טיפולי הסרת סימני מתיחה בלייזר – האם זה עובד ?

2

כל אישה מכירה את אותם קווים דקים ומרגיזים שנמתחים לאורך הבטן או הירכיים וגם חלק מהגברים שעלו במשקל בצורה משמעותית.

אלה הם סימני המתיחה, וניתן להעלים אותם לתמיד בדרך אחת שבאמת עובדת.

הדרך הטובה ביותר להעלים את סימני המתיחה לתמיד היא באמצעות  טיפול בלייזר.
ביקשנו מגיא אלמוז, מנהל מרפאות לייזר שייפ, קצת פרטים, הסברים ודוגמאות של טיפולים להסרת סימני מתיחה בלייזר כדי להבין עד כמה זה אפקטיבי ולמה זה כדאי ואיך זה עובד, וכבר נסביר למה, אך ראשית בואו נבין מהם אותם סימני מתיחה.

מתי מופיעים סימני מתיחה?

הופעת סימני מתיחה מתרחשת כאשר עור הגוף נמתח ומתרחב באופן לא טבעי כמו במקרים הבאים:

  • הופעת סימני מתיחה בזמן הריון
  • סימני מתיחה לאחר לידה
  • סימני מתיחה לאחר עליה או ירידה במשקל
  • סימני מתיחה בגיל ההתבגרות
  • סימני מתיחה לאחר הקטנת חזה או סימני מתיחה לאחר הגדלת חזה .

 איך נוצרים סימני מתיחה?

סימני מתיחה נוצרים בדרך כלל בעקבות מתיחת עור שגורמת להופעת הסימנים כתוצאה מקרעים ושברים בשכבת העור התחתונה (שכבת הדרמיס).

כאשר המתיחה מתבצעת באופן פתאומי וכאשר העור אינו אלסטי דיו, הוא פשוט נקרע מתחת לפני השטח, ומשאיר סימני קרעים על פני העור.

השברים הללו נוצרים בשכבות הקולגן והאלסטין (האחראי על שימור העור).

סימני מתיחה – סטיראות (striae distensae), מוגדרים כתופעות עור הבאות לידי ביטוי בצורה של קווים/ צלקות (פנימיות) בצבע ורוד, כאשר במרוצת הזמן הם משנים את צבעם לצבע אדום סגלגל ואף לבן (מכונים סימני מתיחה לבנים).

אפשר לדמות את זה לחתך בעור, חתך די עמוק, שמה שמונע ממנו להיות פתוח, היא שכבת האפדרמיס (שכבת העור העליונה), אפשר לדמות את זה כמו חתך עמוק שמכוסה עם ניילון נצמד.

 

 

אז איך באמת טיפולי לייזר להעלמת סימני מתיחה פותרים את הבעיה?

מכשיר הלייזר בעצם “עוקף” את שכבת העור העליונה, כי את השיכבה הזאת אנחנו רוצים לשמור שלא תיפגע.

דוגמא טיפול הסרת סימני מתיחה לפני ואחרי

כך למעשה הוא מגיע לשכבת הדרמיס,  שם נמצאים הקרעים, ובעצם ע”י אלפי קרני לייזר שנשלחות לתוך העור הוא גורם לגוף להבין שיש כאן פגיעה/פציעה, ואז העור מתחיל לבנות את עצמו מחדש.

העור בונה את שכבות הקולגן והאלסטין מחדש וע”י כך הוא סוגר ומרפא את הקרע בעור.

הלייזר ממריץ את התאים באזור בו מופיעים הסימנים וגורם לייצור פיגמנטים ולכן הקווים והצלקות הפנימיות מצטמצמות והקווים מיטשטשים.

הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר לייזר 1540 fractional laser שזה לייזר באורך גל 1540 ננומטר שמאפשר להגיע עמוק לתוך שכבת העור הפנימית מבלי לפגוע בחיצונית, וקרן הלייזר עצמה מחלוקת לאלפי קרנים זעירות וזה מקנה לה את היכולת לכסות שטח גדול יותר בתיקון של הפגיעה.

מאחר ואנחנו משתמשים בתהליכים הטבעיים של הגוף ולעור לוקח זמן לחדש את עצמו, יש לבצע מספר טיפולי לייזר , תוצאות הטיפול נשמרות לאורך זמן.

כל שיטה אחרת לטיפול בסימני מתיחה, שאינה חודרת לעומק שכבת העור הפנימית לא תצליח לטשטש את סימני המתיחה לאורך זמן.  רוב המשחות שאנו מורחים לא באמת מגיעות לשכבת הדרמיס.

חשוב לעבור את ההליך עם מכשיר לייזר איכותי וחדיש, ואז תוצאות הטיפול משתנות פלאים בשל תלות בסוג מכשיר הלייזר. במרפאות לייזר שייפ משתמשים במכשיר הלייזר החדשני והמתקדם ביותר בתחום.

לייזר שייפ היא הקליניקה היחידה (מחוץ לבי”ח ) שמחזיקה את הטכנולוגיה של חברת הולוגיק-סיינשור האמריקאית.

זאת הטכנולוגיה היחידה בעולם שיש לה אישור FDA תוצאתי – כלומר, ה FDA אישר שאכן הטכנולוגיה מביאה את התוצאות שהיא מבטיחה.

ה FDA (משרד הבריאות האמריקאי) בחן את הטכנולוגיה על אנשים וראה שאכן היא מביאה לתוצאות המובטחות, וכמובן שיש לטכנולוגיה את אישורי משרד הבריאות, FDA וה CE האירופאי.

דוגמא לעור לאחר טיפולי לייזר להסרת סימני מתיחה.

יש לציין שבמידה וסימני המתיחה רחבים מדי, הטיפול לא יעזור. לכן חשוב לעבור איבחון ע”י הרופאים במרפאה טרם תחילת טיפול להסרת סימני מתיחה אצל גברים ואצל נשים.

אתם מוזמנים לפנות עוד היום ולבחון את התאמתכם לתהליך הסרת סימני מתיחה , לחצו כאן