איך לא לבאס את הגננת או המורה עם מתנה לסוף שנה ואיך לצאת מזה בקלות

איך לא לבאס את צוות הגן עם מתנה לסוף שנה לגננת או מתנה לסוף שנה למורה ?
מתנה למורה, מתנה לגננת, מתנות סוף שנה, שוב הכאב ראש הזה. שופרסל פותרים לכם את הדילמות וחוסכים לכם זמן עם גיפט קארד מיוחד ומפנק שתקף ל-90 רשתות שונות!

איך לא לבאס את הגננת עם מתנה לסוף שנה לגננת?
הנה שוב הגיע הרגע הזה שבו ההורים של ילדי הגן או בית הספר וגם אם הילד שלכם עם מטפלת פרטית – זה הזמן להגיד תודה ולפרגן לה עם מתנה מפנקת.
ובינינו, אנחנו לא באמת מכירות את הגננת או המורה של הילדים שלנו, וזו משימה לא פשוטה בכלל לבחור עבורה מתנה לסוף שנה , במיוחד כשאנחנו צריכים בדרך כלל לבחור מתנה למורה בתקציב נמוך של 10-20 שקלים מכל ילד.
ואם הילדים שלכם בגן פרטי ולרוב חלק מההורים לא ממש משתפים פעולה עם הליך הגבייה למתנות סוף שנה, אז אתם עשויים למצוא את עצמכם בבעיה לא פשוטה.
כי מצד אחד אתם רוצים להביא מתנה לגננת או למורה שהיא מכובדת ויפה, ומצד שני אין לכם תקציב גדול מדי.
שופרסל חשבו על כל נושא מתנות לסוף שנה ועל מתנה מיוחד למורה ולצוות הגן ועכשיו אפשר לתת מתנה סופר פרקטית ושימושית – כרטיס גיפט כארד עם ברכה מיוחדת שאותו אפשר לרכוש בכל אחד מסניפי שופרסל  או מנטה – גיפטקארד שופרסל .
נכון שזה לא משהו אישי ומפנק, אבל בינינו , גיפט קארד זו מתנה שכל אחד ישמח לקבל ולהשתמש בו לצרכים שונים במיוחד כשהגיפט כארד של שופרסל תקף ל-90 רשתות שונות שבהן המורות יוכלו לרכוש לעצמן מתנה מפנקת כמו שהן אוהבות ורוצות – בגדים , תמרוקים, נעליים, ומה שבא להן.
במיוחד עכשיו, רגע לפני החופש הגדול כשרוב אנשי החינוך – המורות והגננות – הן גם אמהות וגם להן יש ילדים בבית שיוצאים לחופש הגדול, אז כרטיס גיפט קארד של שופרסל בהחלט יהיה שימושי למימוש איך שמתאים להן..
ובינינו, עם המשכורות של משרד החינוך, יש לי לא מעט חברות שהן מורות או גננות שישמחו לקבל מתנה כזו במקום עוד מתנה שנקנתה כדי לצאת ידי חובה ורוב הסיכויים שהן יעבירו אותה הלאה..
אז רגע לפני שאתם שוברים את הראש, כנסו ללינק :
גיפטקארד שופרסל
 
את הגיפטקארד של שופרסל ניתן להשיג בסניפי שופרסל או בחנויות מנטה.
תוכלו להטעין אותו בכל סכום שתרצו, לבחור את העיצוב המיוחד שאהבתם שיש בו גם ברכה משמחת, לארוז בקופסה ולתת כמתנה..
סופשנה שמח!