מה יקרה בעקבות השקת Priceless של מאסטרקארד בישראל?

b

Priceless, פלטפורמת הלייף סטייל של ענקית כרטיסי האשראי מאסטרקארד, זמינה כעת לכל מחזיקי כרטיס של החברה. 

יש לכם כרטיס מאסטרקארד בארנק? זה אומר שנפתחה עבורכם גישה בלעדית לחוויות בלתי נשכחות ברחבי הארץ. באופן דומה, גם תיירים שמבקרים בישראל יכולים כעת לחוות אותה בצורה ייחודית יותר מאי פעם.

מה זה Priceless?

באמצעות פרייסלס – אתר Priceless.com או אפליקציית Priceless, מאסטרקארד מתגמלת את לקוחותיה עם הנחות והצעות מיוחדות, בכל רחבי העולם. ישראל היא היעד האחרון שהצטרף לפלטפורמה, שעד כה הגיעה למדינות רבות בצפון אמריקה, אירופה, אסיה ואפריקה. 

בעקבות ההשקה, בעלי כרטיס מאסטרקארד יקבלו הזדמנות לחגוג את התרבות וההיסטוריה הייחודית של המדינה. בין שלל החוויות הזמינות: הרפתקה קולינרית בשוק התקווה, סיור מרתק בסמטאות ירושלים, סיור אמנות רחוב מלהיב בתל אביב, טעימות יין בגליל הצפוני וגם, סיור VIP “מאחורי הקלעים” במוזיאון אורי גלר, בהדרכתו של המדיום המפורסם.

פרטים על ההשקה

השקת הפלטפורמה המקומית הוכרזה במסיבת שנערכה בתל אביב. במסגרתה, יצרה מאסטרקארד שיר חדש בשיתוף האמן אופיר קותיאל (המכונה קותימן). השיר, והקליפ המצולם שלו, מבוססים על ה-DNA הקולי הייחודי של חברת כרטיסי האשראי (תאמינו או לא, זה לא השיר הראשון שלה). לצד זה, השיר מורכב מצלילים וסצנות שונות המגלמים את זהותה של ישראל, כולל צלילים חיים וסצינות שהוקלטו מהחיים האמיתיים. את השיר ניתן למצוא ביוטיוב, תחת השם The Sounds Of Israel (צלילי ישראל).

“Priceless.com מפגישה אנשים לרגעים מותאמים אישית שנבנו סביב התשוקות האוניברסאליות שלהם”, אמר ראג’ה רג’מאנר, סמנכ”ל השיווק והתקשורת הראשי של מאסטרקארד. “על ידי יצירת החוויות הללו, הצלחנו לבנות קשרים חזקים יותר, בלתי נשכחים ומתמשכים יותר עם הצרכנים שלנו, ואנו שמחים להוסיף את ישראל ל-35 היעדים הנוספים הזמינים באתר ובאפליקציה”.

נתונים על תיירות בישראל

כאמור, לא רק לקוחות מאסטרקארד הישראלים ייהנו מפרייסלס, אלא גם התיירים הרבים שמגיעים אלינו מכל העולם. אחת ממטרות החברה היא לעודד תיירות, וגם היא מבינה שישראל היא יעד מוביל עבור צרכנים המחפשים חוויות תרבותיות.

לרגל ההשקה, ערכה חברת האשראי מחקר לגבי המבקרים במדינה שלנו, וגילתה שבתוך ארבע שנים (בין מרץ 2019 למרץ 2023), עלה מספר המבקרים בכלל אתרי התיירות בישראל ב-27.2%. 

לסיכום

אם עוד אין לכם כרטיס מאסטרקארד – אולי זה הזמן לשקול הזמנה של אחד כזה. מלבד פרייסלס, לקוחות החברה נהנים כבר זמן רב מ’יום ההטבות הגדול’, אשר מגיע ב-10 לכל חודש. בימים אלה, כל מחזיקי הכרטיסים זכאים למגוון גדול של הנחות.

הנוכחות של מאסטרקארד בישראל משתרעת הרבה מעבר להשקה הטרייה של פלטפורמת הלייף סטייל. החברה משתפת פעולה עם ארגונים במגזר הציבורי והפרטי למען הכלה פיננסית, חדשנות דיגיטלית, אבטחת סייבר וקידום תיירות.

קרדיט תמונות – FREEPIK


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *