איך לתכנן מסיבת רווקות מושלמת?

כל חברה טובה תעשה מה שביכולתה על מנת שמסיבת הרווקות אותה היא מארגנת תהיה מושלמת. עכשיו כידוע, ארגון מסיבת רווקות אינו מהווה כמשימה קלה – בכל זאת, יש לבחור בלוקיישן המתאים, את ההפעלה המתאימה, את האוכל, השתייה – וכל זה במסגרת תקציב אשר נקבעת מראש ואמורה להיות מוסכמת על ידי כל המשתתפות.
יחד עם זאת, הקפדה על תכנון מסודר ועבודה בשלבים, יכולה לסייע במידה רבה בהצלחת המשימה.

להכין צ’ק ליסט למסיבת רווקות

בכדי להבטיח שתכנון מסיבת הרווקות יתבצע בצורה הטובה ביותר, ושבזמן אמת לא תגלו ששכחתן פרטים חשובים, ההמלצה היא לכתוב תחילה סוג של צ’ק ליסט אשר כולל את כל הפעולות אותן אתן צריכות לעשות בהליך ארגון מסיבת הרווקות.


הקמת קבוצת וואצאפ למסיבת רווקות

בשלב הבא, חשוב להקים קבות וואצאפ אשר כוללת את כל המשתתפות במסיבת הרווקות ולהתחיל לשתף אותן בהליך הארגון. כדאי לתכנן תקציב מראש ולבקש מהן את סכום הכסף הרלוונטי – יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שחלק מהבנות יגלו התנגדות ובמקרה כזה, יש להתחשב הן ולעבוד עם תקציב שאולי יהיה מעט נמוך יותר ממה שתכננתן בהתחלה – זה אומנם לא מצב אידיאלי אבל עם יצירתיות ומקוריות תוכלו לתכנן מסיבה חווייתית וייחודית גם בתקציב לא גבוה.


בחירת לוקיישן מעולם התוכן של הכלה

ובכן, יש כלות שמסיבת הרווקות המושלמת בעבורן תהיה בבריכה מפנקת או בבריכה ספא ויש כאלה שיעדיפו קמפינג בטבע.
בכל מקרה, בעת בחירת הלוקיישן חשוב להתחשב בעולמות התוכן ובסגנון החיים של הכלה – בכל זאת, המטרה של מסיבת הרווקות היא ליצור עבורה חוויה בלתי נשכחת.
יחד עם זאת, בבחירה יש גם לקחת בחשבון את ההעדפות של שאר המשתתפות ואת גובה התקציב אשר יוקצה למטרה – כאמור, הלוקיישן היא רק הוצאה אחת מתוך רבות. 

“התוכן הוא המלך” – הפעלה למסיבת רווקות

בסופו של דבר, להפעלה או לתוכן של מסיבת הרווקות יהיה את התפקיד החשוב ביותר במסיבה – אלא אם כן הלוקיישן אותו בחרתם אמור לספק את התוכן כמו במקרה של מסיבת רווקות בספא.
בעידן האינטרנט תוכלו להיחשף בצורה קלה ופשוטה למגוון רחב של מפעילים למסיבות רווקות – כדאי להשקיע קצת זמן בהליך החיפוש, על מנת להבטיח שתבצעו בסופו של דבר את הבחירה הטובה ביותר. 

אוכל ואלכוהול במסיבת רווקות

את ההחלטות לגבי האוכל ולגבי האלכוהול תוכלו לקבל בהתאם לסכום הכסף שנשאר ברשותכן אחרי ששילמתם על המקום ועל ההפעלה. במידה ותגלו שלא נשאר לכם תקציב, תמיד קיימת האפשרות להכין רשימת מאכלים ומשקאות ולבקש שכל אחת מהבנות תכין משהו או שתביא שתיה.

אווירה למסיבת רווקות

לאביזרים וכלים מיוחדים (המותאמים באופן פרטני למסיבת רווקות) כמו גם למוזיקת רקע מגניבה, יכולים להיות לא מעט השפעה על הצלחת המסיבה ולכן, כדאי להשקיע קצת זמן ומחשבה על כל אותם הפרטים הקטנים והמשפיעים. 

מתנות קטנות למסיבת רווקות

מכיוון שחתונה של חברה טומנת בחובה הוצאות כספיות לא קטנות – בכל זאת, יש את ההשתתפות במסיבת הרווקות, יש את המתנה לחתונה ולפעמים יש גם טקס חינה (שגם לו צריך להביא מתנה). מהסיבה הזאת  טקס המתנות של מסיבת הרווקות הוא לא חובה – אבל הוא בהחלט יכול להוות תוספת למסיבה.
המתנות יכולות להיות מגוונות ובטווח מחירים רחב ולנוע בין הלבשה תחתונה עד מייקאפ..
אפשרות נוספת היא להגדיר תקציב מקסימאלי לנושא המתנות – כך שכל אחת תביא מתנה צנועה ואולי תשקיע יותר דווקא בברכה.  

אז זהו, הסתיימה עבודת ההכנה ועכשיו רק נשאר לחכות למסיבה ולצפות מהצד בנחת בכלה הנרגשת ובהנאה הגדולה של כל אותן בנות אשר לוקחות חלק באותה המסיבה. 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *