גידול כלבים בבית עם ילדים

b

מתלבטים אם ניתן לגדל חיות מחמד בבית עם ילדים? התשובה היא כן. אבל הכן הזה איננו מוחלט ותקף לכל המקרים ולכל המצבים. שכן בכל זאת שונה הוא בית עם ילדים מבית בו חיים רק בני נוער ומבוגרים. לילדים יש צרכים משלהם, התנהגויות משלהם ומצבי רוח משלהם. כאן נראה למה צריך להתייחס כאשר בוחרים לגדל כלבים בבית עם ילדים.

נקודות חשובות לגבי גידול כלבים בבית עם ילדים

  • לפני הכול על ההורים לשקול את טובת הילדים שלהם. ככלות הכול הם מחויבים אליהם ורוצים לגדל אותם בטוב ובנעימים. לכן השיקול הראשון הוא הילד. אין זה אומר שאי אפשר לגדל כלבים בבית עם ילדים, אך כן צריך לשקול ולבדוק את האפשרויות בהתאם לילדים שלכם. השיקול כולל את מספר הילדים, את הגילאים שלהם, את ההתעניינות שלהם בחיות מחמד ואת שעות הפנאי שלהם ושלכם.
  • מזון הכלב – על מנת שנוכל לגדל את הכלב בצורה נכונה ובריאה, נצטרך לייחס חשיבות למזון שהוא אוכל. ישנה חשיבות רבה למזון שהכלב אוכל ולכן נבחר במזון איכותי ומזין.
  • חשוב לדעת כי יש כלבי מחמד שמתאימים לחיות לצד ילדים, לעומת כלבים אחרים שלא נכון לשלב אותם בבית עם ילדים. בסופו של דבר על כל כלב שתרצו לגדל עליכם לבדוק האם הוא מתאים לבית עם ילדים. ההתאמה מתייחסת לשני היבטים. ההיבט הראשון הוא שהכלב צריך להיות עדין לילדים ולא לסכן אותם בהתנהגות אלימה או נבחנית מידי. ומההיבט הנגדי – הכלב צריך להיות חזק מספיק כדי שילדים לא יגרמו לו לנפילות או נזקים אחרים בחוסר הזהירות שלהם.
  • בסופו של דבר אם הצלחתם לאתר כלב מגזע שמתאים לחיות בבית עם ילדים, ובחרתם לכם כלב מתאים, הדבר יכול להיות נפלא. כיוון שכלב שאוהב חברה וההתנהגות שלו מתונה יכול ליהנות מאוד מהעובדה שיש ילדים בבית. וגם להיפך – הילדים שלכם יכולים ליהנות ביותר מכך שכלב חברותי וידידותי יגדל אתם באותו בית. ניתן לומר שכאשר ילד חושב על חיית מחמד ודואג לה הוא מפתח בתוך עצמו את הרחמים ואת היכולת להעניק למישהו אחר ללא תמורה. דבר שהוא נהדר לנפש הילד ומפתח בו את החשיבה על האחר.

קבלו המלצות ממומחים בגידול כלבים

כדי להבטיח שאתם בוחרים את הכלב המתאים, כדי לוודא שאתם מכניסים לבית שלכם כלב ידידותי שיעשה לכם ולילדים שלכם רק טוב, כדאי מאוד לקבל הכוונה ממומחים בתחום גידול כלבים. ספרו על הבית ועל המשפחה שלכם, על הילדים ועל האופי שלהם, תוכלו לקבל המלצה ברורה על כלב מגזע מתאים והדרכה ביחס לשילוב הכלב במשפחה שלכם.

גרים בצפון ומחפשים חנות חיות? מוזמנים להיכנס לאתר של דרך החיות: https://www.petway.co.il/pet-shop-in-haifa/

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *