוברות לאונליין. רובנו עברנו לקנות אוכל, בגדים, ואפילו ריהוט ומוצרי חשמל באונליין. אז למה לעצור בבשמים? דיוטי למון מתמחה בייבוא מותגי בשמים יוקרתיים לארץ מכל העולם. דיוטי למון שמה דגש על שירות אמין ומהיר – בעת הזמנת בושם לאישה באתר דיוטי למון הבושם מגיע עד אליך, עם שליח עד פתח הבית. עם מבחר בשמים יוקרתיים שמגיעים באריזה המקורית, בדיוטי למון מחכה לכן מגוון מותגי בשמים מובילים לנשים במחירים מיוחדים.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *