יום כיפור עם ילדים קטנים – אופניים או קורקינט ? מה ההבדל בין הקורקינט של מיקרו לקורקינט רגיל?

2

יום כיפור עם ילדים קטנים – אופניים או קורקינט ? מה ההבדל בין הקורקינט של מיקרו לקורקינט רגיל? מה יותר בטוח ונוח לילדים ולהורים? הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת

יש לי וידוי.

לבנות שלי קניתי אופניים ליום כיפור רק בגיל 4.5 .

מאחר ואני גרושה, אני איתם לבד רוב הזמן והיה לי ברור שברגע שיהיה לתאומות שלי אופניים, זה אומר שאני אצטרך לרדוף אחריהן ולרוץ ואני ממש לא בכושר.

ובכלל, כל הקטע הזה של יום כיפור קצת מפחיד ומלחיץ עם הילדים שטסים במהירות עם האופניים בכבישים ובמיוחד כשאני עם שתי ילדות קטנות שלפעמים מתעייפות מהר.

וכמו שצפיתי, בקטע של העליות או ליתר דיוק אחרי שעה בערך, הן התחילו להתעייף וקריאות בסגנון – אמא אין לי כח , התחילו להשמע באויר, כשאני רצה בין אחת לשניה (עם נעלי ספורט) ומי שבסופו של דבר דחף את האופניים ואותן היה אני.

בדרך חזרה הביתה גררתי את עצמי דוחפת וגוררת שתי ילדות עייפות ומתלוננות (וכך קרה גם ביום למחרת , רק שאז היה חם מאוד).

השנה – אנחנו מסודרים.

קיבלנו לסיקור את קורקינט מיקרו שהוא קורקינט בעיצוב חדשני שנותן מענה לילדים מגיל שנה ועד גיל 70 עם סדרת מוצרים.

הקורקינט של מיקרו – Micro פותח ככלי עזר להגעה ממקום למקום ובשונה מהקורקינטים הפשוטים הוא הרבה יותר בטוח.

כבר במבט ראשון ניתן לראות שהוא עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, המיני מקסי מיועד לסחוב משקל של עד 100 קילו, ואפילו אני נוסעת עליו בכיף.

הקורקינט של מיקרו

במהלך 10 טיולים שכבר יצאנו איתם, גם לגדול וגם לקטנות, הם לא התהפכו או נפלו אפילו פעם אחת!

משטח העמידה שלו יחסית רחב ויש מנגנון של בלימה נוח לשימוש מעל הגלגל האחורי, מנגנון שגורם לבלימה מבוקרת ולא בלימה פתאומית שגורמת לקורקינט להתהפך – דבר שמקנה לילדים ביטחון רב יותר במהלך נסיעה במהירות גבוהה.

כמו כן, לקורקינטים של מיקרו יש מבנה מיוחד וגלגלי סיליקון איכותיים וגדולים – במיקרו מיני 4 גלגלים ובמיקרו מקסי פלוס – 2 גלגלי סיליקון עבים וגדולים  שבזכותם הילדים יכולים להאיץ ולנסוע במהירות בלי יותר מדי מאמץ.

בקורקינט מיקרו מיני – Micro Mini – הניווט נעשה באמצעות הטיית הגוף – כלומר הכידון אינו מסתובב. כשאמרו לי את זה חששתי שלבנות שלי יהיה קשה לנווט. אבל להפתעתי הרבה, תוך דקות ספורות הן קלטו את העניין באופן אינטואיטיבי והיום הן כבר נוסעות בפניות במדרכה בצורה חלקה ובלי להשקיע יותר מדי אנרגיה.

בשונה מאופניים שדורשים מאמץ של שרירי הרגליים והירכיים, ובכל זאת, הבנות שלי רק בנות 5 וחצי, הקורקינט של מיקרו יותר בטוח וגם מאפשר להן לנסוע במהירות בעליות ועם הרבה פחות מאמץ. אפשר לומר שאחרי שעה וחצי של סיבוב בשכונה עם הקורקינט הן התעייפו הרבה פחות מאשר חצי שעה עם אופניים.. ועם האופניים, למרות גלגלי העזר, הן כבר חטפו כמה התהפכויות ונפילות כואבות שהסתיימו בפציעות בדרגות כאלה ואחרות.

אז השנה, אנחנו הולכים לעשות טיול של יום כיפור עם אופניים לילדים – עם הקורקינטים של מיקרו. אולי יובל שבן 10 יקח חלק מהזמן את האופניים שלו כדי לנסוע עם החברים, אבל אני מניחה שרוב הזמן הם יעדיפו לנסוע על הקורקינט שהוא הרבה יותר נוח ומהיר ופחות מעייף מהאופניים.

ובינינו, הרבה יותר בטיחותי מבחינתי.

ושוב, צריך לנסות אותו כדי להבין שזה לא עוד קורקינט פשוט שבקושי זז או זז מהר מדי ולא יציב. זה די בטוח.

ואם יש לכם פעוטות קטנטנים – יש לכם את המיקרו מיני לפעוטות שיש לו גם מושב , מתאים מגיל שנה ועד גיל 4, מפתח את היכולות המוטוריות של הילדים ומאפשר להם להתנועע בקלות!

קורקינט עם מושב לילדים

לפרטים נוספים ורכישה של הקורקינטים של מיקרו  , הכנסו לאתר : מיקרו ישראל

בהצלחה וחג כיפור שמח!