9 חודשים – תשעה חודשים – הריון – שבועות הריון – מחשבון הריון – מאיפה מתחילים ?

2

סיפרתם שאתם בהריון?

היכונו למתקפת טיפים ועצות בלתי קונבציונלית. לכל אחד יהיה מיד המון מה להגיד ובעיקר המון מה לייעץ.
“אוי, את חייבת לקנות את הבגדים רק בחנויות מעצבים, אל תעיזי להיכנס לרשתות…” (ואת בכלל לא קונה בגדי מעצבים, מי לעזאזל יודע מה לעשות עם הכדורגל הזה מלפנים, שצריך להתחשב בו פתאום?)

“אל תעיזי ללכת למכון האולטרסאונד בקניון, שכנה שלי סיפרה שלבת דודה שלה נולדו תאומים בהפתעה בגללם!” (אלוהים ישמור! אז לאן כן ללכת?) “תכינו חדר לתינוק לפני הלידה, אחר כך לא תישנו, לא תאכלו, לא תחיי ובטח שלא תעצבו חדר יפה במשך שנה שנתיים” (גם בעיצוב פנים אתם צריכים להבין עכשיו? לקח לכם תשע שנים לעצב את הבית שלכם, מה אתם כבר יכולים להספיק בתשעה חודשים…)

לא מספיקות החרדות, הבדיקות, השינויים הגופניים, פתאום צריך גם להתמצא בתחומים שנראים כאילו הופיעו מהחלל החיצון ולבחור בין עשרות אפשרויות בכל תחום.

פורטל ההורות 2BMOMMY מציע לכם מגוון מידע והמלצות מתחילת ההריון ועד לשלבי ההורות המתקדמים. 

אתר טובימאמי  מרכז בתוכו נותני שירותים מכל התחומים הקשורים להריון ולידה: מכונים רפואיים, טיפולים אלטרנטיביים, אופנת הריון, ריהוט חדרי ילדים, דולות, כושר, קורסים וסדנאות הכנה ללידה, אימון אישי, מתנות, מנשאים ועוד, ועוד.

בין העמודים פוזרו גם כמה כתבות מעניינות ורלוונטיות וכלים שימושיים כגון מחשבון הריון , רשימת שמות לתינוק – רשימת שמות לבנות או רשימת שמות לבנים , רשימת ציוד לתינוק , רשימת ציוד ללידה ועוד המון מידע רב ושימושי.

בניגוד לאוספים של מודעות פרסומת אקראיות כמו שאפשר למצוא בפרוספקטים המתגוללים בכל מרפאה.

מדובר במדריך, שתוכלו לקבל על פיו את התחושה למה ולמי תתחברו יותר ולמה ולמי פחות, ושתרצו לשמור בקישורים שלכם ולהשתמש בו גם לאחר הלידה.

 

אתם מוזמנים להצטרף ולהתחבר , לחפש במנוע החיפוש ולמצוא כמעט כל נושא שקשור בהריון, לידה, הורות, ואפילו תיירות, צרכנות, לייף סטייל, ובעצם –

כל מה שמעניין הורים, אמהות ונשים,

מוגש לכם בצורה נוחה, נעימה וברורה.

מקוים שתהנו!

 

שלכם,

חלי בילו (גורסוי) וצוות 2BMOMMY

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו