מתקשרת מומלצת – דפנה ביסמוט – ייעוץ תקשור פרונטלי וניתן גם תקשור און ליין , מתקשרת בטלפון לפתרון בעיות ומצבים בחיים

2

תכירו את דפנה ביסמוט, מתקשרת מומלצת.

לעיתים תכופות אנחנו נמצאים בצומת דרכים חשובה בחיינו או בדילמה קשה בחיינו: לדוגמא בתחום הזוגיות – האם להשאר או לעזוב מערכת יחסים, האם להתגרש, האם להתחתן, האם לעשות שינוי מהותי בחיים שלנו ולעבור דירה או לעיתים למדינה רחוקה או האם ללכת על הצעת עבודה מדהימה שתדרוש מאיתנו סוג של הקרבה.

במצבים כאלו מומלץ לפנות לייעוץ עם מתקשרת כמו דפנה.

 


מה זה תקשור?

מתקשרים הם אנשים עם יכולות רוחניות, אינטואיציה גבוהה ויכולת חיבור אנרגטית למימדים אחרים של יישויות רוחניות שמרבית האנשים לא יכולים לראות , לשמוע או להרגיש.

יכולת תקשור במרבית המקרים היא תכונה מולדת ורוב המתקשרים ישתפו אתכם כי כבר מילדות הם פשוט “ידעו” דברים בצורה שונה , הם הרגישו ולפעמים ראו וקלטו מה עומד לקרות או קיבלו מסרים עבור אנשים שלפעמים הם בכלל לא מכירים.

מתקשר מקצועי תמיד יבקש רשות מהאדם שמולו לקרוא אותו ולבקש לקבל עבורו מידע, ולפעמים יש מקרים בהם המתקשרים משמשים כסוג של צינור להעברת מידע והם יקבלו מסר לגבי אדם מסויים גם מבלי לבקש את רשותו, וזאת מאחר והמדריכים של אותו האדם יבקשו להעביר לו מסר דרך מי שאפשר.

למידע נוסף וקביעת שיחת תקשור לחצו כאן >>


תקשור עם ישויות ואינטואיציה וקול פנימי

לכל אחד מאיתנו , בין אם אנחנו יודעים, רואים, או מרגישים זאת, יש מדריכים רוחניים, מעין ישויות אור ששומרות עלינו, מכוונות, מדריכות ומלוות.

כמה פעמים קרה לכם שעמדתם לצאת לאיזה מקום, או לפגוש מישהו ואיזה קול פנימי עשה לכם כיווץ בבטן עם תחושה חזקה שזה לא נכון לכם לפגוש את אותו אדם או לעשות את הפעולה שרציתם? זו האינטואיציה שלנו שמכוונת על ידי ההדרכה הפנימית.

תקשור זו למעשה פעולה שבה המדיום, המתקשר, מתחבר למרחב האנרגטי של המטופל ומתחבר לישויות שמלוות אותו ומקבל עבורו מסרים בצורה שהיא לרוב ברורה והוא יודע לתרגם אותה למטופל בצורה שתהיה מובנת לו.


דפנה ביסמוט מתקשרת מומלצת

 

דפנה ביסמוט היא מתקשרת שפיתחה את יכולות התקשור שלה לרמה מאוד גבוהה והיא עוזרת לאנשים עם מגוון בעיות וצמתים בחיים באמצעות שימוש במספר כלים במהלך שיחת תקשור שאותה ניתן גם לעשות באמצעות פגישות ייעוץ בתקשור פרונטליות או בשיחת תקשור טלפוני בנייד או אפילו תקשור בכתב.


איך דפנה מתקשרת?

כל מה שצריך לתת לדפנה עבור פגישה/שיחת ייעוץ בתקשור הוא השם המלא של המטופל ותאריך ההלידה ואז היא מתחברת לחלק של הנשמה הגבוהה שלו שנמצא בעולם הנשמות. כאשר היא מחוברת למקום הזה, היא יכולה לכוון את האדם למקום אליו הוא צריך להגיע, לייעץ ולתת לו מסרים שהוא צריך לקבל.

את המסרים מעבירות נשמות אור ומדריכים רוחניים שיכולים להיות גם נשמות של בני משפחה או חברים שנפטרו, או נשמות של צדיקים.

כאשר אדם צריך לקבל מסר מסויים , בדרך כלל הוא ירגיש מעין דחף פנימי בלתי נשלט לקבל ייעוץ בתקשור, או שאיכשהו יווצר מצב שבו הוא יגיע לכתבה מסויימת (כמו למשל הסיבה שהגעתם לכתבה הזו), או יקבל המלצה מחבר ומשהו פנימי יגרום לו להרגיש שהוא צריך לקבל את הייעוץ וההכוונה.

חשוב לבחור במתקשר שעוסק בתחום כבר שנים רבות, עם ניסיון ועם המלצות ותסמכו תמיד על תחושת הבטן שלכם אם זה האדם שנכון לכם  ואכן דפנה היא מתקשרת ומדירכה רוחנית בעלת ניסון רב בתחום הרוחני מעבר לעובדה שהיא מנהלת את צומת רוחניות המכללה ללימודי רוחניות https://blog.parpareem.com/הפריזמה-הזוגית/באזור השפלה.
מעבר לכך שפתחה שיטות מדהימות כגון שחזור החיים, סנכרון החיים והפריזמה הזוגית

למידע נוסף וקביעת שיחת תקשור לחצו כאן >>


איזה מסרים מתקבלים בתקשור?

המסרים שמתקבלים בתקשור הם בדרך כלל מסרים שהנשמה שלנו צריכה לקבל והם נכונים לאותו רגע נתון ומשקפים את הפוטנציאל נכון לעכשיו והמסר שנקבל, יהיה נכון לנו לרגע הזה וייתכן והוא לא יחזה את העתיד בצורה מדוייקת, אבל הוא כן יגרום לנו לפעול ולשנות משהו בהתנהגות שלנו ולכוון אותנו למקום שבו אנחנו צריכים להיות.

חשוב לסמוך על ההדרכה הזו שאולי לפעמים תשמע לנו קצת לא הגיונית או אולי לא נכונה, אבל הגישה של רוב המתקשרים גורסת כי אנחנו מקבלים את המסר שנכון לנו לקבל כדי שזה יפעיל טריגרים מסויימים בתוכנו.

דפנה ביסמוט עורכת פגישות תקשור או שיחות תקשור שבהן היא פשוט קוראת את המטופל, יודעת את מצבו, את הקונפליקטים הפנימיים והחיצוניים בחיים שלו והיא יודעת לתת לו את המידע שהוא צריך לקבל עם טיפים שיאפשרו לו לממש את הפוטנציאל שלו בהתחשב בנסיבות בצורה טובה יותר.

כמו כן, דפנה היא גם מטפלת רוחנית בטכניקות שונות שמאפשרות לה ללוות את המטופלים בתהליכים שונים בחיים כגון :מציאת זוגיות, פוריות, שינוי קריירה, גירושין, מעבר מגורים ושינויים מהותיים בחיים, לשחרר חסמים מגלגולים קודמים ולעזור לפתור עניינים קארמתיים הקשורים בגלגולי נשמות, ובעצם היא עוזרת לאנשים לשחרר את החסמים האנרגטיים , הרגשיים והנפשיים בחיים שלהם.

למידע נוסף וקביעת שיחת תקשור לחצו כאן >>

או התקשרו עכשיו 054-4515930

  מתקשרת מומלצת


דפנה ביסמוט מסבירה מה זה תקשור ואיך זה עובד: