בן או בת, זה מאוד משנה! /ד”ר דניאל דריי

2

altAq70tNfWbA4LL2dcEH2i0-zufWBdfsgLEK3DG6uHGc5q_jpgבן או בת, זה מאוד משנה!

יש משפחות שבהן באופן ספונטאני נולדים יותר תינוקות מאותו המין. הדבר קשור למספר סיבות בינהן: תזונת האם, זמן הביוץ, תזמון יחסי המין, אופן השפיכה ועוד.
ברשת ניתן למצוא מאות כתבות עם שלל טיפים כיצד להעלות את הסיכוי להריון עם עובר זכרי או נקבי.
ד”ר דניאל דריי, סקסולוג ומטפל זוגי מוכר, מציג את השיטה היעילה והאמינה ביותר להשגת הריון של עובר ממין רצוי.

לתשומת לבכם מדובר בשיטה מדעית שפותחה על בסיס 30 שנות פרקטיקה במרפאה גניקולוגית בצרפת. השיטה היא טבעית,  אינה פולשנית, ואינה כוללת כל התערבות מסוג הזרעות או הפריות. ההתיחסות כמובן היא לזוגות פוריים בלבד.
ההליך נעשה מתוך מעורבות של בני הזוג ובעיקר של האישה, לשינוי מה של אורח החיים כדי להעלות את הסיכוי להריון בת או בן בשיעור של 93-96% הצלחה.

הכל מתחיל בהפרייה

אנחנו יודעים שהזרע הזכרי בתכונתו הטבעית כמו הגברים שלנו, הוא זריז יותר ועמיד פחות, מהזרע הנקבי, כך שבמהלך ימי המחזור הנשי, כאשר אישה מרבה באכילת ושתיית מוצרים המכילים את המינרלים סידן ומגנזיום , אז דופן הביצית מתחזק לזרעון הזכרי יהיה קשה יותר להפרות את הביצית והסיכוי לקליטת זרעון נקבי עולה.
השיטה המדוברת תורמת בין היתר לעידוד קליטת הריון של עובר ממין רצוי באמצעות שינויים תזונתיים שמשנים את סביבת הנרתיק והביצית ומסייעות לזרעון המועדף לנוע לכיוון הביצית.
התפריט חייב להיות מדוייק מאוד, ונתפר בעזרת תזונאית.
להריון בת, מעשירים את תזונת האישה במוצרים המכילים סדין ומגנזיום כדוגמת: מוצרי חלב, ביצים וטחינה. להריון בן מומלץ שתרבה במאכלים עשירים באשלגן ונתרן כמו בשר, מיצי פירות וקפה (באישור רופא). המינרלים הללו גורמים לדופן הביצית להיות חדירה יותר בקלות לזרעים המגיעים ראשונים כדי להפרות אותה (בד”כ הזכריים).

הכל עניין של תזמון

גם ליום בחודש מחזור האישה יש השפעה על קליטת הזרעון הרצוי.  האולטראסאונד מאפשר לדעת במדוייק את מועד הבשלת הביצית לפרייה. הנתונים שמתקבלים מאפשרים לתזמן במדוייק את יחסי המין בהתאם למין העובר הרצוי.
להריון בן,  יש לקיים יחסי מין במועד הביוץ עצמו, אסור שתהיה שארית זרעונים ממשגל קודם בצוואר הרחם, ועל הגבר להימנע מיחסי מין מספר ימים קודם לכן. מדובר על חלון הזדמנויות קטן מאוד של 6 שעות בלבד. כדי לא לפספס חלון זה, מוזרק הורמון LH (הורמון שקיים במח ושולט על מועדי הביוץ), שמאפשר חיזוי מדוייק של מועד הביוץ 24 שעות לאחר מכן.
להריון בת, יש לקיים יחסי מין עם שפיכת זרע במשך כמה ימים לפני הביוץ, ובמקביל למעקב זקיקים שידריך את הזוג להפסקה ביחסי המין כאשר הזקיק מגיע לסביבות 16 מ”מ בממוצע (אצל נשים עם מחזור סדיר של 28 יום ) , על מנת לוודא שרידה של הזרעונים הנקביים בלבד.
גם במקרה זה כדי להבטיח אחוזי הצלחה גבוהים ניתן הורמון LH לאחר יחסי המין האחרונים.

הורמון הLH הוא הורמון טבעי שמשתחרר במוח האישה באופן רגיל מדי חודש , וגורם לזקיק להיות מוכן להפרייה, כאשר הביצית מגיעה לגודל מסוים. אנחנו יודעים שהפרשת הורמונים מושפעת מאוד מהמצב הנפשי בו נתונה האישה באותו חודש. כדי לנטרל את ההשפעה הפסיכולוגית  של מתח , התרגשות ולחץ באותו חודש, אנחנו מזריקים את ההורמון הטבעי הזה ישירות לבטן בזריקה תת עורית לא כואבת , כדי לוודא שהביוץ אכן יקרה כפי שהיה אמור לקרות אם האם לא הייתה מוטרדת  באותו חודש.

תנוחות וביצועים…

זו לא אגדה אורבנית שלאורגזמה של האישה, יש השפעה על תנועתיות הזרעונים.
להגדלת הסיכוי לללדת בן יש לדאוג שהאישה תגיע לאורגזמה לפני הגבר ושהשפיכה שלו תהיה עמוקה ככל הניתן. כדי להגדיל את הסיכוי ללדת בת, יש שהגבר יפלוט את הזרע רחוק מצוואר הרחם, והאישה לא תגיע לאורגזמה באותו משגל .

הסיכוי הוא…

השיטה לבחירת מין הילוד מאפשרת לזוגות לשפר את אחוזי קליטת העובר הרצוי מ 50% (או פחות מזה,מאחר ומדובר בזוגות שהוכיחו נטייה מובהקת ללדת רק מין מסוים ) עד ל96% בהריון בת (בתהליך שימשך בין 3-6 חודשים), או עד ל- 92% להריון בן (בתהליך שימשך כ 1-3 חודשים).
מדובר בשיטה המשתמשת במספר תכונות ביולוגיות של האישה והגבר באופן משולב כדי להגביר את הסיכוי להריון עם עובר מהמין הרצוי.
מומלץ מאוד כדי להמנע מאכזבות, להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בשיטה זו.

הכותב הוא רופא סקסולוג ומטפל זוגי ומיני, מפתח שיטת ד”ר דריי לבחירת מין העובר.

לחצי כאן לקבלת מידע נוסף.


Response (2)
  1. נור נובמבר 2, 2014

    אני נכנסתי להריון וגילתי שיש לי שני עוברים עם שליה אחת ואין מחיצה אני עכשו בשבוע 11 כמבון הסבירו לי שיש סיכון גבוה והכול אבל עכשו אני מאוד מבולבלת ויש בעית קרישה אני מזריקה קלקסן אני נשמתי קצת אחרי שקראתי מה שעברת אני רוצה התיעצות אני במכבי תגידי לי לאיזה רופאים לפנות עכשו אני מחקה לשקופית אני …. את בתך יודעת מה ההרגשה פחד כאב שמחה בלבול אני לא יודעת מחכה לתשובה

  2. רינה אוגוסט 18, 2016

    שקר ששר שקר!!! מנסיון של שנה במרפאה כל התהליך שקרי ונעשה בצורה מאוד לא אמינה לא ממליצה על הקליניקה הזו כלל

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *