איך לקנות עגלות תינוק בחו”ל והאם זה משתלם? המדריך להזמנת עגלה באינטרנט

2

אחת השאלות היותר נפוצות שחוזרות על עצמן מהגולשים שלנו בטרנדי מאם, היא האם זה משתלם לקנות עגלה בחו”ל, כלומר להזמין באינטרנט ולשלוח לארץ ועד כמה זה באמת חוסך?
אז התשובה היא לא חד משמעית.
במהלך השנים האחרונות יצא לנו להתקל בעשרות סיפורים. חלקם מוצלחים יותר וחלקם מוצלחים פחות.
יש כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשחושבים על רכישת עגלת תינוק בחו”ל.
 
מחיר
רכישת עגלת תינוק מחו”ל משתלמת רק כאשר יש פער של 50% ומעלה מהמחיר בארץ וגם אז, לא תמיד מאחר ועל כל סכום שתשלמו עבור העגלה, תצטרכו להוסיף מע”מ בסך 18%. במרבית המקרים המחיר של העגלות , במיוחד כאשר מדובר במותגים המובילים והיקרים בארץ, יהיה בפערים גדולים. אם ננעלתם על עגלה מסוימת, כדאי לתכנן את הקניה מראש על מנת שתוכלו באמת לחסוך.
כשאנחנו אומרות לחסוך, אנחנו מתכוונות כמובן לסיילים. אחת לחודש וחצי חודשיים יש סייל שווה כזה או אחר, ואז תוכלו לראות עוד ירידת מחירים נוספת למרבית המוצרים בחנויות האונליין ברמה של 20-70%. תלוי על איזה סייל מדובר.
אם אנחנו מדברים על הבלאק פריידיי וסייבר מאנדיי למשל שאלו “ה” סיילים של השנה בארה”ב ומתרחשים אוטוטו, בסוף נובמבר, אז שווה לעשות קצת עבודת שטח ולחפש את הדגם של העגלה שאתם רוצים באתרים השונים, להכנס בימי הסייל אחרי שעשיתם את כל הבירורים ולהזמין.
הקניה בחו”ל יוצאת משתלמת כאשר קונים בצורה נכונה, מתכננים את הקניה ויודעים מתי להזמין וגם להיעזר בקוד קופון להנחה שיתן לכם עוד 10-30% (בשביל זה אנחנו כאן!) .
שילוח
בד”כ, כאשר מזמינים מוצר גדול מחו”ל כמו עגלה, צריך לדאוג לאיזושהי חברת שילוח שתטפל בנושא. אנחנו ממליצות על שילוח עם USHOPS שמאפשרים לכם שילוח של מרבית העגלות במחיר של כ-  140$ למשלוח אוירי (תוך -14-7 ימי עסקים בד”כ) . כפי שאתם שמים לב לסכומים הגדולים, הם מאוד מייקרים ומוסיפים סכום מכובד על מחיר העגלה בתוספת המע”מ.
אם אחד מכם נוסע בעצמו לחול, אפשר לקפל את העגלה כמזוודה ולהעביר אותה כחלק מהמטען שאיתכם, רק רצוי לוודא תחילה את הנושא מול חברת התעופה איתה אתם טסים (במיוחד כשטסים ללא תינוק).
 
תו תקן לעגלת תינוק בייבוא אישי מחול
אחת הבעיות שיכולות לצוץ בהזמנת עגלה מחו”ל או אפילו כאשר אתם מביאים אותה בעצמכם , היא בעית תו התקן. לפעמים המכס עושה בדיקות אקראיות למוצרים ויתכן ותבחרו להביא דגם של עגלה שלא נמצא בארץ או אפילו דגם שנמצא בארץ, ויחייבו אתכם להוציא תו תקן לעגלה במכון התקנים. אין כל כך נהלים ברורים וחד משמעיים בעניין, כך שייתכן מצב שבו תצטרכו להסתבך עם תו תקן בעת ההגעה של העגלה לארץ, דבר שהופך את כל העניין ללא משתלם.
 
מכס
לעיתים מסוימות המכס מחליט על דגימות מסוימות של מוצרים ופתאום הם יכולים להחליט שהמחיר ששילמתם עבור מוצר מסוים שהזמנתם מחו”ל הוא זול מדי, ואז להוסיף “קנס” על המוצר, כדי שישתווה למחיר בארץ. הקנס הזה יחד עם כל עלויות השילוח יכול לפעמים לעלות לכם הרבה יותר מאשר לקנות את העגלה בארץ.
ראינו תופעה דומה בתחום הפלאפונים לפני מספר חודשים כשהמכס החליט להוסיף מס בונוס על ייבוא אישי לפלאפונים. אלפי רוכשים נדרשו לשלם מסים מאוד גבוהים שהפכו את כל הרכישה ללא משתלמת. לכן, מומלץ לברר את הנושא מראש מול המכס, מול עמיל מכס, על מנת שלא יווצר מצב שבו אתם מתאמצים ומבזבזים יותר ממה שהתכוונתם.
אחריות
אחת הבעיות העיקריות הן נושא האחריות. כאשר אתם קונים עגלה שהדגם שלה לא קיים בארץ או שיש לה רק יבואן ראשי, ייתכן ותתקלו בסירוב מצד היבואן לטפל בתקלה.
יחד עם זאת, אפשר תמיד לפנות ליבואן בחול ולהזמין חלקי חילוף באינטרנט ולתקן במעבדות לעגלות – יש למשל בבני ברק או ירושלים.
את החישוב עשינו עם מחשבון השילוח של USHOPS
trendystrip12
כדאי להעיף מבט גם על הכתבה הזו – מוצרי תינוקות בהנחות עד 70% מאמזון – בקבוקים, מוצצים, תיקים ומוצרי בסיס
אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לעזור!
לפני שתתחילו אנחנו ממליצות לכם לקרוא את המדריך המקוצר לשופינג בחו”ל , לפתוח חשבון ב – EBATES כדי לקבל כסף בחזרה , לפתוח חשבון PAYPAL כדי לערוך קניה מאובטחת ולבקר בעמוד הפייסבוק של טרנדי, שם תוכלו גם לשאול שאלות. 
 


Response (2)
  1. א יוני 28, 2017

    שלום,
    במידה ומזמינים מאתר זיפי עגלה במשלוח חינם, הם אלו שמשלמים את כל ההוצאות והקונה משלם רק את המחיר שכתוב שם, נכון?
    אשמח לתשובה בהקדם, ותודה רבה מראש.

    1. חלי גורסוי יוני 29, 2017

      הי, לא יודעת לגבי אתר זיפי אבל יודעת שבמקרה של שיפו למשל את יכולה לבדוק מה העלות הסופית שלך כלקוחה. http://bit.ly/2sMUhBJ

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *