אמא יקרה, הנה כמה טיפולים אסתטיים לנשים אחרי לידה שכדאי להכיר

2

היריון ולידה הם אירועים מרגשים מאוד, אך אפשר לומר שהם גם מהווים טלטלה לגוף האישה. לאחר הלידה נשים רבות מתמודדות עם תופעות כמו כתמים בפנים שנשארו לאחר ההריון, סימני מתיחה באזור הבטן והירכיים, שומן רב שהצטבר באזורים שונים ובטן רפויה ופחות אסתטית ממה שהייתה קודם. נשים רבות חוות לאחר לידה תחושה זרה לגבי הגוף שלהן והן היו רוצות למצוא את הטיפול שיחזיר להן את הביטחון עם הגוף. למזלנו, אנו נמצאים בתקופה מתקדמת המאפשרת כיום לבצע טיפולי אסתטיקה לנשים אחרי לידה שיעזרו לכן לשפר את מראה הפנים והגוף. 

שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן מאזור הבטן הוא ניתוח שמהלכו מסירים עודפי שומן שהצטברו. הניתוח מתבצע בעזרת חיתוכים זעירים באזורים שאינם נראים בדרך כלל. אל החיתוכים מכניסים צינוריות ששואבות את תאי השומן שהצטברו אל מיכל חיצוני. בסיום השאיבה, הרופא המנתח יתפור את החתכים ויתחיל תהליך ההחלמה שלוקח כשבועיים לערך. מדובר על ניתוח משמעותי שמונע הצטברות שומן עתידית, בעקבות הסרה של תאי שומן שלא יחזרו עוד. תאי שומן מתפתחים בגיל ההתבגרות בלבד ולאחר מכן ההשמנה מתרחשת כתוצאה מגדילה בנפחם. הניתוח מסיר תאי שומן רבים ובמקום ככל הנראה לא תתרחש השמנה נוספת. עוד מידע על שאיבת שומן באתר של דוקטור לוי אברהם.

ניתוח מתיחת בטן רופפת

לאחר הלידה נשים רבות מוצאות כי הבטן שלהן רופפת ולא מתוחה ועל אף שנכנסו למשטר דיאטה וספורט, הן לא רואות שיפור משמעותי. כדאי לדעת שכיום קיימת בפני נשים האפשרות לביצוע של ניתוח מתיחת בטן לאחר לידה. בניתוח זה למעשה מסירים עור ושומנים עודפים שהתרכזו במהלך ההיריון באזור הבטן. כמו כן,  מהדקים את שרירי קיר הבטן על מנת ליצור את המראה השטוח והמוצק של הבטן כפי שהיה לפני הלידות. הניתוח מוצע לנשים לאחר לידה ואנשים שעברו קיצור קיבה ונותרו להם עודפי עור במקומות שונים בגוף. למידע מורחב על מתיחת בטן ומחירי הניתוח.

ניתוחים להרמת החזה

ניתוחי חזה יכולים לשמש כטיפולים אסתטיים לאימהות המרגישות כי החזה שלהן נפול לאחר הלידה או לאחר הנקה. רופאים רבים ממליצים לבצע את הניתוח לאחר שסיימתן ללדת ולאחר שירדתן במשקל כפי שהייתן רוצות. לידות נוספות ועליה או ירידה במשקל עשויים לפגוע בתוצאות הניתוח. לכן תגיעו לאחר שהגוף נמצא במצב יציב. 

טיפול בסימני מתיחה 

סימני מתיחה מתרחשים אצל חלק מהיולדות במהלך ההריון, כאשר המקומות הנפוצים הם בבטן ובאזור הירכיים. בשוק הקוסמטיקה מוצעים תכשירים מגוונים להסרת סימני המתיחה, אך ברוב המקרים הם לא מביאים לתוצאות מרחיקות לכת. טיפול בסימני מתיחה שבאמת עובד הוא טיפול בעזרת לייזר. מדובר על טיפול נקודתי שמטשטש את הרקמות הפגועות ומחדש את העור. 

טיפולי פנים לאחר לידה 

לאחר לידה הפנים עשויות להיות מלאות בכתמים ולפעמים מתחילים להיווצר קמטוטים עקב יובש וחוסר בלחות של העור. כיום ניתן לפתור בעיות אלו בקלות בעזרת הזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית באזור הפנים. 

לסיכום, יש כיום המון טיפולים אסתטיים שניתן לבצע לאחר לידה ולהחזיר את הגוף למצב נוח ונעים המזכיר במעט את הגוף שהיה לכן לפני הלידה. נכון, אי אפשר לחזור בדיוק לאותו מצב, אך השיפור הוא משמעותי לכל הדעות.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *