בלי למהר לשלוף דרכונים: חופשה בכיוון צפון

b

חושבים על חופשה מפנקת וזריזה כדי לחדש את האנרגיות? אל תמהרו לשלוף את הדרכונים, לפעמים כל מה שצריך כדי לשבור מעט את השגרה זה לצאת לחופשה ישראלית בדיוק באווירה הנכונה. רשמו לפניכם את המדריך לחופשה הצפונית שתטעין לכם היטב את המצברים.

צעד ראשון: לבחור יעד
כידוע, אזור הצפון הנפלא שלנו מציע מבחר יעדים אטרקטיביים לחופשה, החל ממלונות בוטיק אינטימיים ועד למלונות מסוג הכל כלול. כאן נתמקד בשני יעדים נגישים ומומלצים במיוחד: חופשה במלונות טבריה וחופשה במלונות חיפה.
בטבריה ובחיפה מגוון מלונות בסגנונות נופש שונים, בין אם תרצו לקפוץ לסוף שבוע זוגי רומנטי או לקחת את כל המשפחה. עליכם רק להחליט על ההרכב עימו אתם נוסעים ובהתאם לבחור את היעד והמלון.

צעד שני: לבחור את הלוקיישן של המלון
בצפון מומלץ לחפש מלון בחיפה הממוקם על הטיילת וחוף הים ומציע נוף מרהיב מהחדרים, מתחם ספא מפנק, חדרים נעימים וקולינריה עשירה ומגוונת. חיפה מאד רומנטית ויפיפייה, כך שאם אתם מתכננים נופש זוגי, כדאי לספר לאפליקציית וויז שלשם פניכם מועדות.

ואם במקרה אתם סקרנים לגבי אזור הכנרת, גם שם יחכו לכם מלונות בטבריה לחופשה רומנטית מושלמת דוגמת מלונות בוטיק יוקרתיים. כדאי לוודא שמלון הבוטיק שלכם בטבריה ממוקם בקרבת הכנרת ומציע חופשה יוקרתית ומפנקת במיוחד באווירת הכנרת.

צעד שלישי: לחפש דילים טובים
לאחר שהחלטתם סופית באיזו עיר אתם רוצים לנפוש ובאיזה סוג של חופשה, תוכלו בעצם להתחיל בחיפוש הדילים ולמקד אותו בהתאם.

הספונטניים מבינכם יוכלו לחפש דילים של הרגע האחרון ולמצוא את עצמם בחופשה מהיום להיום או מהיום למחר במחיר משתלם במיוחד.

במקרה שאתם יותר אוהבים לתכנן, תוכלו כמובן למצוא דילים מעולים לא פחות ולהספיק לארוז בנחת ובשלווה עד שיגיע המועד המיוחל של החופשה לה ציפיתם.

צעד רביעי: לא לוותר על אטרקציות
לאחר שכבר מצאתם את הדיל המתאים  לכם ביותר, כדאי לחפש ולבדוק אילו אטרקציות ניתן לשלב בחופשה הצפונית המפנקת שלכם, בין אם בחרתם לנפוש בטבריה או בחיפה.

בשתי הערים הנפלאות תוכלו למצוא מוקדי בילוי, מסעדות ייחודיות, פארקים, מסלולי טיולים, קניות ושווקים, מרכזי תרבות ואינספור חוויות המותאמות הן לזוגות והן למשפחות עם ילדים בגילים שונים.
זה הזמן להיכנס לאינטרנט ולחפש אטרקציות בעיר אליה אתם מתכננים להגיע ולבדוק האם נדרשת רכישת כרטיסים מראש ואפילו האם מתוכנן פסטיבל מעניין בדיוק בתאריך בו אתם מגיעים. אולי תופתעו.

צעד חמישי: להקשיב לגוף ולנפש
לאחר שתגיעו למלון ותבצעו צ’ק אין, תתפנקו בארוחות, תצאו לטיולים ותספגו את כל החוויות בטבריה או בחיפה, אל תשכחו שאתם בעצם בחופשה ושהגעתם גם לנוח. נצלו את השלווה, הזמינו לעצמכם עיסוי במתחם הטיפולים של המלון ושחררו את כל המתחים והעומס שבא לידי ביטוי בכל ימות השבוע.
אתם בהחלט ראויים לזה.
חופשה נעימה!


קרדיט לתמונות: רשת מלונות פתאל

 

 

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *