איך לבחור מצלמת אבטחה לבית?

הבית שלנו הוא מקום המפלט שלנו, המקום שמאכלס את רכושנו היקר ביותר, וחשוב מכך בהרבה – נועד להגן עלינו ועל יקירינו מפני סכנה. מסיבות אלו עולה באופן טבעי הרצון להגן על הבית שלנו, ומצלמת אבטחה איכותית היא דרך מצוינת לעשות זאת.
יחד עם זאת, בבחירת מצלמת אבטחה לבית ההיצע הוא ענק והמבחר עשוי לבלבל. אל דאגה – המדריך שלפניכם יעשה לכם סדר בפונקציות הקיימות ויעזור לכם להבין איזה סוג של מצלמת אבטחה תמלא את הצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר. המשיכו לקרוא ובחרו את המצלמה הטובה ביותר לבית שלכם.
 
קווית או אלחוטית?
אחת הבחירות שתתבקשו לקבל בקניית מצלמת אבטחה לבית היא בין מצלמה קווית לאלחוטית. מצלמה אלחוטית אמנם נשמעת כמו אפשרות מתקדמת ומשוכללת יותר, ועם זאת אנשי המקצוע ממליצים לדבוק במצלמות הקוויות בשלב זה. הסיבה לכך היא שחיבור ה-WIFI של המצלמות האלחוטיות הוא פגיע ועלול להשתבש בשל בעיות בקליטת האות, ובכך להחמיץ לגמרי את המטרה של מצלמת האבטחה.
 
שידור בזמן אמת – כן או לא?
האם חשוב לכם לדעת מה מתרחש בבית בזמן אמת? אם כן, תשמחו לדעת שהאפשרות הזו קיימת במצלמות אבטחה כיום, שחלקן כוללות אפשרות לשידור מרחוק באמצעות האינטרנט, לצפייה במחשב או אפילו דרך הסמארטפון.
 
צילום בתנאי לילה
הפונקציה הזו חשובה במיוחד במקרים בהם המצלמה מיועדת לחלק החיצוני של הבית, שכמות האור בו נוטה להיות מועטה, אך היא יכולה להתאים גם לפנים הבית, למשל לחדר התינוק או לכניסה לבית בשעות הלילה. מצלמות פשוטות שאינן כוללות את האפשרות הזו יצלמו בלילה באיכות נמוכה מאוד והסיכוי הוא סביר שלא יביאו לכם תועלת בתיעוד המתרחש לאחר שהשמש שוקעת.
 
מצלמה נסתרת
לעתים אנחנו מעוניינים לתעד את המתרחש בבית שלנו בצורה שאינה גלויה לעין, למשל במקרים בהם ישנם מטפלים או בעלי מקצוע אחרים ששוהים בביתנו ואנו מרגישים צורך לפקח על פעילותם. בעוד שמצלמות גלויות מהוות אמצעי הרתעה מוצלח, מצלמות נסתרות עושות את הפעולה ההפוכה ויוצרות את האשליה כי החלל המצולם אינו נמצא תחת מעקב. המצלמות הללו אינן יקרות יותר בהכרח, אך יש לקחת בחשבון שההתקנה שלהן מסובכת יותר ועלותה גבוהה יותר בהתאם.
איכות צילום גבוהה
אם בעבר כל מצלמות האבטחה היו מפיקות תמונה מגורענת באיכות נמוכה מאוד, המצב היום הוא שונה לגמרי. כיום ניתן למצוא בשוק מצלמות אבטחה בעלות רזולוציה גבוהה במיוחד, המצלמות תמונה חדה במיוחד שמאפשרת בין השאר זיהוי פנים ופרטים קטנים אחרים, פונקציה שיכולה להתגלות כמועילה במיוחד במקרים של פריצה לבית למשל.
לסיכום, לפני שתבחרו איזו מצלמת אבטחה לקנות לבית, עצרו וחשבו על הצרכים שלכם: האם תרצו שהמצלמה תשמש כאמצעי הרתעה, או להיפך – שתהיה נסתרת מהעין כדי לא להסגיר את קיומה? האם המצלמה שלכם תצטרך לספק את הסחורה גם בתנאי חושך? האם אתם צריכים לדעת מה מתרחש בבית בזמן אמת, או שמא תיעוד מספיק לכם? לאחר שעניתם על השאלות החשובות הללו, אתם יכולים לרכוש מצלמת אבטחה בראש שקט. להזמנה היכנסו לקטלוג מצלמות אבטחה לצפייה מרחוק לבית ולחצר.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *