פארקי שעשועים באירופה: חמשת הפארקים הטובים ביותר לילדים ולמבוגרים

b

מי לא אוהב לבקר בפארק שעשועים טוב? כזה שיגרום לאדרנלין שלנו לזנק, עם אווירה קסומה שתחזיר אותנו לילדות. אירופה מציעה מבחר עצום של פארקי שעשועים וגם כמה מהפארקים הטובים ביותר בעולם.

לפעמים זה קשה לבחור מברוב האפשרויות הרבות, אז החלטנו לעשות לכם קצת סדר ולסכם לכם את פארקי השעשועים הטובים ביותר באירופה – לגזור ולשמור לפעם הבאה שאתם מתכננים טיול עם הילדים או לבד באירופה.

דיסנילנד פריז

כשמדברים על פארקי שעשועים באירופה, אי אפשר להימנע מלציין את דיסנילנד (שכונה בעבר יורודיסני). פארק דיסנילנד בפריז הוא אחד הפארקים האהובים ביותר בעולם ובאירופה. פארק השעשועים הממוקם ממש מחוץ לפריז, צרפת, מציע קסם לילדים ומבוגרים כאחד. כשנכנסים לעולם של דיסני מגלים אטרקציות אייקוניות כגון טירת היפהפייה הנרדמת, שודדי הקאריביים והר החלל.

בנוסף בפארק תוכלו לפגוש דמויות אהובות כמו מיקי מאוס, סינדרלה ובאז שנות-אור. עם מתקנים מרגשים, הופעות חיות ואוכל טעים, דיסנילנד מבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. אם אתם מתכננים טיול לדיסנילנד כדאי לכם לקרוא על המלונות המומלצים בדיסנילנד על פי אתר לגלות את פריז.

גני טיבולי

גני טיבולי בקופנהגן, דנמרק, הוא פארק שעשועים כיפי גם לילדים וגם למבוגרים. גני טיבולי (Tivoli Gardens) ידועים באווירה הקסומה ובקסם ההיסטורי שלהם, ומציעים שילוב ייחודי של בידור ורוגע.

גני טיבולי הוא אחד מפארקי השעשועים העתיקים ביותר בעולם והוא מלא בבמגוון של מתקנים הכוללים רכבות הרים, קרוסלות, מכוניות מתנגשות ועוד המון. הפארק מפורסם גם בזכות הגנים המעוצבים והאגם הציורי שלו המספקים סביבה שלווה בין האטרקציות המרגשות.

יתר על כן, גני טיבולי מארחים קונצרטים רבים, מופעי בלט ואירועי תרבות אחרים לאורך כל השנה, מה שהופך אותו למקום מצויין לבילוי ופנאי.

פורט אוונטורה

פורט אוונטורה הממוקם בסאלו, ספרד, הוא פארק השעשועים המושלם למי שמחפש ריגושים בכל הגילאים. אתר נופש זה כולל שלושה אזורים עיקריים: פארק פורט-אוונטורה (PortAventura Park), פארק המים קאריבה (Caribe Aquatic Park) ופרארי לנד (Ferrari Land).

פארק פורט-אוונטורה מכיל מגוון רחב של רכבות הרים מלהיבות, כולל חאן הדרקון האיקוני ושאמבאלה, המתגאה ברכבת ההרים הגבוהה ביותר באירופה. עבור אלה המחפשים קצת להתרענן – פארק המים קאריבה (Caribe Aquatic Park) מציע מגוון של מתקני מים ומגלשות.

עבור חובבי הרכב, פרארי לנד היא חלום. הפארק המתמקד בפורמולה 1 עם מתקנים מלהיבים כמו Red Force, המאיץ מ-0 ל-180 קמ”ש תוך 5 שניות בלבד.

אפטלינג

אפטלינג (Efteling), הממוקם בהולנד, הוא פארק שעשועים בסגנון אגדות שיוביל אתכם לעולם קסום. עם האווירה הקסומה והאטרקציות המקסימות שלו, זה באמת מקום לילדים ומבוגרים כאחד ליהנות.

אפטלינג מתגאה במגוון רחב מתקנים מיוחדים הכוללים רכבות הרים כמו Baron 1898 ו- Joris en de Draak.בנוסף, תוכלו לחקור את אזורי הנושא המעוצבים כגון יער האגדות או דרומבלוכט (Droomvlucht). הפארק ידוע גם בזכות מופעי הבידור החיים וההופעות התיאטרליות שלו.

אלטון טאוורס

היכונו להרפתקה מלאת אדרנלין באלטון טאוורס, פארק השעשועים האולטימטיבי בבריטניה. עם מעל 40 מתקנים ואטרקציות, פארק זה הוא ביקור חובה למחפשי ריגושים בכל הגילאים. הכינו את עצמכם לרכבות הרים שיעצימו לכם את הדופק כמו The Smiler, Oblivion ו-Nemesis, שבטוח ישאירו אתכם חסרי נשימה.

לחוויה ייחודית, בקרו בצינוק מגדלי אלטון, שם תפגשו שחקנים חיים וסיפורים מפחידים. אל תפספסו את טיולי המים ואטרקציות ידידותיות למשפחות כמו CBeebies Land, המיועדת למבקרים צעירים.

הפארק כולל גם את גני אלטון טאוורס (Alton Towers Gardens) הקסומים, בהם תוכלו להירגע וליהנות מהסביבה היפה.

גרדלנד

גרדלנד הממוקם באיטליה הוא אחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה. עם מעל ל-40 אטרקציות הכוללים רכבות הרים, מתקני מים ומופעים חיים, יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו. אחד המתקנים הפופולריים ביותר בפארק הוא ‘Raptor’, רכבת מסעירה שמגיעה למהירות של עד 55 מייל לשעה.

למי שמחפש חוויה רגועה יותר, ‘הטורנדו הכחול’ מציע חווית רכבת הרים הפוכה ייחודית. Gardaland כולל גם אזורי נושא כמו ‘ממלכת הפנטזיה’ ו’ארץ ההרפתקאות’, אשר מוסיפים להתרגשות הכללית ולאווירה של הפארק. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר Gardaland וליצור זיכרונות בלתי נשכחים!

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *