ארבעה טיפים שימושיים להורים עסוקים

2

אם גם אתם אימא או אבא עסוקים, אתם ודאי יודעת כמה שגרת החיים ביום־יום יכולה להיות עמוסה ואינטנסיבית. אתם ככל הנראה מג’נגלים בין עבודה, טיפול בילדים וגם בין השאר מוצאים זמן להשקיע בעצמכם כי ללא ספק מגיע לכם. כדי להקל על שגרת יומכם המלאה במשימות, הכנו ארבעה טיפים שימושיים ונפלאים, שבאמצעותם תוכלו ליהנות מהרבה יותר שקט ושלווה. 

 

אל תחששו להזמין אונליין

משפחה צועדת על קיבתה ללא ספק וכדי לוודא שיהיה אוכל במקרר ובמזווה, יש לערוך קניות על בסיס שבועי ולעיתים אף נדרשות השלמות. ההגעה לסופרמרקט, לירקנייה או למכולת דורשת זמן לא מבוטל, כמו זמן הנסיעה, מציאת חנייה, עריכת הקניות ופירוק המצרכים בבית למקומם. זהו זמן יקר שאותו אתם יכולים לחסוך ולהשקיע בדברים אחרים. 

לכן, הטיפ הראשון שלנו הוא לערוך קניות אונליין של מצרכי בסיס. במקום שתצטרכו לצאת מהבית כדי לערוך קניות, כל המצרכים הבסיסיים כמו פירות וירקות או לחמים יגיעו היישר אל פתח ביתכם. 

ישנם אנשים החוששים מרכישת מוצרי בסיס אונליין, זאת בשל המחשבה שהמזון לא יגיע טרי או שהוא לא יגיע בדחיפות הדרושה. אנו כאן כדי לנפץ את המיתוס הזה לגמרי ולהראות כמה איכות חייכם יכולה להשתפר, באמצעות הרגל פשוט כל כך. 

ראשית, בהזמנת פירות וירקות אתם יכולים לקבל תוצרת שאתם והילדים תיהנו מהטוב ביותר שיש לטבע להציע. שנית, תוכלו לקבל גם מאפים טריים המגיעים הישר מהמאפייה. אלו לחמים עשירים בטעם, העשויים תחת בקרת איכות קפדנית. 

גם בנושא של משלוח מוצרי חלב לא צריך לחשוש. המוצרים מגיעים במשאיות קירור כאשר המזון נארז בצורה אופטימלית לשמירה על טריותו. אלו הם תנאים הרבה יותר איכותיים מאשר שקית קניות מלאה במוצרי חלב המונחת בתא המטען של הרכב הפרטי. 

בנוסף, המשלוחים יכולים להגיע בזמנים לבחירתכם בדיוק בהתאם לזמן הפנאי שהכי מתאים לכם. בין אם מדובר בבוקר, בערב ואפילו בלילה, תוכלו לקבל במהירות מרשימה משלוח של מוצרי בסיס עד פתח ביתכם. 

 

אל תחששו להיעזר באחרים

אם יש לכם ממי לבקש עזרה יש לך נכס גדול שיכול לעזור לך מאוד. בין מדובר בסבתא, דודים או אפילו חברים, הרשו לעצמכם להסיר חלק מהמשימות הנמצאות ברשימה היומית שלך ולהאציל אותן על אחרים. אין זה אומר שאינכם יכולה לעמוד בכל לבדכם, אלא שאתם מנהלים בחוכמה את היום־יום שלכם. 

אפשרות נוספת, אם המשאבים הכלכליים מאפשרים זאת היא להיעזר באנשי מקצוע. במקום לנקות את הבית לבד הזמינו מנקה, הזמינו בייביסיטר מספר פעמים בשבוע לשמור על הילדים אחר הצוהריים ועוד. 

 

נהלו יומן מפורט

לפעמים כאשר אנו שומרים את כל המשימות שעלינו לעשות בראש בלבד, אנו יכולים לחוש מאוימים ועמוסים. אך כאשר מסדרים את כל המשימות לפי דחיפות ביומן, פתאום הכול נראה הרבה יותר פשוט לניהול. זאת משום שלכל דבר יש את הזמן שלו ורמות הדחיפות ברורות לעין. לכן מומלץ לנהל יומן משימות מפורט בטלפון החכם או ביומן פיזי. 

 

השאירו זמן לעצמכם

ממש כפי שתקבעו ביומן משימות בעבודה ובבית, חשוב מאוד שתגדירו זמן שהוא לגמרי שלכם. מאוד חשוב שתעשו זאת כדי שתוכלו להתאוורר ולהקדיש גם זמן לעצמכם ולזוגיות שלכם. זכרו כי אף אחד סביבכם אינו מרוויח מזה שאינכם מקדישים זמן לעצמכם. ככל שאת תהיי מרוצה, כך תוכלו לתת יותר גם לסובבים אותכם. 

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *