הוצאת ויזה לארצות הברית בתקופת הקורונה

b

אם ניסיתם להוציא ויזה לארצות הברית החל מפברואר 2020 (זוהי תחילתה של תקופת הקורונה) וודאי גיליתם כי מדובר בתהליך לא פשוט כלל. כדי שתבינו טוב יותר, כל אדם אשר ניסה לקבוע תור לראיון בקונסוליה – ראיון בקונסוליה הוא שלב חובה בתהליך לקבלת ויזה לארצות הברית, קיבל את הזימון שלו רק לשנת 2022 – הכוונה היא שהתור נקבע לעוד יותר משנה. כל אדם אשר תכנן להגיע לטוס לארצות הברית בזמן קצר לאחר שסיים להגיש את הבקשה לקבלת ויזה, גילה כי רוב הסיכויים כי התכנון הזה לא יצא לפועל.

הקושי בהוצאת ויזה נובע מהסיבה ששגרירות ארצות הברית בישראל סגרה את עצמה לקבלת קהל בגלל הקורונה, השגרירות סגרה את עצמה לקבלת קהל החל מחודש מרץ 2020 ונפתחה שוב כמתכונת חלקית רק לאחר שנה במרץ 2021 – גם לאחר שנפתחה שוב השגרירות נותן העדפה לאזרחים אמריקאים, כתוצאה מכך נותרו מספר תורים בודדים עבור ישראלים אשר ברצונם להוציא ויזה לארצות הברית.

ויזה לארצות הברית – מה אפשר לעשות במצב כזה?

אנו מבינים כי הסיפורים על הקושי בהוצאת ויזה לארצות הברית בתקופה זו גורמים למידה מסוימת של ייאוש – במיוחד אם המטרה שלכם היא טיסה לארצות הברית בזמן הקרוב. אך חשוב שהסיפורים הללו לא יעצרו אותכם ויגרמו לכם לוותר על הטיסה שלכם לארצות הברית.

בתקופה של היום קיימות חברות מקצועיות רבות שהתפקיד שלהן הוא לנהל ללקוח שלהם את כל תהליך הוצאת הויזה לארצות הברית. חברות בתחום זה מחזיקות בידע המקצועי הנדרש ובניסיון הנדרש כדי לקצר את תהליכי הוצאת הויזה ולדאוג שלקוחותיהם אקבלו את הויזה אליה הם משתוקקים בפרק זמן קצר כלל הניתן.  חשוב שתדעו, חברות מקצועיות יודעות אילו פעולות צריך לבצע כדי להוציא ויזה גם בתקופת הקורונה, כך שאם אתה לקוח של חברה איכותית ובעלת ניסיון דע כי אתה עתיד לקבל את הויזה שלך תוך פרק הזמן הקצר ביותר שמתאפשר.

מידע חשוב לפני הוצאת ויזה לארצות הברית

הנהלים הקשים של השגרירות האמריקנית מקשים על הישראלים בתהליך הוצאת ויזה לארצות הברית, 

ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי שיעזור לכם בתהליך:

  1. בדקו אם אתם יכולים למלא טופס ESTA. מדובר באישור המאפשר לכם להוציא אישור כניסה מזורז מאוד לארצות הברית ולחסוך חלק משמעות מהבירוקרטיה. למידע נוסף בדקו כאן: 
  2. הקדימו את הבקשה שלכם – אם אתה מתכוונים לטוס בזמן הקרוב הקדימו את הבקשה שלכם לקבלת אשרת כניסה. זוהי בקשה ששגרירות ארצות הברית מבקשת מישראלים שברצונם לטוס לארצות הברית.
  3. בני משפחה מעל גיל 18 – במידה והנכם מתכננים טיול משפחתי דעו כי כל בן משפחה אשר מלאו לו 18 נבחן בעצמו לקבלת ויזה. כך שיכול לקרות מצב בו רק חלק מהמשפחה תהיה זכאית לקבל ויזה לארצות הברית, זהו עניין שחשוב לקחת בחשבון.
  4. החזר אגרה ששולמה במקרה של דחייה – דעו כי תשלום האגרה הוא בעבור הגשת הבקשה לקבלת ויזה. כלומר, גם במידה והבקשה שלכם לקבלת ויזה לא התקבלה עדיין יהיה עליכם לשלם כמה מאות שקלים על האגרה. 

קליק לייעוץ אישי ליווי והכוונה להוצאת ויזה לארה”ב מהחברה המובילה בישראל

טיסה נעימה וטיול נעים לארצות הברית


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *