וילות נופש עם פינוקי מלכים ומלכות

b

מה אנחנו צריכים בחיים האלו, אם לא קצת פסטוראליות באוויר, רומנטיקה לנשמה ואיזו בריכה שמשקיפה ישירות לכנרת? VG וילה גרופ מציג – וילות יוקרתיות לזוגות עם ג’קוזי מול הימה, וילות למשפחה עם בריכה צמודה ועוד פינוקים שחובה להכיר ב-2020:

מפעילים את ה-WAZE, מקלידים “חד נס” ויוצאים לדרך. אם רוצים, אפשר גם את אזור הגליל המערבי, שגם שם וגם בחד נס אתם תמצאו וילות יוקרתיות ומעוצבות לאירועים מיוחדים, כולל גם אחוזות נופש של ממש, שיגרמו לכם לחשוב שבטעות תפסתם איזו טיסה לחו”ל. אבל אתם לא בחו”ל, פשוט הגעתם לאזור רמת הגולן והגליל, שם ממתינה לכם חופשה מושלמת ב-2020, כן גם בימי הקורונה. 

החופשה המושלמת דרך VG וילה גרופ ברמת הגולן והגליל 

אם אתם מחפשים אחר החופשה המושלמת, VG וילה גרופ ישמח לספק לכם את מה שאתם מבקשים. VG הוא מגזין בוטיק, שבאמצעותו אתם יכולים לסגור לעצמכם פינה בראש – בסוף השבוע הקרוב אתם עומדים לחוות את הנופש המושלם. 

אם אתם מחפשים אחר מתחמי נופש יוקרתיים עם תו סגול, תוכלו למצוא את אלו דרך וילה גרופ, המגזין שמספק לכם את כל המידע הכי רלוונטי. אנחנו מזמינים אתכם להכיר וילות מעוצבות לאירועים בחד נס, וילות יוקרתיות לזוגות עם בריכות צמודות, מיטות שיזוף, מטבחי ענק ועוד שלל אוצרות. ואם כבר מדברים על אוצרות, כמובן שאנחנו נמליץ לכם לבקר בשלל מוקדי טבע באזור הצפון, שהם אוצרות טבע לכל דבר. 

אוצרות טבע ברמת הגולן ובצפון – נופש וילות עם אטרקציות מומלצות 

בין אם אתם מחפשים אחר וילות נופש בגליל המערבי, וילות בכנרת או וילות לקבוצות גדולות, אנחנו מזמינים אתכם להכיר גם את האטרקציות שיש מסביב לאותן וילות נופש ואירוח. כדאי לדעת, ישנם מסלולי הליכה יפהפיים באסור רמת הגולן ובגליל, ואתם אותם המסלולים האלו אתם תוכלו גם לבצע באמצעות ג’יפים ורייזרים. 

למי שעדיין לא מכיר את ה”מפלצת”, רייזר הוא למעשה סוג של טרקטורון, אבל האמת שאין מה להשוות ביניהם. טיולי רייזרים בצפון הם חוויה של ממש, אפילו חוויית אקסטרים במובן מסוים. 

ההבדלים בין טיולי טרקטורונים בצפון לטיולי רייזרים 

אם הטרקטורון הוא כלי יחסית קטן, רייזר הוא כלי שטח עוצמתי וחזק מאוד, שגם ממוגן. רק, טיפ קטן מאיתנו – תכינו את עצמכם מבחינת כאבים קלים בשרירי הגוף לאחר יום של טיולי ג’יפים בצפון. מאחר שהנסיעה ברייזר עשויה להיות מעט קופצנית, אנשים רבים חווים כאבים קלים ולא משמעותיים בשרירי הגוף, אבל בכל זאת כדאי להיות מוכן לכך, גם אם אלו כאבים לא נוראיים בכלל. 

בכל מקרה, לאחר יום של טיולי שטח ברמת הגולן עם רייזרים, אתם תצטרכו עיסוי טוב! אם כך, VG וילה גרופ מזמין אתכם להכיר שלל וילות לזוגות עם בריכות ועיסוי, וילת נופש למשפחה עם עיסוי שוודי, וילות לקבוצות גדולות בצפון עם עיסוי רפלקסולוגיה ועוד. 

VG וילה גרופ – כל הנופש הזה וכל האטרקציות הכי טובות 

בשורה התחתונה, כל עוד אתם רוצים להנות מהחיים האלו ב-2020 ולאתר לעצמכם פינת מרגוע לסופ”ש הקרוב, אתם יכולים לעשות זאת בקלות. כן, גם בימי הקורונה. אתם מוזמנים להנות ממתחמי נופש ענקיים שמוגדרים כמתחמי נופש בעלי תו סגול, מה שיאפשר לכם להנות מחופשה עם מינימום חששות מהידבקות בנגיף הקורונה. 

אם אתם רוצים אפילו לשדרג את הנופש שלכם יותר, אתם יכולים גם לצרף איזו אטרקציית אוכל נפלאה. כדאי לדעת, אפשר לסגור על דיל של וילות בצפון עם בריכה, ובצמוד לכך גם להזמין לווילה סדנת בישול של פיצות, גבינות, שוקולדים ועוד. אגב, ישנן לא מעט וילות יוקרתיות בחד נס שמגיעות עם טבון מקורי להכנת פיצות, ככה שאתם מסודרים מכל הכיוונים. 

אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת וילת הנופש המושלמת עבורכם, מגזין VG וילה גרופ זמין בכדי לסייע לכם. שתהיה אחלה חופשה, אנחנו ממליצים על וילה עם פינוקים שלא נגמרים, רצוי מול הכנרת! ואם אתם מחפשים אחר וילות לקבוצות גדולות בצפון עם בריכה, מומלץ גם לשקול אחוזות נופש מרהיבות. תהנו! 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *