איך לבחור חזיה נוחה שמתאימה לך? טיפים באדיבות Comfort Wear


comfort_932x110_fr03 

בסקרים  שיווקיים הנערכים מפעם לפעם  מתגלה נתון מדהים: קרוב ל80% מהנשים שמשתתפות במדגם מודות שהן לובשות חזייה שאינה מתאימה להן.

חזייה היא מוצר בסיסי  יומיומי חיוני לרב הנשים , שמסתבר שלא תמיד יודעות כיצד לבחור חזייה המעניקה תמיכה, ונוחות בהתאמה.

בבחירת חזייה, ראשית יש להבין את אופן קביעת המידות בחזיות: על כל חזייה מופיעים שני נתונים- אות ומספר.  האות מציינת את גודל גביע החזייה, כשהאות A היא מידת גביע קטנה, והאות D היא מידת גביע גדולה.  אולם מכיוון שהחזה נמדד באופן תלת מימדי, המדידה השנייה בכל חזייה היא מדידת היקף החזה- מעל או מתחת לחזה, ומציין את אורך הרצועה בסנטימטרים. לדוגמא חזייה במידה B75 – היא גודל גביע בינוני והיקף חזה של 75 ס”מ.   מכיוון שמבנה החזה אינו מבטיח שגודל הגביע זהה להיקף החזה- ניתן להשיג את גדלי הגביעים בהיקפים (אורכי רצועות ) שונים: לדוגמא:  חזיות לחזה בינוני יהיו בהתאמה במידות B75, B80,  B85  וכ”ו.

למרות שכל יצרני החזיות נוהגים לצרף למוצריהם טבלת מידות, קיימים הבדלים- לעיתים קטנים אך מהותיים – בין סוגי חזיות שונות למידות שלהן. מידה שתתאים לך בחזיית ספורט- עלולה שלא להתאים במידה ואת רוכשת חזיית פוש-אפ. ולכן, חשוב לדעת את המידה שלך, אולם הדרך הטובה ביותר להתאים לך חזייה תהיה כמובן מדידה שלה בעת הרכישה. כדאי למדוד כמה מידות קרובות זו לזו של דגמים שונים, בכדי למצוא את המתאימה ביותר.

קיימים סוגים רבים של חזיות, המותאמות בגזרתן לפריטי הלבשה שונים. בבחירת חזייה, חשוב אם כן גם להתאים את סוג החזייה- לאופן בו את מתלבשת, ולפריטי המלתחה האישית שלך.

בדרך כלל רב הנשים מחזיקות מספר חזיות, המתאימות לבגדים שונים.

יש לזכור שמידת החזייה שמתאימה לך- עלולה להשתנות בין סוגי החזיות בגזרות השונות, ולכן יש להקפיד ולמדוד ולהתאים כל סוג חזייה בנפרד.

סוגי החזיות לדוגמא :

חזיית ספורט-  מתאימה כחזייה ראשונה לנערות, וגזרות הספורט המתוחכמות יותר מתאימות לעוסקות בספורט באופן קבוע ומקצועי: מטקסטיל אלסטי שמנדף זיעה, נטול צלעות מתכת התומך בגב ובחזה בעת הפעילות הספורטיבית.

גוזייה- הכלאה בין גופייה לחזייה- מתאימה למתבגרות בתור החזייה הראשונה , לבעלות חזה קטן, ומשמשות גם כבגד שינה נוח, גם בזמן היריון והנקה.

חזיית פוש –אפ-  דוחק את השדיים למעלה, ולעיתים גם מרופדת בכדי להעניק מראה של חזה גדול יותר.

חזיית סטרפלס- חזייה נטולת רצועות ללבישה עם חולצות או שמלות בעלות מחשופים

חזיית הריון והנקה-   חזייה המותאמת לשינויי הגודל שעובר החזה בעת ההיריון ותקופת ההנקה. כמו כן- בכדי להתאים להנקה בנוחות- החזייה בעלת פתיחה קדמית לשליפת השד להנקה, וכמו כן בעלת ריפוד ומידוף למניעת היווצרות כתמי חלב מבעד לבגדים.

חזיית פרוטזה- המותאמת לנשים שעברו כריתת שד.

לפי מה נקבעת החזייה המתאימה לך ביותר?

ראשית, יש לוודא שהחזייה נוחה על הגוף: מונחת בנוחות, אינה צובטת את העור, אינה צמודה או רפויה מידי, ורצועת החזייה מונחת על הגב- ואינה ננעצת בתוך העור, ופוצעת אותו.

בכדי לבדוק ביעילות בעת המדידה האם החזייה מתאימה לך- מומלץ להקפיד על שלושת השלבים הבאים:

1. לאחר רכיסת החזייה– הטי את החזה קדימה ו”נענעי” אותו קצת, באופן שימרכז את החזה. כעת התיישרי בעדינות, ובדקי במראה כיצד החזה יושב בתוך החזייה. שימי לב שהגביע אינו קטן מידי- ומכסה את כל החזה, ולחליפין שאינו גדול מידי- ויוצר כיסי אוויר, שיראו בבולטות מתחת לבגדים.

2. הרימי את שתי הידיים גבוה לצידי הראש. במידה והחזייה אינה מתאימה לך- תרגישי זאת מייד: אם הרצועות לוחצות, אם החזה “נופל” מהגביעים, אם הרצועות נפתחות….סימן שאת מודדת את החזייה הלא נכונה.

3. לאחר לבישת החזייה– לבי מעליה חולצה צמודה- שתראה באופן הברור יותר את האפקט מתחת לבגדים: המטרה היא למצוא חזייה שמעניקה צללית מראה חלקה ומחמיאה, ושהרצועה אינה גורמת לעודפי שומן בולטים מסביב לרצועה ובבית השחי, וכמו כן שהחזה אינו נפול ומרוח על הבטן .

העיקרון החשוב ביותר שיש לזכור בעת רכישת והתאמת חזייה: מידות הגוף משתנות כל הזמן עקב שינויי הורמונים,שינויי גיל, דיאטות, מעברים שעוברים על הגוף לפני ואחרי לידה- ולכן יש לקחת בחשבון שמידת החזייה שלך תשתנה באופן תדיר.

בכדי למנוע מפח נפש מרכישות שאינן מתאימות לך- יש לזכור למדוד ולבדוק כל חזייה בכל גזרה  ולוודא שהיא מתאימה, נוחה, ומחמיאה לך, בזמן הרכישה.

קולקציית החזיות של COMFORT WEAR לשנת 2013:

 

Comfort Wear –  היא יצרנית איכותית ומובילה עולמית בעיצוב פתרונות ייעודיים להלבשה תחתונה ייחודית לתקופת ההיריון. החברה שהוקמה בשנת1965 מונחה על ידי תקני האיכות הגבוהים ביותר , תוך כדי הקפדה על כל פרט, וגימור מושלם המעניק צללית טבעית לגוף.
קולקציית התחתונים וחזיות ההנקה ייעודיות להריוניות וליולדות מעוצבות בשלל צבעים וסגנונות, המתאימים לכל טעם, ולכל משאלת לב. העיצוב המיומן, הגזרות המתוחכמות והגימורים המוקפדים מאפשרים לך ליהנות ממגוון פתרונות של פריטי הלבשה תחתונה נוחים, רכים, ומחמיאים לגוף המשתנה יומית  בכל שלבי ההיריון ולאחריו.
 אנו בקומפורט וור  מחויבים להעניק לך יופי משולב בנוחות שתוכלי ליהנות ממנו בעת השינויים הגדולים המתרחשים בגופך.
COMFORT